معجزه های لوبیا قرمز ضد سرطان

اسد اوریک,بیماری قند خون,مصرف لوبیا قرمز,بیماری کولون,فشار خون,مصرف لوبیا,کم ادراری,محرک نیروی جنسی,فیبر,بیماری قولون,ضد سرطان,کلسترول,خواب های بد,معجزه لوبیا قرمز,معجزه های لوبیا قرمز

معجزه های لوبیا قرمز ضد سرطان

دربیماری کولون که گاهی با یبوست یا اسهال همراه است ، اصل سلامتی هر انسانی به تخلیه مدفوع به تعداد کافی است که نشانه های سلامتی است پس باید سعی کرد از خوراکی ها و میوه هایی استفاده شود که دفع را کامل و آسان می کند ، عموم دانشمندان معتقدند خوردن لوبیا در کاهش شانس ابتلا به سرطان کولون و رکتوم ، هم چنین رفع اختلال های روده ای و بواسیر مفید است . مصرف انواع لوبیا به طور قطع مدفوع را بیشتر و یبوست را برطرف می کند.

*لوبیا ضد سرطان قوی

بنابر تحقیقات انجام شده پروتئاز موجود در لوبیا عوامل تولید تومورهای سرطانی را کنترل می کند ؛ همچنین لوبیا مانع تقسیم سلولی و گسترش انواع تومورها می شود. از نظر این خاصیت به خصوص گیاهان خانواده لگومینوز نظیر لوبیا تا حدودی اثری شبیه اثر شیمی درمانی در از بین بردن فرایندهای سرطانی دارند.

در مواردی که سرطان در مرحله متاساز یعنی انتشار قرار گرفته باشد ، شاید دیگر خوردن مواد حامی مهار کننده های پروتئاز اثر قاطعی نداشته باشد ولی به هر حال در این موارد نیز نشان داده شده اگر به تعداد زیادی مصرف شود ، خاصیت ضد سرطانی خود را نشان می دهد.

لوبیا از نظر ترکیباتی به نام « لینان » منبع غنی است ، این ترکیبات از عوامل ضد سرطان هستند که باکتری های کولون را به مواردی شبیه هورمون تبدیل می کنند به عقیده دانشمندان لوبیا ضد سرطان کولون و سینه است.

اسد اوریک,بیماری قند خون,مصرف لوبیا قرمز,بیماری کولون,فشار خون,مصرف لوبیا,کم ادراری,محرک نیروی جنسی,فیبر,بیماری قولون,ضد سرطان, اسد اوریک,بیماری قند خون,مصرف لوبیا قرمز,بیماری کولون,فشار خون,مصرف لوبیا,کم ادراری,محرک نیروی جنسی,فیبر,بیماری قولون,ضد سرطان,

*برای خواب های بد و مشوش

افرادی که خواب های بد و مشوش زیاد می بینند ، باید لوبیا را با گوشت پخته و با دارچین ، خردل ، زیره ، نمک و روغن زیتون مصرف کنند تا با آرامش بخوابند.

کم ادراری

برای افرادی که کم ادراری دارند ، سوپ لوبیا بسیار نافع است و حجم ادرار را زیاد می کند ، هم چنین خوردن میوه خشک لوبیا و غلاف و دانه ی آن در پایین آوردن قند ادرار بسیار مفید است.

*محرک نیروی جنسی

به علت وجود ویتامین های زیادی که در لوبیا قرمز است از جمله تیامین و ریبوفلاوین ، همچنین آهن و فسفر کمک زیادی به گرم کردن بدن و تولید اسپرم می کند.

*بیماری قولون ( کولون )

دربیماری کولون که گاهی با یبوست یا اسهال همراه است ، اصل سلامتی هر انسانی به تخلیه مدفوع به تعداد کافی است که نشانه های سلامتی است پس باید سعی کرد از خوراکی ها و میوه هایی استفاده شود که دفع را کامل و آسان می کند ، عموم دانشمندان معتقدند خوردن لوبیا در کاهش شانس ابتلا به سرطان کولون و رکتوم ، هم چنین رفع اختلال های روده ای و بواسیر مفید است . مصرف انواع لوبیا به طور قطع مدفوع را بیشتر و یبوست را برطرف می کند.

توصیه می شود :

۱٫اشخاصی که اسید اوریک بیش از حد نرمال دارند و از پروتئین منع شده اند ، نمی توانند از رژیم لوبیا استفاده کنند.

۲٫دانشمندان با خوردن لوبیای کنسرو شده برای بیماران قند موافق نیستند.

  1. لوبیا معمولا نفاخ است و گاز تولید میکند اما اگر به صورت مرتب مصرف شود ، نفخ آن کم کم از بین میرود.

*بیماریهای قند خون

لوبیا و بعضی از دانه ها در تنظیم کردن انسولین خون نقش اساسی دارند. بیماریهای دیابت نوع یک که نیاز به تزریق انسولین دارند با رژیم درمانی لوبیا تا ۴۰ روز ، قند خونشان تنظیم شود و کم کم تزریق انسولین را کم کنند تا نتیحه بگیرند . لوبیا قند خون را خیلی آهسته و به تدریج بالا می برد و در نتیجه بدن انسان حتی با تولید تعداد کمتری انسولین خواهد توانست آن را کنترل کند.

لوبیا علاوه بر گردش انسولین از نظر پکتین و مواد صمغی غنی است و موجب می شود گیرنده های انسولین بیشتری روی سطح سلول ها پدید آیند و در نتیجه هورمون انسولین جای فرود و استقرار بیشتری در سطح سلول ها یافته و در نتیجه اسکان بیشتری برای نفوذ در سلول ها خواهد داشت.

*فشار خون

چون لوبیا از نظر فیبر غنی است ، فشار خون را به مقدار قابل ملاحظه ای پایین می آورد.

*منع مصرف لوبیا

چون در دانه های لوبیا ( گلوکوزید ) وجود دارد ، ممکن است در بعضی ها دچار مسمومیت کند . چون لوبیا اسید سیانیدریک تولید می کند، بنابراین بهتر است افرادی که کلسترل بالا و نارسایی کلیوی دارند ، با نظر پزشک معالج مصرف کنند.

مجله : هفت روز زندگی

گردآوری: جوانی ها

مصرف لوبیا,مصرف لوبیا قرمز,فشار خون,کلسترول,فیبر,بیماری قند خون,اسید اوریک,بیماری قولون,بیماری کولون,محرک نیروی جنسی,کم ادراری,خواب های بد,ضد سرطان,معجزه لوبیا قرمز

مطالب بیشتر از سایت ما

دست و صورت خود را چگونه بشوئیم؟! پوشک بچه

عادات تغذیه ای در ملل مختلف غذاهای تند

فواید مغزها فواید مغزها

آنچه باید درمورد خواص این دانه شگفت انگیز بدانید ویتامین آ

صاف بایستید تا شاد شوید قوز کردن

قرص های ضد بارداری و خطر تومورهای مغزی قرص جلوگیری

مضرات باقالا باقالا

چند نوشیدنی زنانه اختلالات زنانگی

کدام انتخاب سالم تری است ؟ پنیر فتا

از تقویت قلب تا درمان افسردگی فشار خون