استعمال سیگار موجب سرطان مثانه می شود. سیگار

مواد مخدر,استعمال سیگار موجب سرطان مثانه می شود.,اثرات سمی سیگار,استعمال دخانیات,سیگار,سرطان مثانه,استعمال سیگار موجب سرطان مثانه می شود.

استعمال سیگار موجب سرطان مثانه می شود. سیگار

طبق تحقیقات سازمان جهانی بهداشت در هر ‌٨ ثانیه یک نفر در دنیا به علت استعمال دخانیات جان خود را از دست می‌دهد. نتایج تحقیقات حاکی از آن است چنانچه افراد در سنین نوجوانی شروع به کشیدن سیگار کنند (بیش از ‌٧٠ درصد موارد سیگاری شدن در این مرحله اتفاق می‌افتد) و مدت ‌٢٠ سال یا بیشتر به این عمل ادامه بدهند بین ‌٢٠ تا ‌٢۵ سال زودتر از افرادی که به هیچ‌وجه در زندگی سیگار نکشیده‌اند، خواهند مرد.

طبق تحقیقات سازمان جهانی بهداشت در هر ‌٨ ثانیه یک نفر در دنیا به علت استعمال دخانیات جان خود را از دست می‌دهد.
نتایج تحقیقات حاکی از آن است چنانچه افراد در سنین نوجوانی شروع به کشیدن سیگار کنند (بیش از ‌٧٠ درصد موارد سیگاری شدن در این مرحله اتفاق می‌افتد) و مدت ‌٢٠ سال یا بیشتر به این عمل ادامه بدهند بین ‌٢٠ تا ‌٢۵ سال زودتر از افرادی که به هیچ‌وجه در زندگی سیگار نکشیده‌اند، خواهند مرد.

اثرات سمی سیگار تا سالها موجب بروز سرطان مثانه می‌شود و حتی پس از ترک سیگار نیز اثرات آن تا مدتها در بدن فرد باقی می‌ماند.

مواد مخدر,استعمال سیگار موجب سرطان مثانه می شود.,اثرات سمی سیگار,استعمال دخانیات,سیگار,سرطان مثانه,استعمال سیگار موجب سرطان مثانه می شود.

فرید تقوایی متخصص اورولوژی افزود: استعمال دخانیات و مواد مخدر، از دلایل اصلی ابتلا به سرطان از جمله سرطان مثانه است که متاسفانه با افزایش موارد مصرف اینگونه مواد در بین افراد جوان، موارد ابتلا به سرطان مثانه نیز در افراد جوان بیشتر شده است.

وی با اشاره به لزوم ترک مصرف سیگار به ویژه در بین جوانان، تاکید کرد: نکته مهم و قابل توجه این است که اثرات سمی سیگار تا سالها موجب بروز سرطان مثانه می‌شود و حتی پس از ترک سیگار نیز اثرات آن تا مدت‌ها در بدن فرد باقی می‌ماند.

تقوایی گفت: البته هرچه مدت و میزان استعمال سیگار در فردی بیشتر باشد، به همان اندازه اثرات سمی سیگار بیشتر در بدن باقی خواهد ماند.

وی یادآور شد: مواد سمی که به واسطه کشیدن سیگار در بدن تولید می‌شود، در ادرار باقی می ماند و با غلظت زیاد موجب ابتلای فرد به سرطان مثانه و عوارض دیگر ادراری می‌شود.

مطالب مرتبط :

ترشحات بینی با سلامتی چه رابطه ای دارند.

آیا عامل شکستگی استخوان‌ها عوامل وراثتی هستند

استعمال سیگار موجب سرطان مثانه می شود ، سیگار ، سرطان مثانه ، استعمال دخانیات ، مواد مخدر ، اثرات سمی سیگار

مطالب بیشتر از سایت ما

علل بی نظمی در عادت ماهیانه (پریود شدن ) چیست؟ غده تیروئید

تاثیر چاقی در پیشگیری از زوال عقلی زوال عقلی

چرا ابتلا به بیماری‌های قلبی در افراد کوتاه قد بیشتر است؟ آریتمی قلبی

آشنایی کامل با خواص زردچوبه ضد باکتری

خوراکی های مفید برای روده ویتامین b

بهترین خوراکی ها در دوران رژیم لاغری شفا آنلاین(تغذیه)

شیر و چای را مخلوط کنیم یا خیر؟ شفا آنلاین(تغذیه)

8 صبحانه خوش طعم برای کاهش وزن شفا آنلاین(تغذیه)

نکاتی در مورد پخت سبزی شفا آنلاین(تغذیه)

نخود، سدی در برابر تومورهای سرطانی شفا آنلاین(تغذیه)