آموزش پوشاندن چین‌ و‌ چروک‌ صورت پوشاندن چین‌ و‌ چروک‌

پوشاندن چین‌ و‌ چروک‌,چین‌ و‌ چروک‌ صورت,چین‌ و‌ چروک‌,آموزش پوشاندن چین‌ و‌ چروک‌ صورت ,چین‌ و‌ چروک‌ ها,محو کردن چین‌ و‌ چروک‌,ترفند آرایشی

آموزش پوشاندن چین‌ و‌ چروک‌ صورت پوشاندن چین‌ و‌ چروک‌

از کرم پودر یا مرطوب‌کنندۀ رنگی فقط در قسمت‌هایی از صورتتان که نیاز به پوشش دارند، استفاده کنید. همچنین، مهم نیست که شما چقدر رنگ‌پریده و روشن هستید، از یک کرم با رنگ یک تا دو درجه تیره‌تر استفاده کنید. سایه‌های روشن، فقط چین‌و‌چروک‌ها را نمایان‌تر و برجسته‌تر می‌کند. توصیه می‌شود که از یک کرم مرطوب‌کنندۀ رنگی عالی و خوب استفاده کنید. بر روی چشم‌هایتان تأکید کنید اگر شما کم آرایش می‌کنید یا اصلاً آرایش نمی‌کنید، چین‌و‌چروک‌های صورت شما جلب توجه خواهند نمود. با این حال، اگر شما بر روی چشم‌هایتان تأکید کرده و آن‌ها را آرایش کنید، توجه از چین‌و‌چروک‌های صورت شما منحرف شده و به سمت چشم‌های سبز، فندقی، قهوه‌ای و یا آبی شما می‌رود. اگر شما درحال حاضر نمی‌دانید که چگونه به‌درستی چشم‌هایتان را آرایش کنید تا آ‌ن‌ها باجلوه‌تر شوند، توصیه می‌کنیم که درمورد این کار، با یک متخصص آرایش، مشاوره کنند.

پوشاندن چین‌ و‌ چروک‌ صورت ،  را برای شما عزیزان و کاربران محترم جوانی ها  قرار داده ایم , با مجله جوانی ها همراه باشید.

   پوشاندن چین‌ و‌ چروک‌,چین‌ و‌ چروک‌ صورت,چین‌ و‌ چروک‌,آموزش پوشاندن چین‌ و‌ چروک‌ صورت  ,چین‌ و‌ چروک‌ ها,محو کردن چین‌ و‌ چروک‌,ترفند آرایشی

روش پوشاندن چین‌ و‌ چروک‌ صورت

اگر پوست صورتتان دچار چین و چروک شده , نگران نباشید با چند ترفند چروک ها را پنهان کنید.

بوجود آمدن شیارهای عـرضی در پیشانی و شیارهای طـولی در بین دو ابرو و نیز شیارهای کنار چشم ها و دهان و بر روی گونه ها.

موهایتان را چتری بزنید
در کتابی به نام «چگونه پیر به نظر نرسیم»، نویسنده به زنان توصیه می‌کند که موهایشان را چتری بزنند تا پیشانی چروکیده‌شان را بپوشاند یا توجه را به سمت چشم‌هایشان ببرد. (به یاد داشته باشید که می‌خواهیم چشم‌ها، نقطۀ کانونی جلب توجه باشند.)

آیا از یک کانسیلر مناسب استفاده می‌کنید؟
همۀ ما چه برای پنهان کردن قرمزی در پوستمان، گودی‌های سیاه زیر چشم یا لکه‌های ناشی از خورشید، به کانسیلر نیاز داریم. کانسیلر پوشش (camouflage) شکلی سنگین‌تر از کانسیلر می‌باشد که با مصرف محصول کمتر، پوشش بیشتر و بهتری می‌دهند.

این کانسیلر، پوست را جوان‌تر می‌کند و به خاطر اینکه روغنی نیست، به راحتی کانسیلرهای دیگر پاک نمی‌شود.

آرایش بیشتر برعکس عمل می‌کند
بسیاری از خانم‌هایی که در صورتشان چین‌و‌چروک دارند، به اشتباه سعی می‌کنند تا آن‌ها را با کرم‌ها و پودرهای سنگین بپوشانند. اما در واقع آرایش کمتر اثر بیشتری دارد. یک صورت پر از کرم‌های سنگین و غلیظ، فقط چین‌و‌چروک‌ها را نمایان‌تر و برجسته‌تر می‌کند.

داروهای خانگی برای این مشکلات موضعی وجود دارد. در اینجا چند توصیۀ شخصی به شما می‌کنیم: به‌جای استفاده از کرم زیاد و سنگین، یک مرطوب‌کنندۀ رنگی را امتحان کنید. مرطوب‌کننده‌های رنگی، پوشش سبکتری را بر روی پوست شما ایجاد می‌کند، در چین‌و‌چروک‌های پوست شما ته‌نشین نخواهد شد و به موهایی که در صورت برخی از خانم‌ها بعد از یائسگی ظاهر می‌شوند، نخواهد چسبید.

از کرم پودر یا مرطوب‌کنندۀ رنگی فقط در قسمت‌هایی از صورتتان که نیاز به پوشش دارند، استفاده کنید. همچنین، مهم نیست که شما چقدر رنگ‌پریده و روشن هستید، از یک کرم با رنگ یک تا دو درجه تیره‌تر استفاده کنید. سایه‌های روشن، فقط چین‌و‌چروک‌ها را نمایان‌تر و برجسته‌تر می‌کند. توصیه می‌شود که از یک کرم مرطوب‌کنندۀ رنگی عالی و خوب استفاده کنید.
پوشاندن چین‌ و‌ چروک‌,چین‌ و‌ چروک‌ صورت,چین‌ و‌ چروک‌,آموزش پوشاندن چین‌ و‌ چروک‌ صورت  ,چین‌ و‌ چروک‌ ها,محو کردن چین‌ و‌ چروک‌,ترفند آرایشی
بر روی چشم‌هایتان تأکید کنید
اگر شما کم آرایش می‌کنید یا اصلاً آرایش نمی‌کنید، چین‌و‌چروک‌های صورت شما جلب توجه خواهند نمود. با این حال، اگر شما بر روی چشم‌هایتان تأکید کرده و آن‌ها را آرایش کنید، توجه از چین‌و‌چروک‌های صورت شما منحرف شده و به سمت چشم‌های سبز، فندقی، قهوه‌ای و یا آبی شما می‌رود.
اگر شما درحال حاضر نمی‌دانید که چگونه به‌درستی چشم‌هایتان را آرایش کنید تا آ‌ن‌ها باجلوه‌تر شوند، توصیه می‌کنیم که درمورد این کار، با یک متخصص آرایش، مشاوره کنند.

انتخاب یک روش خوب برای مراقبت از پوست
مهم‌تر از هر آرایشی، یک روال مراقبت از پوست خوب می‌باشد. شما به‌دنبال این هستید که یک وضعیت عالی برای پوستتان ایجاد کنید، هنگامی که این کار را انجام دهید، می‌بینید که آرایش کمتری نیاز دارید.

علاوه‌ بر پاکسازی و مرطوب کردن صورتتتان در هر شب، شما باید پوست خود را بصورت هفتگی با یک اسکراب صورت، لایه‌برداری کنید. همچنین چون پوست شما یک سری از مواد را از دست می‌دهد، آن را توسط کرم‌های ویتامین سی یا سرم‌های ویتامینه، بازسازی کنید. متخصصین پوست اعتقاد دارند که محصولات ویتامین آ، برای بهبود علائم خطوط نازک و چین‌و‌چروک، مناسب می‌باشند.

اگر شما می‌خواهید که خطوط و چین‌و‌چروک عمیق را از بین ببرید، تنها روشی که اثبات شده است، استفاده از لیزرها (برای خطوط لب، مویرگ‌های پاره‌شده)، بوتاکس (برای خطوط دور چشم، خطوط اخم و غبغب گردن) و مواد کلاژن (برای خطوط لبخند و از دست دادن چربی در گونه‌ها) می‌باشند.

کاهش یا افزایش وزن
اگر می‌خواهید که از شر چین‌و‌چروک‌ها خلاص شوید، باید کمی وزن اضافه کنید. خانم‌های لاغرتر در سنین پایین چین‌و‌چروک و خطوط کمتری در اطراف چشم‌ها و دهانشان دارند. درمورد خانم‌های بالای ۴۰ سال، کمی وزن بیشتر، باعث می‌شود تا جذاب‌تر به نظر برسند. این به این خاطر می‌باشد که با بالا رفتن سن، افراد مقداری چربی را در صورت از دست می‌دهند.

پوشاندن چین‌ و‌ چروک‌,چین‌ و‌ چروک‌ صورت,چین‌ و‌ چروک‌,آموزش پوشاندن چین‌ و‌ چروک‌ صورت  ,چین‌ و‌ چروک‌ ها,محو کردن چین‌ و‌ چروک‌,ترفند آرایشی
آیا نمی‌خواهید برای بوتاکس هزینه کنید یا خودتان را درمعرض خطر قرار دهید؟
چیزی به عنوان پدهای چسبدار وجود دارد که شما می‌توانید در نقاطی که بوتاکس می‌کنید، مورد استفاده قرار دهید. آن‌ها ماهیچه‌های صورت شما را از منقبض شدن دور نگه داشته و از ایجاد خطوط اخم و عمیق‌تر شدن چین‌و‌چروک‌ها، جلوگیری می‌کنند.

از خط چشم و مداد چشم‌های غلیظ و سنگین،دوری کنید
همانطور که کرم‌پودرهای غلیظ می‌تواند بر روی صورت شما ماسیده شود، آرایش چشم سنگین و غلیظ نیز می‌تواند سن شما را بالا برده و شما را پیرتر به نظر برساند. به‌جای استفاده از خط چشم‌های سنگین و غلیظ، برای پلک بالایی و داخل چشم، از یک خط نرم در پلک بالایی و در زیر پلک پایینی استفاده کنید.

عادت استفاده از پودر
زمانیکه شما جوان‌تر بودید، به احتمال زیاد، پوست چرب‌تری داشتید و عادت داشتید که به تمام صورت خود پودر بزنید. پوست مرطوب در واقع یک نشانه از جوانی می‌باشد. با افزایش سن به‌ جای استفاده از پودر در تمام پوست صورتتان، تنها آن را بر روی بینی و چانه‌تان، مورد استفاده قرار دهید یا بهتر است که آن را کنار بگذارید. آرایشگران می‌گویند که هرگز برای خانم‌های بالای ۵۰ سال، از پودر استفاده نمی‌کنند، زیرا پودرها در روی چین‌و‌چروک نشسته و آن‌ها را برجسته کرده و بیشتر نشان می‌دهند.

پوشاندن چین‌ و‌ چروک‌,چین‌ و‌ چروک‌ صورت,چین‌ و‌ چروک‌,آموزش پوشاندن چین‌ و‌ چروک‌ صورت  ,چین‌ و‌ چروک‌ ها,محو کردن چین‌ و‌ چروک‌,ترفند آرایشی

صورت خود را با یک هایلایتر روشن کنید.
هایلایتر لوازم آرایشی است که از کرم پودر یا پوست، روشن‌تر بوده و برای تأکید بر چشم‌ها و استخوان‌های گونه، مورد استفاده قرار می‌گیرد. هیچ چیز بیشتر از یک قلم هایلایتر، صورت شما را تغییر نمی‌دهد. هایلایترها از نظر فرمولی مانند کانسیلر، سبک و روشن هستند و چند درجه روشن‌تر از پوست شما می‌باشد. شما چند نقطه‌ای از آن را بر روی قسمت‌هایی از صورتتان که می‌خواهید کشیده به نظر برسند، بزنید و سپس آن را به آرامی پخش کنید. شما متوجه خواهید شد که صورت شما چند سالی جوان‌تر به نظر می‌رسد.

هایلایتر را در بالای هر ابرو، در زیر دو چشم و سپس هر جایی که تیره است، بزنید. (معمولاً در امتداد دو طرف بینی و درست در زیر لب نیز استفاده می‌شود). با مالیدن آن با پد یا انگشت وسطی خود، رنگ را مخلوط کنید.

 

 

 

گردآوری توسط: جوانی ها

مطالب بیشتر از سایت ما

ماسک کدو برای خوش رنگ‌ کردن پوست خواص کدو برای پوست

بیماریهای قلیان یکی دو تا نیستند . قلیان

۵ ادویه شفا دهنده ادویه

نسخه های طبیعی برای دندان درد درمان دندان درد

علائم افسردگی چیست؟ پر اشتهایی

تسکین آرتروز با روغن کرچک طب سنتی

گل گاوزبان ؛ گیاه آرام بخش گاوزبان

خواص دارویی دانه انگور و انگور خواص دانه های میوه انگور

آویشن و خواص جالب آن خواص آویشن

از خواص گیاه ثعلب چه می دانید؟ گیاه ثعلب