رابطه رنگ لباس زنان با میل جنسی! شفا آنلاین(سلامت جنسی)

شفا آنلاین(سلامت جنسی),رابطه رنگ لباس زنان با میل جنسی!

رابطه رنگ لباس زنان با میل جنسی! شفا آنلاین(سلامت جنسی)

اما ریشه‌ی این مسئله بیولوژیکی است: سرخ شدن صورت و سینه یک واکنش طبیعی به تحریک جنسی است و مطالعات زیادی نشان می‌دهد که پوست زن در اواسط چرخه‌ی قاعدگی‌اش بتدریج قرمز می‌شود.در گذشته‌ی توأم با تغییر و تحول ما، انرژی حاصل از دیدن رنگ قرمز نشان‌گر این بود که یا کسی زخمی شده و یا علامت تلاش و تقلا بر ضد دشمن بود. و در نگاهی دیگر نشانه‌ای بود که اجداد و نیاکان ما در عصر آتش آن را به عنوان نماد امنیت، هم‌دلی و حتی غذای گرم می‌دانستند.

جوانی ها :آیا می دانید زنانی که لباس سبز یا سفید می‌پوشند،با آنهایی که پیراهن قرمز می‌پوشند از نگاه سایر زن‌ها افرادی هستند که بیشتر خواهان رابطه‌ی جنسی‌اند.

شفا آنلاین(سلامت جنسی),رابطه رنگ لباس زنان با میل جنسی!

به گزارش جوانی ها،اگر سایر زنان در رابطه‌‌ای جدی و متعهد باشند، حضور یک زنِ قرمز‌پوش باعث می‌شود که بیشتر حواسشان به همسرشان باشند.
تحقیقات نشان می‌دهد که زنان اغلب وقتی سرحال هستند لباس قرمز می‌پوشند. چه آن لباس، لباسی قرمز باشد و یا حتی رژ لبی قرمز، مردها دخترهای قرمز‌پوش را بسیار تحریک‌کننده‌تر می‌بینند و بیشتر دوست دارند با آنها ارتباط برقرار کنند.

اما ریشه‌ی این مسئله بیولوژیکی است: سرخ شدن صورت و سینه یک واکنش طبیعی به تحریک جنسی است و مطالعات زیادی نشان می‌دهد که پوست زن در اواسط چرخه‌ی قاعدگی‌اش بتدریج قرمز می‌شود.
در گذشته‌ی توأم با تغییر و تحول ما، انرژی حاصل از دیدن رنگ قرمز نشان‌گر این بود که یا کسی زخمی شده و یا علامت تلاش و تقلا بر ضد دشمن بود. و در نگاهی دیگر نشانه‌ای بود که اجداد و نیاکان ما در عصر آتش آن را به عنوان نماد امنیت، هم‌دلی و حتی غذای گرم می‌دانستند.

webmd

شفا آنلاین(سلامت جنسی),رابطه رنگ لباس زنان با میل جنسی!

مطالب بیشتر از سایت ما

انحرافات جنسی را بشناسید شفا آنلاین(سلامت جنسی)

من باید رابطه جنسی را شروع کنم یا شوهرم؟ شفا آنلاین(سلامت جنسی)

همه چیز درباره پروتز آلت تناسلی مردان شفا آنلاین(سلامت جنسی)

فواید بیشمار رابطه زناشویی را بشناسید؟ شفا آنلاین(سلامت جنسی)

دیدگاه علمی، پزشکی و شرعی درباره یک رفتار پرخطر جنسی! شفا آنلاین(سلامت جنسی)

وقتی زن و شوهر به هم خیانت می کنند! شفا آنلاین(سلامت جنسی)

زایمان و روند آن زایمان

روش های موثر و طبیعی برای درمان نازایی گل بنفشه

آیا خورد و خوراک مادران در زیبایی جنین تاثیر دارد؟ زیبایی جنین

دوری کردن از زایمان به این روش! زایمان