برای درمان بیماری ها اسفناج بخورید. بیماری های قلبی

اسفناج,بیماری های قلبی,مواد معدنی,ویتامین,برای درمان بیماری ها اسفناج بخورید,پوکی استخوان,سبزی,بیماری های مفصلی,سرطان روده,آهن,برای درمان بیماری ها اسفناج بخورید.

برای درمان بیماری ها اسفناج بخورید. بیماری های قلبی

به طوری که در ۱۸۰ گرم اسفناج پخته شده، ۶/۴۳ میلی گرم آهن وجود دارد، این مقدار نسبت به دیگر منابع گیاهی و حیوانی آهن، بسیار چشمگیر است. اسفناج منبعی سرشار از آهن، ویتامین ها و مواد معدنی است که به ندرت در غذاهای دیگر یافت می شود. به طوری که در ۱۸۰ گرم اسفناج پخته شده، ۶/۴۳ میلی گرم آهن وجود دارد، این مقدار نسبت به دیگر منابع گیاهی و حیوانی آهن، بسیار چشمگیر است.

اسفناج جزو آن دسته از مواد غذایی است که چندان مورد توجه بسیاری از ما قرار نگرفته است. شاید بتوانیم روزهایی را به یاد آوریم که بسیاری از مادربزرگ‌های ما از این سبزی در تهیه غذای خانواده استفاده می‌کردند، اما متأسفانه کم‌کم از تأثیر این سبزی در برنامه غذایی ما کاسته شده و هنوز نتوانسته جایگاه خود را در سبد غذایی خانوار بیابد.

در این میان، شاید آگاهی از ویژگی‌های ارزشمند اسفناج بتواند به توجه بیشتر به آن کمک کند.


اسفناج aligncenter wp-image-41318" title="اسفناج,بیماری های قلبی,مواد معدنی,ویتامین,برای درمان بیماری ها اسفناج بخورید,پوکی استخوان,سبزی,بیماری های مفصلی,سرطان روده,آهن,برای درمان بیماری ها اسفناج بخورید. ," src="http://javaniha.com/wp-content/uploads/2015/04/اسفناج1_251012.jpg" alt="اسفناج,بیماری های قلبی,مواد معدنی,ویتامین,برای درمان بیماری ها اسفناج بخورید,پوکی استخوان,سبزی,بیماری های مفصلی,سرطان روده,آهن,برای درمان بیماری ها اسفناج بخورید. ," width="398" height="253">

نام بردن از همه منابع غذایی موجود در اسفناج کار دشواری است. با این همه چند دلیل اصلی وجود دارد که نشان می‌دهد باید اسفناج را در برنامه غذایی خود بگنجانیم.

اسفناج منبعی سرشار از آهن، ویتامین ها و مواد معدنی است که به ندرت در غذاهای دیگر یافت می شود.

به طوری که در ۱۸۰ گرم اسفناج پخته شده، ۶/۴۳ میلی گرم آهن وجود دارد، این مقدار نسبت به دیگر منابع گیاهی و حیوانی آهن، بسیار چشمگیر است.
اسفناج منبعی سرشار از آهن، ویتامین ها و مواد معدنی است که به ندرت در غذاهای دیگر یافت می شود. به طوری که در ۱۸۰ گرم اسفناج پخته شده، ۶/۴۳ میلی گرم آهن وجود دارد، این مقدار نسبت به دیگر منابع گیاهی و حیوانی آهن، بسیار چشمگیر است.

یک متخصص تغذیه می گوید: با مصرف اسفناج از بیماری هایی از قبیل پوکی استخوان، بیماری های قلبی، سرطان روده و بیماری های مفصلی می توان پیشگیری کرد .

وی با بیان اینکه برای حفظ خواص و مواد مفیدی که در اسفناج وجود دارد، نباید آن را آب پز کرد ، می افزاید: قرار دادن طولانی مدت این سبزی درون آب، هنگام شست و شو یا پختن آن در آب، موجب از بین رفتن خواص مفید و ویتامین های آن می شود، بنابراین بهترین راه حل آن است که اسفناج را تفت دهید .

مطالب مرتبط :

مصرف روزانه سبزیجات ؛ پیشگیری از سرطان

آشنایی کامل با خواص کنگر فرنگی

برای درمان بیماری ها اسفناج بخورید ، اسفناج ، آهن ، ویتامین ، مواد معدنی ، پوکی استخوان ، بیماری های قلبی ، سرطان روده ، بیماری های مفصلی ، سبزی

مطالب بیشتر از سایت ما

یک رژیم سالم به نام دش دسر میوه

علاقه خانم‌ها به مصرف مولتی‌ویتامین‌ها افزایش وزن

شکلات تلخ کالری بالایی دارد. شکلات

برای درمان زخم ها از شیره خرما استفاده کنید شیره خرما

چه افرادی بیشتر در معرض درد سیاتیک هستند. سیاتیک

با تجویز پزشک حجامت انجام دهید پزشک

درمان زخم معده با نکات طب سنتی غذاهای تند

نشانه های سرطان که اغلب مرد ها آن را نادیده می گیرند سرطان

نشانه های میگرن کدامند؟ میگرن

علائم بیماری تومور مغزی غده تیروئید