روش تهیه ماسک صورت جوانه گندم جوانه گندم

سنتی,عسل,چین و چروک,لایه برداری,جوانه گندم,لک های پوستی,روش تهیه ماسک صورت جوانه گندم ,ماسک صورت جوانه گندم,ماسک صورت,ویتامین های ضروری بدن,ماسک

روش تهیه ماسک صورت جوانه گندم جوانه گندم

ماسک جوانه گندم با گل همیشه بهار و آووکادو برای سفت کردن پوست و رفع چروک آن، از جوانه گندم همراه گل همیشه بهار و آووکادو استفاده کنید. یک قاشق پودر جوانه گندم را با مقداری عرق گل همیشه بهار مخلوط کنید تا خمیری یکدست به دست آید، سپس عسل را به آن اضافه کنید و به مدت نیم ساعت روی پوست تمیز قرار دهید و سپس با آب ملایم بشویید. مصرف پودر جوانه گندم به صورت خوراکی یا استفاده در ماسک، از ایجاد لکه‌های ناشی از آفتاب جلوگیری می‌کند. ابتدا چهار قاشق غذاخوری جوانه گندم تازه را کاملاً له کنید، نصف میوه آووکادو را نیز رنده کرده و با جوانه گندم مخلوط و سپس سه قاشق غذاخوری آرد و یک عدد سفیده تخم مرغ را نیز اضافه کرده و با شیر مخلوط کنید. مایع به دست آمده را روی پوست کاملا تمیز قرار دهید و بعد از ۲۰ دقیقه آن را با آب ولرم بشویید.

روش تهیه ماسک صورت جوانه گندم،  را برای شما عزیزان و کاربران محترم جوانی ها  قرار داده ایم , با مجله جوانی ها همراه باشید.

 سنتی,عسل,چین و چروک,لایه برداری,جوانه گندم,لک های پوستی,روش تهیه ماسک صورت جوانه گندم  ,ماسک صورت جوانه گندم,ماسک صورت,ویتامین های ضروری بدن,ماسک,

روش تهیه ماسک صورت جوانه گندم

جوانه گندم سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی است. از آنجا که جوانه گندم، بخشی از مغز گندم می باشد، حاوی بسیاری از مواد مغذی فوق العاده است. متاسفانه، در خلال تصفیه دانه گندم به آرد سفید، بسیاری از مواد مغذی آن حذف می گردد.

بر اساس نظر بهترین دکترهای زیبایی، ۲ قاشق غذاخوری جوانه گندم خام، در حدود ۱٫۵ گرم چربی اشباع نشده، ۹ گرم کربوهیدرات، ۴ گرم پروتئین، ۲ گرم فیبر رژیمی، ۲ گرم قند را دارا بوده و فاقد کلسترول می باشد و میزان کالری آن در حدود ۶۰ است. جوانه گندم حاوی مقدار زیادی پروتئین و فیبر می باشد.

ماسک جوانه گندم با زرده تخم مرغ
برای لطافت پوست، یک قاشق غذاخوری جوانه آسیاب شده گندم را با یک عدد زرده تخم مرغ به خوبی مخلوط کنید، تا حالتی خمیرشکل به دست آید. این ماسک را نیم ساعت روی پوست قرار دهید.
در این مدت، نباید به هیچ عنوان عضلات صورت را تکان دهید. سپس صورت را پاک کرده و با آب ولرم بشویید. ماسک جوانه گندم علاوه بر لایه‌برداری پوست، ماسک شاداب کننده پوست است. جوانه گندم را در ظرفی ریخته، آن را آسیاب و کاملا خرد کنید.
مقداری شیر را به آرامی اضافه کنید تا قوام خمیری شکلی پیدا کند. پوست را بشویید و پس از بخور دادن پوست، ماسک آماده شده را با حرکات دورانی و از پایین به بالا روی پوست بمالید و با حرکات چرخشی و دورانی ماساژ دهید و پس از ۱۰ دقیقه صورت را با آب بشویید.

سنتی,عسل,چین و چروک,لایه برداری,جوانه گندم,لک های پوستی,روش تهیه ماسک صورت جوانه گندم  ,ماسک صورت جوانه گندم,ماسک صورت,ویتامین های ضروری بدن,ماسک,

ماسک جوانه گندم با گل همیشه بهار و آووکادو
برای سفت کردن پوست و رفع چروک آن، از جوانه گندم همراه گل همیشه بهار و آووکادو استفاده کنید. یک قاشق پودر جوانه گندم را با مقداری عرق گل همیشه بهار مخلوط کنید تا خمیری یکدست به دست آید، سپس عسل را به آن اضافه کنید و به مدت نیم ساعت روی پوست تمیز قرار دهید و سپس با آب ملایم بشویید.
مصرف پودر جوانه گندم به صورت خوراکی یا استفاده در ماسک، از ایجاد لکه‌های ناشی از آفتاب جلوگیری می‌کند.
ابتدا چهار قاشق غذاخوری جوانه گندم تازه را کاملاً له کنید، نصف میوه آووکادو را نیز رنده کرده و با جوانه گندم مخلوط و سپس سه قاشق غذاخوری آرد و یک عدد سفیده تخم مرغ را نیز اضافه کرده و با شیر مخلوط کنید. مایع به دست آمده را روی پوست کاملا تمیز قرار دهید و بعد از ۲۰ دقیقه آن را با آب ولرم بشویید.

ماسک جوانه گندم و ماست
برای شفافیت و طراوت پوست، ماسک جوانه گندم و ماست نیز موثر است. یک قاشق پودر جوانه گندم را با مقداری ماست تازه (اگر پوست چرب دارید، از ماست کم چرب استفاده کنید) مخلوط کرده و روی صورت بمالید. بعد از ۲۰ دقیقه، پوست را با آب ولرم پاک کنید.

سنتی,عسل,چین و چروک,لایه برداری,جوانه گندم,لک های پوستی,روش تهیه ماسک صورت جوانه گندم  ,ماسک صورت جوانه گندم,ماسک صورت,ویتامین های ضروری بدن,ماسک,
راه درمان لک‌های روشن صورت
با ماسک جوانه گندم، لک‌های روشن صورت را نیز می‌توان درمان کرد. برای تهیه این ماسک، کافی است دو قاشق جوانه گندم را با مخلوط کن آسیاب کنید و سپس آن را با دو قاشق غذاخوری عسل ترکیب کرده و خمیری تهیه کنید.
این خمیر را روی صورت بکشید و اجازه دهید که به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه روی پوست بماند، سپس این ماسک را از صورت خود برداشته و آن را بشویید.

ماسک جوانه گندم به منظور لطافت پوست:

۱ قاشق غذاخوری جوانه گندم آسیاب شده را با یک عدد زرده تخم مرغ به خوبی مخلوط کنید تا حالتی خمیری شکل به دست آید. این ماسک را به مدت ۳۰ دقیقه روی پوست قرار دهید.

در این مدت باید به هیچ عنوان عضلات صورت را تکان ندهید. سپس صورت را پاک کرده و با آب ولرم بشویید.

ماسک جوانه گندم به منظور لایه برداری و پیلینگ و شاداب کردن پوست:

جوانه گندم را در ظرفی ریخته، آن را آسیاب و کاملا خرد نمایید. سپس مقداری شیر را به آرامی به آن بیافزایید تا حالت خمیری شکلی پیدا کند. پوست را بشویید و پس از بخور دادن پوست، ماسک آماده شده را با حرکات دورانی و از پایین به بالا روی پوست بمالید و با حرکات چرخشی و دورانی ماساژ دهید و پس از ۱۰ دقیقه صورت را با آب بشویید.

سنتی,عسل,چین و چروک,لایه برداری,جوانه گندم,لک های پوستی,روش تهیه ماسک صورت جوانه گندم  ,ماسک صورت جوانه گندم,ماسک صورت,ویتامین های ضروری بدن,ماسک,

ماسک جوانه گندم به منظور سفت کردن پوست و رفع چین و چروک آن:

الف) برای تهیه این ماسک عالی می توانید از جوانه گندم همراه گل همیشه بهار استفاده کنید. ۱ قاشق پودر جوانه گندم را با مقداری عرق گل همیشه بهار مخلوط نمایید تا خمیری یکدست به دست آید؛ سپس کمی عسل به آن اضافه کنید. این ماسک را به مدت ۳۰ دقیقه روی پوست تمیز قرار دهید و سپس با آب ملایم بشویید.

ب) ابتدا ۴ قاشق غذاخوری جوانه گندم تازه را کاملا له کنید. نصف ۱ عدد میوه آووکادو را نیز رنده کرده و با جوانه گندم مخلوط نمایید. سپس ۳ قاشق غذاخوری آرد و ۱ عدد سفیده تخم مرغ را نیز به آن اضافه کنید. نهایتا شیر را به آن مخلوط بیافزایید. مایع به دست آمده را روی پوست کاملا تمیز قرار دهید و بعد از ۲۰ دقیقه صورت خود را با آب ولرم بشویید.

گردآوری:

مطالب بیشتر از سایت ما

روش تهیه ماسک صورت ماست پوست چرب

آشنایی با خواص لیموترش خاصیت لیمو ترش

آشنایی با خواص خربزه یا بطیخ خواص خربزه

آشنایی با خواص عناب خواص عناب

آشنایی با خواص عدس خواص دارویی عدس

آشنایی با خواص گلابی خواص میوه ها

یک طب سنتی برای کاهش درد قاعدگی پریود

خانم هایی با خطر یائسگی زودرس یائسگی

آیا ماموگرافی درد دارد؟ ماموگرافی سه بعدی

افزایش روزمره خطر ابتلا به بیماری های مقاربتی دلیل بیماری های مقاربتی