آناناس و خواص بیشمار آن سلامت قلب

آناناس,آسپرین,متابولیسم,آناناس و خواص بیشمار آن,پروتئین ارگانیک,سرطان,مشکلات گوارشی,کلیه ها,فابرین,بروملین,آناناس و خواص بیشمار آن ,التهاب,آتریت,انعقاد خون,سلامت قلب

آناناس و خواص بیشمار آن سلامت قلب

ارتقای سلامت قلب «فابرین» نام نوعی پروتئین ارگانیک است که باعث روند انعقاد خون می‌شود. وجود این ترکیبات در خون مانع از گردش خون شده و در نتیجه امکان دارد باعث ایجاد لخته‌های خونی شود؛ اما بروملین قادر است که این پروتئین را حل کرده و جریان خون را روان سازد. در این صورت است که خون به‌خوبی به تمام ارگان‌های بدن می‌رسد، فعالیت قلب کنترل می‌شود، رگ‌های خونی باز شده و از تشکیل لخته‌های خونی جلوگیری می‌شود. به عقیده محققان تاثیر این ترکیب با اثرات آسپرین قابل مقایسه است. البته منظورمان این نیست که داروی آسپرین خود را کنار گذاشته و آناناس را جایگزین کنید. شما می‌توانید از این میوه برای ارتقای سلامت قلب خود استفاده کنید.

مصرف منظم این میوه فواید بسیار زیادی به بدن می رساند که در این مطلب به تعدادی از آنها اشاره شده است.

مقابله با سرطان
بروملین موجود در آناناس به بدن کمک می‌کند تا تمام‌قد در برابر سلول‌های سرطانی بایستد. نتایج بررسی‌های محققان آمریکایی نشان می‌دهد این ترکیب گیاهی به بدن کمک می‌کند تا با شناسایی سلول‌های سرطانی با آنها مقابله کند. در واقع آنزیم بروملین به سیستم ایمنی بدن قدرت کافی برای مقابله با سرطان را می‌بخشد.

ارتقای سلامت قلب
«فابرین» نام نوعی پروتئین ارگانیک است که باعث روند انعقاد خون می‌شود. وجود این ترکیبات در خون مانع از گردش خون شده و در نتیجه امکان دارد باعث ایجاد لخته‌های خونی شود؛ اما بروملین قادر است که این پروتئین را حل کرده و جریان خون را روان سازد. در این صورت است که خون به‌خوبی به تمام ارگان‌های بدن می‌رسد، فعالیت قلب کنترل می‌شود، رگ‌های خونی باز شده و از تشکیل لخته‌های خونی جلوگیری می‌شود. به عقیده محققان تاثیر این ترکیب با اثرات آسپرین قابل مقایسه است. البته منظورمان این نیست که داروی آسپرین خود را کنار گذاشته و آناناس را جایگزین کنید. شما می‌توانید از این میوه برای ارتقای سلامت قلب خود استفاده کنید.

آناناس aligncenter wp-image-46192" title="آناناس,آسپرین,متابولیسم,آناناس و خواص بیشمار آن,پروتئین ارگانیک,سرطان,مشکلات گوارشی,کلیه ها,فابرین,بروملین,آناناس و خواص بیشمار آن ," src="http://javaniha.com/wp-content/uploads/2015/04/همه-چیز-درباره-خواص-آناناس-2.jpg" alt="آناناس,آسپرین,متابولیسم,آناناس و خواص بیشمار آن,پروتئین ارگانیک,سرطان,مشکلات گوارشی,کلیه ها,فابرین,بروملین,آناناس و خواص بیشمار آن ," width="366" height="320" srcset="http://www.javaniha.com/wp-content/uploads/2015/04/همه-چیز-درباره-خواص-آناناس-2-150x131.jpg 150w, http://www.javaniha.com/wp-content/uploads/2015/04/همه-چیز-درباره-خواص-آناناس-2.jpg 400w" sizes="(max-width: 366px) 100vw, 366px">

آرتریت
آناناس قادر است که تاثیر داروهای ضدآرتریت را افزایش دهد. البته توصیه می‌کنیم که نظر پزشک‌تان را در این خصوص جویا شوید. بروملین هم‌خانواده داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی است که معمولاً برای بیماران مبتلا به آرتریت تجویز می‌شود. متاسفانه بیشترین تجمع بروملین بیشتر در ساقه میوه است نه در میوه آن. شما می‌توانید بروملین را به‌صورت کپسول‌هایی که در داروخانه‌ها به فروش می‌رسند مصرف کنید. مصرف این داروها نیز (با مشورت پزشک) می‌توانند به تسکین دردهای آرتریت کمک کنند.

التهاب
برای تسکین التهاب بدن نیز می‌توان به خواص آناناس اعتماد کرد. در این خصوص نیز بروملین است که وارد عمل می‌شود و با التهاب مقابله می‌کند. این آنزیم پرخاصیت به بدن کمک می‌کند که با چندین نوع بیماری مقابله کند. بهتر است بدانید که از آنزیم بروملین در ترکیب چندین نوع دارو استفاده می‌شود. شما می‌توانید بدون مصرف دارو و با خوردن آناناس بطور طبیعی از این آنزیم پرخاصیت بهره‌مند شوید.

مشکلات گوارشی
اگر در هضم غذا مشکل دارید، دچار گاز معده و غیره هستید لازم است که به تغذیه‌تان اهمیت ویژه‌ای بدهید. اگر تغذیه متعادلی دارید احتمالاً بدنتان به میزان کافی آنزیم‌های گوارشی ترشح نمی‌کند. بروملین موجود در آناناس باعث تقویت عملکرد دستگاه گوارش شده و به متابولیسم بدن کمک می‌کند تا به‌خوبی مواد غذایی تجزیه‌ شده و جذب شود.

کسب انرژی
برای کسب انرژی بیشتر روزانه برای خود آب آناناس تهیه کنید و صبح زود میل کنید تا روز با نشاطی آغاز کنید. میزان بالای ترکیبات مفید موجود در این میوه به بدن کمک می‌کند تا سرحال و سرزنده باشید. این میوه سیستم ایمنی بدنتان را تقویت می‌کند و مصرف منظم آن بیماری‌های متعددی را از شما دور می‌سازد.

سلامت کلیه‌ها
افرادی که از مشکلات کلیوی رنج می‌برند، می‌توانند بدون نگرانی آناناس میل کنند و از خواص آن بهره‌مند شوند. چون کلیه‌ها را انباشته از پتاسیم نمی‌کند.

مطالب مرتبط :

مضرات خربزه مشهد

۷ روز صبحانه کامل و سالم بخورید.

آناناس و خواص بیشمار آن ، آناناس ، سرطان ، بروملین ، سلامت قلب ، فابرین ، پروتئین ارگانیک ، انعقاد خون ، آسپرین ، آتریت ، التهاب ، مشکلات گوارشی ، متابولیسم ، کلیه ها

مطالب بیشتر از سایت ما

با مصرف این خوراکی ها عمر طولانی تری داشته باشید. خوراکی

هنگام مصرف آب میوه به این توصیه ها توجه کنید. آب طالبی

خستگی بدن نشانه چیست؟ غلظت خون

گل گاوزبان و خواص درمانی آن اعصاب

فواید ادویه ها آنتی اکسیدان

جوش صورت بیشتر سراغ چه کسانی می رود؟ آش

یکی از اصول مهم طب سنتی ایران توجه به تغذیه است روش درمانی

با رعایت نکات بسیار ساده از بروز بیماری‌‌ها پیشگیری کنید. طب سوزنی

مشکلات استفاده از دستمال کاغذی برای خانم ها ! دستمال کاغذی

نکته هایی برای کاهش درد دوران قاعدگی قاعدگی