آرایش صورت مناسب افراد عینکی آرایش

خط چشم,دوربین,عینکی,پوست,عینک,رنگ,آرایش افراد عینکی,سایه,نزدیک بین,آرایش صورت,رنگ مشکی,ریمل,آرایش,آرایش مناسب برای افرادعینکی,آرایش چشم افراد عینکی,آرایش صورت مناسب افراد عینکی

آرایش صورت مناسب افراد عینکی آرایش

تمرکز روی چشمها: عینک بخش زیادی از چشمهای شما را پوشش میدهد و اگر میخواهید مطمئن شوید چشمان شما از پشت شیشه عینک جذابیت خود را دارد میتوانید بیشتر تمرکز خود را روی چشمها قرار دهید. بر خلاف باور عموم که میگویند آرایش پشت عینک دیده نمیشود شما میتوانید استفاده از خط چشم ضخیم و فر مژه و ریمل حجم دهنده به چشمانتان جلوه بیشتری دهید.

آرایش صورت مناسب افراد عینکی، را برای شما عزیزان و کاربران محترم جوانی ها قرار داده ایم , با مجله جوانی ها همراه باشید.

خط چشم,دوربین,عینکی,پوست,عینک,رنگ,آرایش افراد عینکی,سایه,نزدیک بین,آرایش صورت,رنگ مشکی,

آرایش صورت مناسب افراد عینکی

 

اگر عینکی هستید حتی با یک آرایش جزئی چشم شما از پشت عینک بیشتر جلوه می‌دهد. البته اگر زیاد آرایش کنید با خط عینک شما برخورد می‌کند و خیلی زشت و زننده می‌شود.توجه کنید که چگونگی آرایش دقیق چشم شما به شماره چشمتان بستگی دارد.

اگر نزدیک بین هستید‌، چشمانتان پشت عینک ریزتر به نظر می‌رسد . کشیدن خط چشم روی پلک های بالایی و پایینی روش بسیار خوبی برای بزرگتر کردن آنهاست.

برای پوست های روشن و معمولی از رنگ مسی یا خاکستری روشن و برای پوست های تیره تر از رنگ مشکی یا مشکی پر کلاغی استفاده کنید. مژه های بالایی را فر کنید و روی آن ریمل بکشید تا چشم هایتان حدقه ای به نظر برسد.

چشم های دوربین معمولا از پشت عینک بزرگتر به نظر می‌رسد . بنابراین به آرامی سایه کمرنگی روی پلک های خود بکشید ، و روی مژه ها ریمل بکشید .

نکته:چون عینک ابروها را بیشتر نمایان می‌کند سعی کنید آنها را مرتب نگه دارید. موهای نا منظم آن را بردارید و قسمتهای تنک آنرا با پودر ابرو که رنگ آن کمی ازرنگ موهای شما روشن تر باشد پر کنید.

تکینک های آرایشی برای خانمهای عینکی

اگر شما هم جزو آن دسته از خانمهایی هستید که عینک میزنید بهتر است از این مطلب استفاده کنید. حتی خانمهایی که از عینک استفاده میکنند نیز میتوانند با استفاده از ترفندهای مناسب آرایشی چهره ای زیبا و قابل و توجه داشته باشند.

تمرکز روی چشمها: عینک بخش زیادی از چشمهای شما را پوشش میدهد و اگر میخواهید مطمئن شوید چشمان شما از پشت شیشه عینک جذابیت خود را دارد میتوانید بیشتر تمرکز خود را روی چشمها قرار دهید. بر خلاف باور عموم که میگویند آرایش پشت عینک دیده نمیشود شما میتوانید استفاده از خط چشم ضخیم و فر مژه و ریمل حجم دهنده به چشمانتان جلوه بیشتری دهید.

آرایش کمتر پلکها: از آنجاییکه عینک پلکها را تا حد زیادی میپوشاند، نباید نگران استفاده از سایه چشم باشید. اگر تاکید دارید که حتما آرایش پلک داشته باشید میتوانید یک رنگ خنثی را به عنوان سایه استفاده کنید.

نگاه دیگران را روی نقطه دیگری متمرکز کنید: اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که از عینک زدن خجالت میکشند. سعی کنید با تکنیکهای آرایشی نگاه دیگران را به نقطه دیگری در صورتتان هدایت کنید. برای این کار آرایش لبها مناسب ترین گزینه است. استفاده از رژهای صورتی، قرمز و بنفش میتواند به شما کمک کند.

حالت ابروهایتان را درست کنید: ابروهای خوش حالت و خوش فرم مکمل خوبی برای چشمهاست. کسانیکه عینک میزنند با اصلاح درست ابروها موقعیت خوبی به چهره خود میدهند. با استفاده از مداد ابروی مناسب آرایش خوبی برای ابروهای خود فراهم کنید.

انتخاب صحیح رنگ و مدل عینک: نیازی نیست که شما با یک آرایش غلیظ صورت خود را جلوه دهید. گاهی قاب عینکهای رنگی و یا عینکهای مدل داری که به فرم صورت شما می آید خود باعث زیباتر شدن شما میشود.

 

 

گردآوری:

 

 

 

 

مطالب بیشتر از سایت ما

توصیه های آرایشی برای استفاده از سایه چشم آرایش

تکنیک زدن سایه چشم بدون ترک و چین خوردن آرایش چشم

ایراد زیاده روی در رژلب زدن رژلب

نکات آرایشی از زبان آرایشگران ممتاز آرایش

آرایش صورت ترمیمی با استفاده از فوندیشن آرایش ترمیمی

چگونگی آرایش کردن طبیعی برای دخترها آرایش طبیعی

داشتن رنگ موی براق و درخشان آرایش وزیبایی

بهترین روش صاف کردن مو در منزل آموزش صاف کردن موهای فر

دلیل فر نشدن موی بعضی از افراد موهای فر

روشهایی برای پر نشان دادن موهای صاف و کم پشت رنگ پوست