قبل از خواب چای نخورید دندان درد

رگ های خونی,مری,قبل از خواب چای نخورید,اسید معده,نوشیدنی های داغ,چای,سرطان مری,دندان درد,خون دماغ,دستگاه گوارش,تحریک پوستی,خواب,رفلاکس,قبل از خواب چای نخورید

قبل از خواب چای نخورید دندان درد

بررسی‌ها نشان می‌دهند، نوشیدن چای بسیار داغ تنها دو دقیقه پس از ریختن آن به داخل فنجان یا لیوان می‌تواند با خطر پنج برابری ابتلا به سرطان مری همراه باشد. در عین حال گرما و بخار آب داغ ناشی از حرارت چای می‌تواند باعث تحریک رگ های خونی در بینی و خونریزی از بینی شود.

چای نام یک گیاه و نوشیدنی ساخته شده از این گیاه است. چای واژه‌ای استچینی که در چین و شمال هندوستان به کار می‌رود و تقریباً با همان تلفظ وارد زبانفارسی شده‌است.

پژوهشگران به افراد مستعد ابتلا به خون دماغ بویژه توصیه می کنند از خوردن نوشیدنی‌های داغ اکیدا اجتناب کنند.

یکی از خوش طعم‌ترین نوشیدنی های دنیا می‌تواند در صورت خوردن در هنگام شب و درست پیش از خواب اثراتی مخوف بر سلامت افراد بگذارد.

رگ های خونی,مری,قبل از خواب چای نخورید,اسید معده,نوشیدنی های داغ,چای,سرطان مری,دندان درد,خون دماغ,دستگاه گوارش,تحریک پوستی,

با وجود آنکه عده زیادی از افراد علاقمند به خوردن چای داغ قبل از خواب هستن، کارشناسان هشدار می‌دهند انجام این کار می‌تواند سبب تحریک پوستی، دندان درد و حتی خونریزی از بینی در افراد شود.

گفتنی است، کارشناسان نوشیدن چای داغ را با سرطان مری مرتبط دانسته‌اند.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، نوشیدن چای بسیار داغ تنها دو دقیقه پس از ریختن آن به داخل فنجان یا لیوان می‌تواند با خطر پنج برابری ابتلا به سرطان مری همراه باشد.
در عین حال گرما و بخار آب داغ ناشی از حرارت چای می‌تواند باعث تحریک رگ های خونی در بینی و خونریزی از بینی شود.

کارشناسان علت آسیب دیدن دستگاه گوارش را واکنش سریع مری و بروز رفلاکس اسید معده به مری به هنگام ورود آب جوش به بدن معرفی کرده‌اند.

پژوهشگران این نتایج را با بررسی سرطان مری در ۳۰۰ فرد مبتلا به این بیماری و بررسی سابقه نوشیدن چای بسیار داغ در آنها بدست آورده‌اند.

 مطالب مرتبط :

آیا میدانستید مسواک نزنید نابارور می شوید.

بی‌خوابی خود را درمان کنید

قبل از خواب چای نخورید ، چای ، خواب ، خون دماغ ، نوشیدنی های داغ ، تحریک پوستی ، دندان درد ، سرطان مری ، رگ های خونی ، دستگاه گوارش ، مری ، رفلاکس 

مطالب بیشتر از سایت ما

اگر دارای پوست چرب هستید بخوانید مزیت پوست چرب

راهی برای آبرسانی پوست در خانه حفظ جوانی و سلامت پوست

جوان‌ سازی پوست با خرمالو همراه با خواص آن چین و چروک صورت

جوان ماندن پوست همراه با نکات مهم پوست جوان

راهی مناسب برای از بین بردن جوش و آکنه آکنه

دوش آب سرد بگیرید زیرا: چرا باید دوش آب سرد بگیریم

زانودرد خود را با پودر زردچوبه درمان کنید. میوه ها

ماسک زیبایی در فصل بهار ماسک تخم مرغ:‏

نکات طلایی برای جلوگیری از سفیدی مو ژل گیاه آلوئه ورا

آشنایی کامل با خواص مرزه مرزه