آموزش آرایش صورت برای بلوندها آرایش

آرایشی سنگین,ارایش برای پوست روشن,خط چشم های مشکی,آرایش صورت زیبا,آموزش آرایش صورت برای بلوندها ,آرایش,آرایش لب,آرایش صورت اشخاص بور,ارایش برای پوست سفید,موی بلوند,آرایش صورت,آرایش چشم

آموزش آرایش صورت برای بلوندها آرایش

چشم :اگر می خواهید چشمانتان براق و نورانی به نطر بیاید از سایه چشم های ،سفید ، بژ ، صورتی ،سبز ،آبی ،بنفش و …استفاده کنید . و اگر می خواهید آرایشی سنگین و مجلسی داشته باشید به اضافه استفاده از سایه ، از خط چشم های مشکی و قهوه ای استفاده کنید . قابل ذکر است که استفاده ار خط چشم زیبایی و جذابیت به خصوصی به چشم ها می دهد .

آموزش آرایش صورت برای بلوندها، را برای شما عزیزان و کاربران محترم جوانی ها قرار داده ایم , با مجله جوانی ها همراه باشید.

آرایشی سنگین,ارایش برای پوست روشن,خط چشم های مشکی,آرایش صورت زیبا,آموزش آرایش صورت برای بلوندها  ,آرایش,آرایش لب,آرایش صورت اشخاص بور,ارایش برای پوست سفید,موی بلوند,آرایش صورت,

آموزش آرایش صورت برای بلوندها

 

دقت کنید که  پوست های روشن بهتر است از آرایش های سنگین اجتناب کنند زیرا یک نگاه خسته کننده را به دنبال خواهد داشت.

لب :
و نکاتی که اکنون برای شما بازگو کردیم ،گزینه های بسیار عالی برای آرایش صورت اشخاص بور و بلوند است.

چشم :
اگر می خواهید چشمانتان براق و نورانی به نطر بیاید از سایه چشم های ،سفید ، بژ ، صورتی ،سبز ،آبی ،بنفش و …استفاده کنید . و اگر می خواهید آرایشی سنگین و مجلسی داشته باشید به اضافه استفاده از سایه ، از خط چشم های مشکی و قهوه ای استفاده کنید . قابل ذکر است که استفاده ار خط چشم زیبایی و جذابیت به خصوصی به چشم ها می دهد .

اگر میخواهید چشم هایتان نگاهی طبیعی داشته باشد ، میتوانید در آرایش چشم هایتان از رنگ قهوه ای استفاده کنید .ابتدا سایه قهوه ای را از گوشه بیرونی چشم هایتان به سمت داخل بکشید و سپس با استفاده از ریمل و خط چشم جذابیتی فراتر به آن بیفزایید .

چشمان آبی: اگر رنگ چشم شما آبی است به هیچ عنوان از سایه هایی که نزدیک آبی هستند استفاده نکنید. زیرا تاثیر گزاری رنگ آبی چشم را به کلی از بین می برد.سعی کنید از سایه های قهوه ای روشن با ترکیبی از بنفش و خاکستری بهره ببرید.

همیشه سعی کنید از سایه به عنوان ابزاری تفننی استفاده کنید و سعی نکنید خود را محدود و مقید به استفاده از رنگ های خاص و یک شکل کنید.

ابرو :
کسانی که بلوند طبیعی هستند ، بهتر است از مداد ابرو  قهوه ای چند درجه تیره تر از رنگ موهایشان استفاده کنند . و با اعمال چند ضربه با مداد به داخل ابروهایشان باعث شوند ابروهایی پرتر و زیبا تر داشته باشند .

 

رنگ کرم پودر : کرم هایی با رنگ های بژ یا زرد روشن مناسب ترین رنگ ها می باشند.

 رنگ ریمل و مداد ابرو : بهتر است از رنگ قهوه ای برای آرایش چشم و ابروی خود استفاده کنید زیرا رنگ مشکی چهره ی شما را خشن خواهد کرد.

 

رنگ رژ گونه : رژ گونه های صورتی ، هلویی و مرجانی مناسب ترین رنگ های رژ گونه می باشند.

 رنگ رژ لب : رژ لب صورتی و هلویی مناسب ترین رنگ رژ لب می باشد البته قرمز نیز مناسب است ولی بهتر رژ قرمز را برای مراسم های خاص نگه دارید.

 

 

گردآوری:

 

 

مطالب بیشتر از سایت ما

خاص و زیباترین مدل لباس مجلسی دخترانه پیراهن های مجلسی دختربچه ها

نمونه های شیک از نورپردازی مدرن اتاق خواب نورپردازی اتاق خواب

مدل لباس عروس بچگانه شیک ۲۰۱۵ مدل لباس عروس دخترانه بچگانه

مدل گوشواره زنانه مجلسی ۲۰۱۵ مدل گوشواره زنانه جدید

مدل کیف دستی زنانه جدید و رسمی مدل کیف دستی

۱۰ مدل مویی که مردها دوست دارند . بافت شل

مدل مانتو تابستانه دخترانه و زنانه مانتو

تکنیک هایی در مورد آرایش لب ها خط سفید

مدل هایی از انگشترهای گران قیمت انگشتر

لباس نوزادی زیر دکمه دخترانه۰تا۱۸ماهه لباس نوزادی زیر دکمه دخترانه0تا18ماهه