خاصیت های آب زرشک سوء هاضمه

بیماری اسکوربوت,یرقان و زردی,بواسیر,ضد قند,سقط جنین,سوزش ادرار,انژین,حامله,سوء هاضمه,دهان,آب زرشک,رحم,صفرا,کبد,خاصیت های آب زرشک,لثه و دندان,گیاه,فشار خون,تقویت قلب,عادت ماهیانه,خاصیت های آب زرشک ,درمان,گلو درد,خواص دارویی,واریس,شکر و عسل,نقرس و رماتیسم,ضذ چربی,ترشی میوه,سنگ کلیخ و مستانه,تسکین روح و روان و اعصاب,ویتامین c,یبوست,خونریزی,دستگاه گوارش

خاصیت های آب زرشک سوء هاضمه

نابود کردن سنگهای کلیه و مثانه –ضد چربی – ضد قند – پایین آوردن فشار خون – شستشو دهنده مثانه و کلیه – کوچک کردن شکم – تقویت قلب – باز کردن رگها – قابل استفاده برای تهیه انواع ترشیهای میوه – تسکین دهنده روح و روان و اعصاب. زرشک خواص داروئی : قابض است. تقویت کننده قلب و کبد است. بواسیر خونی را درمان می‌کند. صفرابر است. دم کرده زرشک را برای برطرف کردن ناراحتیهای دهان غرغره کنید. خونریزی را برطرف می‌کند. برای برطرف کردن بیماریهای کبدی مفید است. خواص ریشه و پوست ساقه صفرابر و مسهل است. کبد را پاک و تقویت می‌کند. اعمال دستگاه گوارش را منظم می‌کند. سوء هاضمه را از بین می‌برد. بی‌اشتهایی را برطرف می‌کند. نقرس و رماتیسم را برطرف می‌کند. برای رفع یبوست مفید است. در درمان یرقان و زردی موثر است. خانمهائی که بین دو عادت ماهیانه خونریزی دارند باید برای برطرف کردن آن از ریشه و ساقه زرشک استفاده کنند. آنهائی که مبتلا به ورم طحال هستند می‌توانند برای معالجه از این گیاه کمک بگیرند. واریس را درمان می‌کند. برای معالجه بواسیر نافع است. برای برطرف کردن سوزش ادرار مفید است. برای برطرف کردن سوزش ادرار مفید است. فشار خون را پائین می‌آورد. فشار خون را پائین می‌آورد. برای شست و شوی چشم می‌توانید از جوشانده ریشه و ساقه و زرشک استفاده کنید. خواص برگ: آب آوردگی بدن را برطرف می‌کند. اسهالهای مزمن را درمان می‌کند. برگ زرشک دارای مقدار زیادی ویتامین C می‌باشد بنابراین در درمان بیماری اسکوربوت اثر مفید دارد. جویدن برگ زرشک باعث محکم شدن لثه و دندان می‌شود. درموقع آنژین و گلو درد ، دم کرده برگ زرشک را غرغره کنید. طرزاستفاده : جوشانده زرشک: مقدار ۲۰-۱۰ گرم پوست ریشه یا ساقه و یا میوه زرشک را در یک لیتر آب ریخته و آنرا بجوش بیاورید سپس آنرا از روی اجاق برداشته بگذارید برای مدت ۱۰ دقیقه بماند. این جوشانده را صاف کرده و با شکر یا عسل شیرین کنید. مقدار مصرف روزانه آن سه فنجان در فاصله بین غذاهاست. دم کرده زرشک: مقدار ۴۰ گرم زرشک را در یک لیتر آب جوش ریخته و بگذارید مدت ۱۰ دقیقه بماند سپس آنرا با شکر یا عسل مخلوط کنید. مقدار مصرف آن سه فنجان در روز و در فاصله بین غذاهاست. مضرات : مصرف مقدار زیاد زرشک و یا ساقه و برگ آن برای زنان حامله مناسب نیست زیرا رحم را تحریک می‌کند و ممکن است باعث سقط جنین شود.

نابود کردن سنگهای کلیه و مثانه –ضد چربی – ضد قند – پایین آوردن فشار خون – شستشو دهنده مثانه و کلیه – کوچک کردن شکم – تقویت قلب – باز کردن رگها – قابل استفاده برای تهیه انواع ترشیهای میوه – تسکین دهنده روح و روان و اعصاب.
بیماری اسکوربوت,یرقان و زردی,بواسیر,ضد قند,سقط جنین,سوزش ادرار,انژین,حامله,سوء هاضمه,دهان,آب زرشک,
زرشک

خواص داروئی : قابض است. تقویت کننده قلب و کبد است. بواسیر خونی را درمان می‌کند. صفرابر است.

دم کرده زرشک را برای برطرف کردن ناراحتیهای دهان غرغره کنید.

خونریزی را برطرف می‌کند. برای برطرف کردن بیماریهای کبدی مفید است.

خواص ریشه و پوست ساقه

صفرابر و مسهل است. کبد را پاک و تقویت می‌کند. اعمال دستگاه گوارش را منظم می‌کند.

سوء هاضمه را از بین می‌برد. بی‌اشتهایی را برطرف می‌کند. نقرس و رماتیسم را برطرف می‌کند.

برای رفع یبوست مفید است. در درمان یرقان و زردی موثر است.

خانمهائی که بین دو عادت ماهیانه خونریزی دارند باید برای برطرف کردن آن از ریشه و ساقه زرشک استفاده کنند. آنهائی که مبتلا به ورم طحال هستند می‌توانند برای معالجه از این گیاه کمک بگیرند.

واریس را درمان می‌کند. برای معالجه بواسیر نافع است. برای برطرف کردن سوزش ادرار مفید است.

برای برطرف کردن سوزش ادرار مفید است. فشار خون را پائین می‌آورد. فشار خون را پائین می‌آورد.

برای شست و شوی چشم می‌توانید از جوشانده ریشه و ساقه و زرشک استفاده کنید.

خواص برگ: آب آوردگی بدن را برطرف می‌کند. اسهالهای مزمن را درمان می‌کند.

برگ زرشک دارای مقدار زیادی ویتامین C می‌باشد بنابراین در درمان بیماری اسکوربوت اثر مفید دارد.

جویدن برگ زرشک باعث محکم شدن لثه و دندان می‌شود.

درموقع آنژین و گلو درد ، دم کرده برگ زرشک را غرغره کنید.
بیماری اسکوربوت,یرقان و زردی,بواسیر,ضد قند,سقط جنین,سوزش ادرار,انژین,حامله,سوء هاضمه,دهان,آب زرشک,
طرزاستفاده : جوشانده زرشک: مقدار ۲۰-۱۰ گرم پوست ریشه یا ساقه و یا میوه زرشک را در یک لیتر آب ریخته و آنرا بجوش بیاورید سپس آنرا از روی اجاق برداشته بگذارید برای مدت ۱۰ دقیقه بماند. این جوشانده را صاف کرده و با شکر یا عسل شیرین کنید. مقدار مصرف روزانه آن سه فنجان در فاصله بین غذاهاست.

دم کرده زرشک: مقدار ۴۰ گرم زرشک را در یک لیتر آب جوش ریخته و بگذارید مدت ۱۰ دقیقه بماند سپس آنرا با شکر یا عسل مخلوط کنید. مقدار مصرف آن سه فنجان در روز و در فاصله بین غذاهاست.

مضرات : مصرف مقدار زیاد زرشک و یا ساقه و برگ آن برای زنان حامله مناسب نیست زیرا رحم را تحریک می‌کند و ممکن است باعث سقط جنین شود.

گردآوری: جوانی ها

خاصیت های آب زرشک,گلو درد,آنژین,لثه و دندان,بیماری اسکوربوت,ویتامین C,گیاه,واریس,سوزش ادرار,عادت ماهیانه,یرقان و زردی,یبوست,نقرس و رماتیسم,سوء هاضمه,دستگاه گوارش,خونریزی,دهان,صفرا,درمان,کبد,بواسیر,ضدچربی,خواص دارویی,ضد قند,فشارخون,تقویت قلب,تسکسن روح و روان و اعصاب,ترشی میوه,سنگ کلیه و مستانه,شکر و عسل,رحم,حامله,سقط جنین,آب زرشک

مطالب بیشتر از سایت ما

چای و آبلیموی تازه! آبلیمو

چگونگی جلوگیری از تشکیل سنگ در صفرا عوارض سنگ صفرا

چگونگی کاهش وزن از طریق افزایش چربی قهوه‌ای برنامه لاغری

از کار افتادن کلیه ها با آشامیدن آب زیاد آب درمانی

تاثیرات سیگار بر سلامت بدن انسان چیست؟ تاثیر مثبت سیگار بر سلامت

سلامت و زیبایی بدن با مصرف ویتامین C ویتامین

چند چای گیاهی برای جوانی گلبرگ خشک

از بین بردن قطعی موهای زائد بدن موهای زائد

با نوشیدنی عمر خود را طولانی کنید! نوشیدنی

روش های درمان کک و مک انواع کک و مک