تکنیک زدن سایه چشم بدون ترک و چین خوردن آرایش چشم

خط چشم,نکات آرایشی,رنگ سایه چشم,زیبایی,رنگ صورت,روشهای آرایش چشم,سایه های پودری,چشم,ماندگاری آرایش,آرایش,گودی چشم آرایش,تکنیک زدن سایه چشم بدون ترک و چین خوردن ,رنگ های طبیعی,چروک خوردن,ارایش چشم,زدن سایه چشم,آرایش چشم,کرم پودر,رنگ,چین خوردگی,چین و چروک,سایه چشم,پوست,تکنیک,چهره

تکنیک زدن سایه چشم بدون ترک و چین خوردن آرایش چشم

سایه چشم براق مورد علاقه ستارگان سینماست. با زدن این سایه چشم به نظر می رسد که آرایش زیادی شده است. اغلب آنها از ژله نفتی استفاده می کنند. این نوع سایه چشم در زندگی روزمره مورد استفاده ای ندارد. شما می توانید از سایه چشم نیمه براق با تابش بالا که به صورت پودر غیر فشرده است برای آرایش روز استفاده کنید.

تکنیک زدن سایه چشم بدون ترک و چین خوردن ، را برای شما عزیزان و کاربران محترم جوانی ها قرار داده ایم , با مجله جوانی ها همراه باشید.

زدن سایه چشم بدون ترک و چین خوردن aligncenter wp-image-41527 size-full" title="خط چشم,نکات آرایشی,رنگ سایه چشم,زیبایی,رنگ صورت,روشهای آرایش چشم,سایه های پودری,چشم,ماندگاری آرایش,آرایش,گودی چشم آرایش," src="http://javaniha.com/wp-content/uploads/2015/04/زدن-سایه-چشم-بدون-ترک-و-چین-خوردن.jpg" alt="خط چشم,نکات آرایشی,رنگ سایه چشم,زیبایی,رنگ صورت,روشهای آرایش چشم,سایه های پودری,چشم,ماندگاری آرایش,آرایش,گودی چشم آرایش," width="450" height="356" srcset="http://www.javaniha.com/wp-content/uploads/2015/04/زدن-سایه-چشم-بدون-ترک-و-چین-خوردن-300x237.jpg 300w, http://www.javaniha.com/wp-content/uploads/2015/04/زدن-سایه-چشم-بدون-ترک-و-چین-خوردن.jpg 450w" sizes="(max-width: 450px) 100vw, 450px">

تکنیک زدن سایه چشم بدون ترک و چین خوردن

 

برای ماندگاری بیشتر آرایش چشم ها، از کرم چشم استفاده کنید – تنها زیر چشم نزنید- هر ماده مرطوب دیگری که استفاده کنید باعث چروک خوردن و چین خوردگی سایه چشمان شما خواهد شد.

من همیشه به خانم ها می گویم تنها راهی که می توانید آرایش خود را برای ساعت ها دست نخورده و ماندگاری سازید، استفاده از پودر است. می توانید از کرم پودر “Sheer Loose” استفاده کنید که به ماندگاری آرایش شما کمک کرده و از محو شدن آن جلوگیری می کند.

بعد از آن، از یک ابر ( من ابر مخملی را پیشنهاد می کنم) برای فشردن پودر روی پلک هایتان کمک بگیرید. بعد از انجام این کار خواهید دید هر نوع آرایش چشمی که بکنید برای ساعت ها دوام خواهد آورد.

انواع سایه چشم :

سایه چشم صدفی

معمولاً برای مهمانی های شب به کار می رود. روی تصویر برای آرایش چشم ها سه سایه چشم صدفی به شکل مایع به کار برده شده است:

سایه چشم صدفی و مایع به رنگ قرمز شرابی

سایه چشم نیمه براق و مایع به رنگ بژ- سفید

سایه چشم صدفی  و مایع به رنگ طلایی

با استفاده از برس بزرگ سایه چشم، روی پلک بالایی را سایه چشم صدفی و مایع به رنگ قرمز شرابی زده سپس آن را تا چین پلک و زیر چشم پخش کنید.

در مرحله بعد سایه چشم نیمه براق و مایع به رنگ بژ سفید کم رنگ را با نوک انگشت به زیر ابرو و روی تمام لبه سایه چشم قبلی بمالید .

در پایان با نوک انگشت وسطی، سایه چشم صدفی و مایع به رنگ طلایی را بر وسط پلک زده، در حالی که چشم ها کاملاً بسته است صبر کنید تا خشک شود.

نکته : وقتی سایه چشم را بر روی چین پلک می زنید چشم ها را به حالت نیمه باز نگه دارید تا شکل کار را ببینید (سایه چشم روی چین پلک و کمی بالاتر از آن زده می شود).

سایه چشم طبیعی

یک سایه چشم مایع به رنگ قهوه ای ملایم می تواند به چشم ها حالت طبیعی بدهد. این کار باید با دقت انجام شده و سایه کاملاً پخش شود.

سایه چشم چرب

سایه چشم به شکل کرم چشم را برجسته تر می نمایاند. البته رنگ سایه چشم هم در این مساله اثر دارد. سایه های رنگ روشن پلک چشم را برجسته و سایه های رنگ تیره پلک چشم را گودتر جلوه می دهد.

سایه چشم مات

یک انتخاب خوب و ساده برای همه سایه های مات است. (قبلاً باید روی پلک را با کمی پودر پوشاند).

نکته : سایه چشم های صدفی نور را منعکس و براحتی ایجاد سایه روشن کرده و پلک را برجسته می نمایانند. برای ایجاد گودی اغلب از سایه های مات که نور را جذب می کنند استفاده می کنیم.

سایه چشم براق

سایه چشم براق مورد علاقه ستارگان سینماست. با زدن این سایه چشم به نظر می رسد که آرایش زیادی شده است. اغلب آنها از ژله نفتی استفاده می کنند. این نوع سایه چشم در زندگی روزمره مورد استفاده ای ندارد. شما می توانید از سایه چشم نیمه براق با تابش بالا که به صورت پودر غیر فشرده است برای آرایش روز استفاده کنید.

سایه چشم ملایم

این سایه چشم شبیه سایه چشم طبیعی عمل کرده و هاله ای رنگی در دور چشم ایجاد می کند. رنگ آن بسته به سلیقه شما می تواند فرق کند. جنس ترکیب آن نیز می تواند به شکل کرم، مایع و یا پودر و یا ترکیبی از هر سه نوع باشد.

 

 

گردآوری:

 

 

مطالب بیشتر از سایت ما

ایراد زیاده روی در رژلب زدن رژلب

نکات آرایشی از زبان آرایشگران ممتاز آرایش

آرایش صورت ترمیمی با استفاده از فوندیشن آرایش ترمیمی

چگونگی آرایش کردن طبیعی برای دخترها آرایش طبیعی

داشتن رنگ موی براق و درخشان آرایش وزیبایی

بهترین روش صاف کردن مو در منزل آموزش صاف کردن موهای فر

دلیل فر نشدن موی بعضی از افراد موهای فر

روشهایی برای پر نشان دادن موهای صاف و کم پشت رنگ پوست

ساخت و ترکیب رنگ مو با مواد طبیعی موی قشنگ

آرایش بدون اشتباه .!! تکنیک های آرایش