آموزش تهیه محلول تقویت ناخن خانگی آموزش تهیه محلول تقویت ناخن

آموزش تهیه محلول تقویت ناخن,بهداشت ناخن,آموزش تهیه محلول تقویت ناخن خانگی,تقویت ناخن,محلول تقویت ناخن خانگی,محلول تقویت ناخن,ناخن,آموزش تهیه محلول تقویت ناخن خانگی

آموزش تهیه محلول تقویت ناخن خانگی آموزش تهیه محلول تقویت ناخن

این ترکیب برای حدود ۲۵ بار استفاده پاسخ‌گوست؛ بنابراین یک بطری کوچک با در محکم تهیه کنید و محلول را داخل آن نگهداری کنید. این مواد را داخل بطری بریزید و خوب هم بزنید و با استفاده از پنبه مقداری از آن را روی ناخن ها بمالید. اجازه دهید ۵ دقیقه بماند و سپس با پنبه تمیز دیگری آن را پاک کنید. می توانید بلافاصله پس از این کار به ناخن های خود لاک بزنید. برای نتیجه بهتر نیز می توانید آن را سه بار در هفته تکرار کنید.

آموزش تهیه محلول تقویت ناخن خانگی

تقویت کننده هاى ناخن براى استفاده بر روى ناخن هاى خیلى ضعیف و شکننده و ورقه ورقه شده در کوتاه مدت مفید هستند، اما اگر شما از آنها براى مدت طولانى تر از ۳ هفته استفاده کنید ناخن ها بیش از اندازه سفت مى شوند و همین مسئله باعث مى شود که آمادگى شکسته شدن، ورقه ورقه شدن و… را پیدا کنند.

فکر نکنید که ناخن هاى سالم و خوب همگى محکم و سفت هستند و از نوع ناخن هاى فوق العاده و ایده آل است. این گونه مواد تقویت کننده مى توانند بیشتر مضر باشند تا مفید.

آموزش تهیه محلول تقویت ناخن خانگی wp-image-36067" title="آموزش تهیه محلول تقویت ناخن,بهداشت ناخن,آموزش تهیه محلول تقویت ناخن خانگی,تقویت ناخن,محلول تقویت ناخن خانگی,محلول تقویت ناخن,ناخن,آموزش تهیه محلول تقویت ناخن خانگی " src="http://javaniha.com/wp-content/uploads/2015/04/download-27.jpg" alt="آموزش تهیه محلول تقویت ناخن,بهداشت ناخن,آموزش تهیه محلول تقویت ناخن خانگی,تقویت ناخن,محلول تقویت ناخن خانگی,محلول تقویت ناخن,ناخن,آموزش تهیه محلول تقویت ناخن خانگی " width="350" height="211">

آموزش تهیه محلول تقویت ناخن خانگی

بسیاری از خانم‌ها برای برطرف کردن مشکلات ناخن خود، به خصوص مساله شکنندگی ناخن‌ها، به متخصص پوست مراجعه می‌کنند. این موضوع کاملا طبیعی است زیرا داشتن ناخن‌های بلند، محکم و خوش فرم، نشانگر توجه یک خانم به زیبایی و نظافت است…

برای داشتن ناخن‌های محکم و سالم کافی است چند قانون ساده را رعایت کنید:

• هرگز ناخن و ریشه ناخن‌تان را نجوید و ناخن را از ریشه نگیرید.

• در صورتی که دستان‌تان با آب زیاد تماس دارد، برای جلوگیری از آسیب رسیدن به ناخن و نرم شدن آنها از دستکش استفاده کنید.

• برای شستن دست‌ها از آب سرد یا ولرم به جای آب گرم استفاده کنید.

• بعد از حمام رفتن اقدام به گرفتن ناخن‌هایتان کنید.

آموزش تهیه محلول تقویت ناخن خانگی wp-image-36068" title="آموزش تهیه محلول تقویت ناخن,بهداشت ناخن,آموزش تهیه محلول تقویت ناخن خانگی,تقویت ناخن,محلول تقویت ناخن خانگی,محلول تقویت ناخن,ناخن,آموزش تهیه محلول تقویت ناخن خانگی " src="http://javaniha.com/wp-content/uploads/2015/04/images-113.jpg" alt="آموزش تهیه محلول تقویت ناخن,بهداشت ناخن,آموزش تهیه محلول تقویت ناخن خانگی,تقویت ناخن,محلول تقویت ناخن خانگی,محلول تقویت ناخن,ناخن,آموزش تهیه محلول تقویت ناخن خانگی " width="350" height="208">

آموزش تهیه محلول تقویت ناخن خانگی

• استفاده بیش از حد از لاک سبب خشک و شکننده شدن ناخن‌ها می‌شود. لاک موجب می‌شود که سوراخ‌های سطح ناخن بسته شوند و کمبود اکسیژن پیدا کنند بنابراین استفاده نکردن از لاک در طولانی‌مدت می‌تواند همراه با رعایت بقیه اصول گفته شده باعث بهتر شدن وضعیت ناخن شود. پس تنها در شرایط خاص لاک بزنید، ضمنا از لاک‌پاک‌کن‌هایی که پایه آستون ندارند، استفاده کنید.

• گاهی دلیل شکننده بودن ناخن‌ها کمبود ویتامین A، B و E، آهن و کلسیم است که توسط پزشک این کمبود کشف شده و با تجویز مصرف ویتامین‌ها در صورت صلاحدید سبب محکم شدن ناخن‌ها می‌شود.

• بسیاری از بیماری‌های پوستی هستند که خود را با شکنندگی ناخن نشان می‌دهند. گاهی از ظاهر ناخن نمی‌توان به ماهیت بیماری پی برد.

پس از ظاهر شدن ضایعات پوستی می‌توان متوجه نوع بیماری ناخن شد که با درمان آن بیماری‌های پوستی ناخن هم اصلاح می‌شود اما شایع‌ترین عامل آن ضعف بافت پروتئین ناخن است که به صورت ارثی در خانواده وجود دارد و تنها می‌توان با استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده و چرب‌کننده آنها را به طور نسبی درمان نمود.

• به طور کلی بهتر است با استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده هر روز به ویژه در هوای سرد و خشک، ناخن‌ها را مرطوب کنید.

• اجازه ندهید ناخن‌ها بیش از حد بلند شوند.

آموزش تهیه محلول تقویت ناخن خانگی wp-image-36066 size-full" title="آموزش تهیه محلول تقویت ناخن,بهداشت ناخن,آموزش تهیه محلول تقویت ناخن خانگی,تقویت ناخن,محلول تقویت ناخن خانگی,محلول تقویت ناخن,ناخن,آموزش تهیه محلول تقویت ناخن خانگی " src="http://javaniha.com/wp-content/uploads/2015/04/130224_491.jpg" alt="آموزش تهیه محلول تقویت ناخن,بهداشت ناخن,آموزش تهیه محلول تقویت ناخن خانگی,تقویت ناخن,محلول تقویت ناخن خانگی,محلول تقویت ناخن,ناخن,آموزش تهیه محلول تقویت ناخن خانگی " width="450" height="279" srcset="http://www.javaniha.com/wp-content/uploads/2015/04/130224_491-300x186.jpg 300w, http://www.javaniha.com/wp-content/uploads/2015/04/130224_491.jpg 450w" sizes="(max-width: 450px) 100vw, 450px">

آموزش تهیه محلول تقویت ناخن خانگی

محلول های تقویت ناخن متنوعی در فروشگاه ها وجود دارند. اما وقتی خودتان در خانه می توانید درمانی برای شکنندگی ناخن هایتان تهیه کنید چرا برای خرید این مواد شیمیایی پول اضافه می دهید.

برای تهیه آن به مواد زیر نیاز دارید:

• دو قاشق چایخوری نمک
• یک قاشق چایخوری روغن مغز گندم
• دو قاشق چایخوری روغن کرچک

این ترکیب برای حدود ۲۵ بار استفاده پاسخ‌گوست؛ بنابراین یک بطری کوچک با در محکم تهیه کنید و محلول را داخل آن نگهداری کنید. این مواد را داخل بطری بریزید و خوب هم بزنید و با استفاده از پنبه مقداری از آن را روی ناخن ها بمالید. اجازه دهید ۵ دقیقه بماند و سپس با پنبه تمیز دیگری آن را پاک کنید. می توانید بلافاصله پس از این کار به ناخن های خود لاک بزنید. برای نتیجه بهتر نیز می توانید آن را سه بار در هفته تکرار کنید.

برای داشتن ناخن های محکم و جذاب این مراحل ساده باید دنبال شود:
لاک های قبلی روی ناخن را کاملا پاک کنید. برای اینکار از آستون می توانید استفاده نمایید.
ناخن ها را سوهان کنید با یک حرکت از طرفین به سمت مرکز ناخن (نه به طور رفت و برگشتی) .
برای پدیکور کردن ممکن است لازم باشد که ناخن را کوتاه تر کنید. همیشه ناخن خود را صاف بگیرید زیرا گرفتن ناخن به شکل گرد باعث رشد ناخن های زائد از بغل ناخن اصلی می شود.
ناخن های خود را در آب گرم فرو کرده و قبل از لاک زدن نیز دستان خود را بشویید تا لاک بر روی ناخن شما خوب بنشیند.
یک لایه نازک از لاک بر روی ناخن خود بزنید تا رنگ ناخن شما زیباتر بنظر برسد.
اگر ناخن های شما شکننده هستند و همیشه در معرض شکسته شدن هستند ناخن های خود را کوتاه نگه داشته و لایه زیرین لاک را دوبار بر روی ناخن بزنید.
لاک را با سه حرکت بر روی ناخن بزنید. یکی در مرکز ناخن وسط به سمت پایین و دو حرکت از طرفین ناخن به سمت پایین .
۵ دقیقه صبر کنید تا لاک بر روی ناخن شما خشک شود. (زمان خشک شدن لاک ها بستگی به دمای محیط نیز دارد).
پس از اینکه لاک خشک شد لایه دوم لاک را روی ناخن بزنید. بهترین روش لاک زدن زدن دو لایه نازک لاک به فاصله چند دقیقه بر روی ناخن است.
پس از خشک شدن لایه دوم می توانید از برق ناخن یا لاک بی رنگ استفاده کنید تا رنگ لاک و ناخن شما بهتر بماند.

گردآوری: جوانی ها

مطالب مرتبط :

ماسک جادویی برای ۵ سال جوانتر شدن ..!!

ماسک های خانگی برای روشن تر کردن پوست

نگام خرید عینک آفتابی به این ۴ ویژگی دقت کنید:

مطالب بیشتر از سایت ما

زیبایی پوست با ماسک های فصلی و بهاری زیبایی پوست

لخته شدن خون در عروق با مصرف خودسرانه قرص های ضد بارداری بارداری

دود سیگار باعث تقویت این باکتری ها می شوند. باکتری

هرگز گوش خود را نشویید پرده گوش

شیوه درمان برای دندان‌های فاصله‌دار شیوه درمان برای دندان‌های فاصله‌دار

غذاهای کارخانه‌ای عامل تباهی ایرانیان شفا آنلاین(طب سنتی)

فواید عرق کاسنی برای کبد

افزودنی‌ای معجزه گر برای تقویت حافظه شفا آنلاین(طب سنتی)

خاصیت آب لبو برای زیبایی آب گوجه

رژیم غذایی و سبک زندگی آثار چاقی ژنتیکی را تعدیل می‌کند رژیم غذایی و سبک زندگی آثار چاقی ژنتیکی را تعدیل می‌کند