خوردن کله پاچه در فصل بهار ممنوع! تری گلیسیرید

مضر,کلسترول,چربی خون,فصل بهار,خوردن کله پاچه در فصل بهار ممنوع!,کم تحرکی,نقرس,تری گلیسیرید,خوردن کله پاچه در فصل بهار ممنوع! ,کله پاچه,آلرژی

خوردن کله پاچه در فصل بهار ممنوع! تری گلیسیرید

وی بیان کرد: به دلیل وضعیت آلرژی در فصل بهار بیشتر افراد خسته و خواب‌آلود هستند و فعالیت فیزیکی در این فصل کمتر است، بنابراین مصرف این غذا بدون داشتن تحرک بعد از میل کردن آن بسیار مضر است.

این غذا بسیار چرب و پرانرژی است. کسانی که چربی خون بالایی دارند یا کلسترول و اسید اوریک خونشان بالاست و مبتلا به نقرس هستند، باید از مصرف کله‌پاچه اجتناب کنند.

با شروع فصل بهار و افزایش گرمی و رطوبت هوا بدن افراد برخی از غذاها را کمتر پذیرش می‌کند.

کله پاچه نخورید aligncenter wp-image-38916" title="مضر,کلسترول,چربی خون,فصل بهار,خوردن کله پاچه در فصل بهار ممنوع!,کم تحرکی,نقرس,تری گلیسیرید,خوردن کله پاچه در فصل بهار ممنوع! ,کله پاچه,آلرژی," src="http://javaniha.com/wp-content/uploads/2015/04/elPress139401251244081428999248ir8_414x310.jpg" alt="مضر,کلسترول,چربی خون,فصل بهار,خوردن کله پاچه در فصل بهار ممنوع!,کم تحرکی,نقرس,تری گلیسیرید,خوردن کله پاچه در فصل بهار ممنوع! ,کله پاچه,آلرژی," width="446" height="334">

پیام فرح‌بخش متخصص تغذیه گفت: با شروع فصل بهار و افزایش گرمی و رطوبت هوا بدن افراد برخی از غذاها را کمتر پذیرش می‌کند که از جمله آن می‌توان به کله‌پاچه اشاره کرد.

وی افزود: کله‌پاچه به علت دارا بودن ترکیبات حاوی چربی‌های فراوان به خصوص چربی‌های اشباع است که باعث بالا رفتن تری گلیسرید و کلسترول در افراد می‌شود.

وی بیان کرد: به دلیل وضعیت آلرژی در فصل بهار بیشتر افراد خسته و خواب‌آلود هستند و فعالیت فیزیکی در این فصل کمتر است، بنابراین مصرف این غذا بدون داشتن تحرک بعد از میل کردن آن بسیار مضر است.

فرح‌بخش خاطر نشان کرد: همچنین رطوبت موجود در هوا باعث ایجاد حس رخوت در افراد می‌شود فعالیت و تحرک را کمتر می‌کند پس با این وضعیت کم تحرکی مصرف این غذا در این فصل ممنوع است.

مطالب مرتبط :

مضرترین روغن برای سرخ کردن

کم خون ها، انگور و مویز بخورند

خوردن کله پاچه در فصل بهار ممنوع ، کله پاچه ، فصل بهار ، چربی خون ، کلسترول ، نقرس ، تری گلیسیرید ، آلرژی ، کم تحرکی ، مضر

مطالب بیشتر از سایت ما

خطرناک بودن سرطان سینه در ایران سرطان سینه

۴ درمان خانگی برای ریزش مو بهداشت مو

چاقی خود را با خواندن این خبر مهار کنید! شفا آنلاین(سلامت)

اشعه‌های نامرئی در دام عینک آفتابی شفا آنلاین(سلامت)

چرا هنگام خواب باید اتاق کاملا تاریک باشد؟ شفا آنلاین(سلامت)

عوارض مصرف داروهای غیراستروئیدی شفا آنلاین(سلامت)

علت نابینایی بیماران در کلینیک چشم‌پزشکی چه بود؟ شفا آنلاین(سلامت)

شوره سر و درمان آن شفا آنلاین(سلامت)

با این دمنوش کک و مک صورتتان را از بین ببرید. دمنوش

اگر می خواهید راحت بخوابید این گیاهان را بخورید. خواب