آیا در زنان و مردان ارگاسم تفاوت دارد؟ لذت جنسی

آیا در زنان و مردان ارگاسم تفاوت دارد؟,ارگاسم,آمیزش جنسی,دو جنسی,خود ارضایی,مردان,لذت جنسی,لگن,زنان,انقباض ماهیچه,آیا در زنان و مردان ارگاسم تفاوت دارد؟

آیا در زنان و مردان ارگاسم تفاوت دارد؟ لذت جنسی

جالب است بدانید که ارگاسم واقعی برای مردان و زنان بسیار شبیه هم است. در واقع این حالتی است که به مدت زمان انقباض‌های ماهیچه‌های لگنی و نیز میزان حساسیت بدن مربوط می‌شود. بر اساس تحقیقات انجام‌شده در دهه‌ی ۸۰ میلادی در دانشگاه پزشکی مینسوتا، تحقیقاتی درباره‌ی شور و هیجان، دفعات تحریک و مدت زمان انقباض‌های ماهیچه‌های لگنی مردان و زنان در حین خودارضایی انجام شد. نتایج نشان می‌دهد که ارگاسم در قالب زنجیره‌ای از ۶ تا ۱۵ بار حرکت انقباض ماهیچه‌های لگنی ظرف ۲۰ تا ۳۰ ثانیه رخ می‌دهد.

نکته ای که در اینجا لازم است یادآوری کنیم این است که رسیدن زن و شوهر به اوج لذت جنسی (ارگاسم) یکی از علائم انجام شدن موفقیت آمیز آمیزش جنسی است.

این استعاره و چیزهایی از این دست به یک نکته‌ی بدیهی اشاره دارد: این‌که مردان و زنان واکنش‌های مختلفی نسبت به عشق و رابطه‌ی جنسی دارند.

زنان دوست دارند در آغوش گرفته شوند و مردان به رابطه‌ی جنسی علاقه دارند. زنان دوست دارند صحبت کنند و مردان دوست دارند رابطه‌ی جنسی داشته باشند. رسیدن به ارگاسم در اکثر زنان بیشتر از مردان طول می‌کشد. یک نقص جنسی در زنان، عدم توانایی در رسیدن به ارگاسم بوده، در حالی‌که شبیه این نقص در مردان، ارگاسم زودهنگام است.

ارگاسم در زنان و مردان aligncenter wp-image-46638" title="آیا در زنان و مردان ارگاسم تفاوت دارد؟,ارگاسم,آمیزش جنسی,دو جنسی,خود ارضایی,مردان,لذت جنسی,لگن,زنان,انقباض ماهیچه,آیا در زنان و مردان ارگاسم تفاوت دارد؟ ," src="http://javaniha.com/wp-content/uploads/2015/04/105276.jpg" alt="آیا در زنان و مردان ارگاسم تفاوت دارد؟,ارگاسم,آمیزش جنسی,دو جنسی,خود ارضایی,مردان,لذت جنسی,لگن,زنان,انقباض ماهیچه,آیا در زنان و مردان ارگاسم تفاوت دارد؟ ," width="346" height="229" srcset="http://www.javaniha.com/wp-content/uploads/2015/04/105276-150x99.jpg 150w, http://www.javaniha.com/wp-content/uploads/2015/04/105276-300x199.jpg 300w, http://www.javaniha.com/wp-content/uploads/2015/04/105276-272x180.jpg 272w, http://www.javaniha.com/wp-content/uploads/2015/04/105276.jpg 302w" sizes="(max-width: 346px) 100vw, 346px">
جالب است بدانید که ارگاسم واقعی برای مردان و زنان بسیار شبیه هم است. در واقع این حالتی است که به مدت زمان انقباض‌های ماهیچه‌های لگنی و نیز میزان حساسیت بدن مربوط می‌شود.
بر اساس تحقیقات انجام‌شده در دهه‌ی ۸۰ میلادی در دانشگاه پزشکی مینسوتا، تحقیقاتی درباره‌ی شور و هیجان، دفعات تحریک و مدت زمان انقباض‌های ماهیچه‌های لگنی مردان و زنان در حین خودارضایی انجام شد. نتایج نشان می‌دهد که ارگاسم در قالب زنجیره‌ای از ۶ تا ۱۵ بار حرکت انقباض ماهیچه‌های لگنی ظرف ۲۰ تا ۳۰ ثانیه رخ می‌دهد.

اتفاقی که بعد از این زنجیره‌ی منظم پیش می‌آید به تفاوت‌های شخصی (و نه جنسی) برمی‌گردد. برای بسیاری از مردان و زنان این وضعیت، نخستین تجربه‌ی ارگاسمی است. این وضعیت را ارگاسم نوع اول می‌گویند. با این همه سایر مردان و زنان انقباض‌های نامنظم را تجربه می‌کنند که در ظرف ۳۰ تا ۹۰ ثانیه رخ می دهد و به آن ارگاسم نوع ۲ می‌گویند.

بنابراین با توجه به این‌که نیازها، انتظارات، و رفتارهای بسیار مختلفی در مردان و زنان برای رسیدن به ارگاسم وجود دارد، تجربه‌ی ارگاسمی تقریباً در هر دو جنسیت شبیه هم است. جالب است بدانید در افراد دوجنسی هم این تجربه یکسان است.

مطالب مرتبط :

وقتی حین رابطه جنسی به ارگاسم نمی‌رسید

نکات مهم برای یک رابطه جنسی لذت بخش

آیا در زنان و مردان ارگاسم تفاوت دارد ، ارگاسم ، زنان ، مردان ، لذت جنسی ، آمیزش جنسی ، انقباض ماهیچه ، لگن ، خود ارضایی ، دو جنسی

مطالب بیشتر از سایت ما

راز رضایتمندی از رابطه جنسی چیست؟ رابطه جنسی

زایمان و مشکلات پس از آن زایمان

روش های تقویت و بازسازی رابطه جنسی رابطه جنسی

کدام روش کاهش درد زایمان برای شما مناسب است؟ اپیدورال

تجاوز زناشویی چیست ؟ ( حتماً بخوانید ) ۱۸+ تجاوز زناشویی

توصیه هایی برای رمانتیک کردن رابطه زوجین رابطه عاشقانه بین زوجین

بارداری و سرطان پستان سرطان

اضافه وزن در دوران بارداری باید چقدر باشد؟ کاهش وزن

درباره آزمایشات قبل از ازدواج چه می دانید ازدواج

دیر انزالی در مردان و مهمترین دلایل آن درمان دیر انزالی