چگونگی تزریق بوتاکس اصولی چگونگی تزریق بوتاکس اصولی

ابرو,خطوط بین ابرو,چگونگی تزریق بوتاکس اصولی ,پیشانی,چگونگی تزریق بوتاکس اصولی

چگونگی تزریق بوتاکس اصولی چگونگی تزریق بوتاکس اصولی

وی در ادامه اظهار کرد: در صورتی که افراد نسبت به عناصر بوتاکس دارای آلرژی باشند یا قبلاً سابقه‌ی عفونت‌های پوستی در نواحی تزریقی داشته باشند بهتر است از این عمل خودداری نمایند. همچنین متبلایان به بیماری‌های عضلانی و اعصاب، بانوان باردار کاندید مناسبی برای تزریق نمی‌باشند. نکته‌ی حائز اهمیت در خصوص این تزریق بررسی سابقه‌ی پزشکی بیمار از سوی متخصصین مربوط می‌باشد.

عموماً تزریق بوتاکس برای برطرف کردن خطوط افقی پیشانی و یا خطوط بین ابرو می‌باشد.

چگونگی تزریق بوتاکس اصولی aligncenter wp-image-37918 size-full" title="ابرو,خطوط بین ابرو,چگونگی تزریق بوتاکس اصولی ,پیشانی,چگونگی تزریق بوتاکس اصولی" src="http://javaniha.com/wp-content/uploads/2015/04/1211.jpg" alt="ابرو,خطوط بین ابرو,چگونگی تزریق بوتاکس اصولی ,پیشانی,چگونگی تزریق بوتاکس اصولی" width="300" height="199" srcset="http://www.javaniha.com/wp-content/uploads/2015/04/1211-272x180.jpg 272w, http://www.javaniha.com/wp-content/uploads/2015/04/1211.jpg 300w" sizes="(max-width: 300px) 100vw, 300px">

 

دکتر کی پور متخصص اپتومتریست در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: تزریق بوتاکس بیش از یک دهه است که به منظور مقاصد زیبایی صورت می‌گیرد و این در حالی است که بیش از دو دهه از کاربرد درمانی آن برای انحرافات چشمی و اسپاسم‌های عضلانی غیر قابل کنترل می گذرد.
کاربرد‌های زیبایی بوتاکس در زمینه ی برطرف کردن خطوط افقی پیشانی و یا خطوط بین ابرو می‌باشد.

کی پور اذعان کرد: ایجاد سستی پلک‌ها، بروز دو بینی یا تاری دید از عوارض چشمی تزریق بوتاکس به شمار می‌رود که باید در صورت بروز فرد تحت مراقبت‌های بینایی قرار گیرد. عوارض جانبی این تزریق درد در محل تزریق، عفونت، التهاب و قرمزی است.

وی در ادامه اظهار کرد: در صورتی که افراد نسبت به عناصر بوتاکس دارای آلرژی باشند یا قبلاً سابقه‌ی عفونت‌های پوستی در نواحی تزریقی داشته باشند بهتر است از این عمل خودداری نمایند.
همچنین متبلایان به بیماری‌های عضلانی و اعصاب، بانوان باردار کاندید مناسبی برای تزریق نمی‌باشند. نکته‌ی حائز اهمیت در خصوص این تزریق بررسی سابقه‌ی پزشکی بیمار از سوی متخصصین مربوط می‌باشد.

شایان ذکر است انجام بوتاکس باید توسط
افراد با تجربه و دارای صلاحیت صورت پذیرد ، علاوه بر این انجام تزریق بوتاکس به طور اصولی و در ناحیه‌ی مناسب و با دز استاندارد از عوارض جانبی نامطلوب تا حد زیادی پیشگیری می‌نماید.

چگونگی تزریق بوتاکس اصولی

چگونگی تزریق بوتاکس اصولی ، خطوط بین ابرو ، پیشانی ، ابرو ابرو,خطوط بین ابرو,چگونگی تزریق بوتاکس اصولی  ,پیشانی,چگونگی تزریق بوتاکس اصولی

مطالب بیشتر از سایت ما

نور هراسی علامتی برای این بیماری‌ها بیماری

مزاج انواع گوشت گوشت

با مصرف روزانه قهوه کاهش ۱۷ درصدی خطر سکته مغزی قهوه

توصیه‌هایی برای جوان نگه‌داشتن پوست توصیه‌هایی برای جوان نگه‌داشتن پوست

نوشیدنی برای کاهش درد قاعدگی شفا آنلاین(تغذیه)

برای درمان التهاب پلک‌ها چه بخوریم؟ شفا آنلاین(تغذیه)

رابطه مواد معدنی با گرفتگی عضلات شفا آنلاین(تغذیه)

لاغری آسان با عسل شفا آنلاین(تغذیه)

رابطه تغذیه با شیر مادر و موفقیت در زندگی شفا آنلاین(تغذیه)

دانستنی های طلایی لیزر موهای زائد لیزر موهای زائد