کوچک تر نشان دادن بینی با ترفند آرایش آموزش کوچک نشان دادن بینی با آرایش

اصول زیبایی بینی,بینی قوز دار,بینی رو به پایین,کوچک تر نشان دادن بینی با ترفند آرایش ,رفع مشکل پهنی بینی,آموزش کوچک نشان دادن بینی با آرایش,بینی کج,بینی دراز,گرد نشان دادن نوک بینی,روش کوچک نشان دادن بینی با آرایش,بینی بلند,بینی کوتاه,کوچک تر نشان دادن بینی,نحوه کوچک نشان دادن بینی با آرایش,کوچک کردن بینی,کوچک نشان دادن بینی با آرایش

کوچک تر نشان دادن بینی با ترفند آرایش آموزش کوچک نشان دادن بینی با آرایش

بینی کوتاه:باید توسط قلموی آغشته به رنگ یک درجه تیره تر از کرم روی پوستتان،دو خط که در گریم همه بینی ها وجود دارد و فقط اندازه عرضی و طولی خطی که می کشیم متفاوت است بکشیم..حالا میپرسید کجا این دو خط رو بکشیم؟این دو خط در واقعا همون خطهای استخوان بینی هست..همان استخوانی که دکتراهای زیبایی اصول زیبایی بینی رو روی این دوخط انجام می دهند،این دو خط در واقع زیر هردو ابرو قرار دارند و تا سوراخ های بینی امتداد دارند..توجه کنید برای همه بینی ها این دو خط رو میکشیم

کوچک تر نشان دادن بینی با ترفند آرایش، را برای شما عزیزان و کاربران محترم جوانی ها قرار داده ایم , با مجله جوانی ها همراه باشید.

اصول زیبایی بینی,بینی قوز دار,بینی رو به پایین,کوچک تر نشان دادن بینی با ترفند آرایش  ,رفع مشکل پهنی بینی,آموزش کوچک نشان دادن بینی با آرایش,بینی کج,بینی دراز,گرد نشان دادن نوک بینی,روش کوچک نشان دادن بینی با آرایش,بینی بلند,

کوچک تر نشان دادن بینی با ترفند آرایش

 

 

– صورت خود را با شوینده مورد نظرتان کاملا پاک کنید و بعد با آب ولرم بشویید وآن را کاملا خشک کنید .

– پنبه را با کمی مرطوب کننده آغشته کنید . بعد اضافی های آن را از پنبه بگیرید تا زیاد مرطوب نشود ، بعد با پنبه تمام صورت خود را با آن پاک کنید به غیر از ناحیه دور چشم ها و لب ها .

– بعد مقداری کرم پودر مورد نظرتان را روی پد بریزید . دقت کنید که مقداری کرم پودر نباید زیاد باشد . کرم کاملا روی سطح پد پخش شود.

– برای شروع کرم پودر زدن بهتر است از پیشانی شروع کنید و این کار را ادامه دهید تا کرم زدن به چانه برسد . تمام سطح صورت را به جزء ابروها با کرم پودر بپوشانید . و مطمئن شوید که کرم پودر کاملا روی سطح پوست صورتتان خوابیده است ، بعد از آن کار یکسان سازی سطح پوست به پایان می رسد .

حال بادقت در آیینه  به بینی خود نگاه کنید و فرم بینی را مشخص کنید،کوتاه ،بلندو…

بینی کوتاه:
باید توسط قلموی آغشته به رنگ یک درجه تیره تر از کرم روی پوستتان،دو خط که در گریم همه بینی ها وجود دارد و فقط اندازه عرضی و طولی خطی که می کشیم متفاوت است بکشیم..
حالا میپرسید کجا این دو خط رو بکشیم؟
این دو خط در واقعا همون خطهای استخوان بینی هست..همان استخوانی که دکتراهای زیبایی اصول زیبایی بینی رو روی این دوخط انجام می دهند،این دو خط در واقع زیر هردو ابرو قرار دارند و تا سوراخ های بینی امتداد دارند..
توجه کنید برای همه بینی ها این دو خط رو میکشیم

حال برای بینی کوتاه باید چگونه بکشیم؟
این دو خط رو نزدیکتر از اون چیزی که هست میکشیم با اینکار بینی بلند تر به نظر می آید  و زیر بینی رو با قلم موی یک درجه روشن تر از پوست صورتمان،روشن میکنیم.

 

در گریم بینی ما فقط خطای دید ایجاد میکنیم ، معجزه نمیکنیم

 

بینی بلند:
اینبار این دو خط بینی رو دورتر از حد خودش میکشیم تا بینی پهن به نظر بیاید و زیر بینی رو تیره میکنیم تا از بلندیش کم کنیم.

 

بینی رو به پایین:
نوک بینی را باید تیره کنیم تا خطای دید ایجاد کنیم.

بینی قوز دار:
در گریم ما فقط و فقط خطای دید ایجاد میکنیم و معجزه نمیکنیم!
شاید بگویید چرا بعضی از هنرپیشه ها با اینکه بینیشان را عمل نکردند ولی در فیلمها عملی و زیبا به نظر می آید؟!

جواب سوال اینه چون بازیگرها علاوه بر گریم صورت،نورهایی که به صورتشان در حین فیلمبرداری وارد میشود ،باعث میشود تازه گریم خودش را نشان بدهد..

ما در گریم حق نداریم سطوح را تیره کنیم پس نباید برای بینی قوز دار وسط بینی رو تیره کنیم پس طبق معمول دو خط بینی رو ایجاد میکنیم و چون بینی های قوزدار دو خط بینیشان به هم نزدیکتر هست ما این دو خط رو کمی دور میکنیم و وسط بینی (مابین دو خط)رو یک درجه روشن تر از پوست صورتمان میکنیم.

 

به وسیله لوازم آرایش و گریم می توانید بینی خودتان را کوچکتر نشان دهید

 

گرد نشان دادن نوک بینی:
برای کسانی که نوک بینیشان باریک است و می خواهند گرد نشان داده بشود باید علاوه بر کشیدن دو خط بینی ولی اینبار این دو خط کمی دورتر از حد معمول کشیده شود و ایجاد روشنی در وسط این دو خط،با استفاده از قلم موی تیره زیر بینی رو(درواقع همان نوک بینی ) یک هلال گرد بکشنید و داخل آن هلال را با قلم موی روشن ،روشنتر کنید، حالا آن هلال را به طرف پایین با همان قلم موی تیره که کشیدید ،فید کنید تا خطها محو بشوند ..

بینی پهن :

برای رفع مشکل پهنی بینی خود هر دو طرف بینی را سایه ی تیره بزنید ،رنگ سایه ی شما باید تیره تر از رنگ آرایشتان باشد ،سپس روی پل بینی ،در واقع باریک ترین قسمت بینی از یک پودر رنگ روشن به دلیل برجسته کردن بینی استفاده کنید.

بینی دراز :

برای رفع مشکل بینی های دراز ،یک سایه ی تیره تراز رنگ آرایشتان را در نوک و زیر نوک بینی و بین دو سوراخ های بینی استفاده نمایید.

بینی کج :

برای رفع مشکل  بینی های کج ،باید همان کارهایی را که برای بینی پهن انجام دادید را انجام دهید ولی روی پل بینی خود پودر خیلی روشن استفاده نکنید ،یا پودر نزنید یا از پودری که کمی تیره باشد (نه خیلی تیره) استفاده کنید.

چند نکته برای اینکه بینی‌تان کوچک‌تر نشان داده شود:
۱ – موهای‌تان را خیلی توی صورت نریزید تا بینی‌تان را پنهان کنید زیرا هرقدر صورت کوچک‌تر نشان داده شود بزرگی بینی بیشتر به چشم می‌آید. به موهای‌تان حجم بدهید و با استفاده از کلیپس آن را پشت سر جمع کنید.
 
۲ – اینکه می‌گویند برای کمتر جلوه کردن بینی باید آرایش چشم و لب‌های‌تان را بیشتر کنید کاملا اشتباه است! این کار باعث می‌شود شخصیت‌تان بد جلوه کند. کافی است برای چشم‌ها از آرایش طبیعی و سبک و برای لب‌ها از رنگ‌های دلنشین استفاده کنید. بهتر است خط لب غلیظ نداشته باشید تا توجه به سمت لب و بینی جلب نشود.
 
۳ – اگر پوست‌تان چرب است و زود براق می‌شود پنکیک بیشتری روی قسمت‌های براق بزنید. می‌توانید از کاغذهای مخصوص جذب چربی صورت نیز استفاده کنید. این کاغذهای رولی را می‌توانید از لوازم آرایشی‌فروشی‌ها بخواهید. همچنین می‌توانید از محصولات شست‌وشو و کرم‌های کاهش‌دهنده برق صورت استفاده کنید. هیچ وقت روی بینی‌تان از پنکیک ها و پودرهای شاین‌دار استفاده نکنید.
 
۴ – سعی کنید با استفاده از یک گردن بند یا گوشواره زیبا یا یک دستمال گردن یا یک تل سر با طراحی زیبا توجه را از روی بینی‌تان به سمت آنها جلب کنید. اگر عینک می‌زنید این بار لنزهای تماسی را امتحان کنید. ممکن است در ابتدا گذاشتن آنها سخت باشد اما بعد از یک ماه مثل آب خوردن می‌شود!
 
۵ – ابروهای‌تان را بیش از حد نازک یا پهن نکنید. ابروهای خوش فرم هماهنگی بین اجزای صورت از جمله بینی را بیشتر می‌کنند.
 
۶ – اگر روی بینی‌تان جوش‌های سرسیاه دارید با استفاده از چسب‌های مخصوص یا کرم‌های اسید میوه زیر نظر پزشک آنها را برطرف کنید تا بینی زیباتری داشته باشید. فشار دادن این جوش‌ها باعث چرکی شدن آنها و بزرگ‌تر شدن بینی‌تان می‌شود!
 
۷ – سعی کنید گونه‌های‌تان را با گریم بزرگ‌تر نشان دهید تا بیشتر از بینی به چشم بیایند. گاهی اوقات نیز برنزه کردن صورت به کوچک تر دیده شدن بینی کمک می‌کند.
 
۸ – همیشه سعی کنید در محلی بنشینید که نور لامپ مستقیم بالای سرتان نباشد. بهترین حالت این است که نور از پشت سر بتابد.
 
۹ – اگر واقعا از ظاهر بینی‌تان ناراضی هستید می‌توانید با کار کردن روی دیگر نقاط بدن و ورزش کردن و رسیدن به وزن مناسب تاحدودی خودتان را راضی کنید و اعتماد به نفس‌تان را بالا ببرید.
 
۱۰ – به گفته پزشکان، دستگاه‌ها و کرم‌های کوچک‌کننده بینی تاثیری روی سایز بینی نمی‌گذارند و اثر آنها از لحاظ علمی به اثبات نرسیده است. در تبلیغات این محصولات معمولا از تصاویر ویرایش شده یا اشخاص جراحی شده استفاده می‌شود.  وقتی رشد صورت و بینی به پایان می‌رسد و فرد به دوران بزرگسالی وارد می‌ شود، با چنین روش‌‌هایی نمی‌توان اندازه بینی را کوچک کرد. در کودکان در حال رشد ممکن است بینی را تحت فشار قرار داد که حین رشد، جهت آن تغییر کند، اما در بزرگسالان به‌ هیچ ‌وجه نمی ‌توان با چنین روش‌هایی، اندازه بینی و جهت آن را تغییر داد. این دستگاه‌ها شاید با ایجاد لرزش‌ها و ماساژهای مخصوصی، موجب کاهش چربی بینی شوند، اما همه اینها موقتی و زود گذرند. در مورد آب کردن گوشت اضافی بینی، چنین ادعایی کاملا نادرست است.  بعضی اوقات ممکن است جراحان پلاستیک و زیبایی یا گوش و حلق‌ و بینی، داروهای کورتونی را برای کاهش تورم و التهاب بینی پس از جراحی آن، به بینی تزریق ‌کنند، اما در واقع این در محدوده کار پزشکان و متخص
 
 

گردآوری:

 

 

مطالب بیشتر از سایت ما

مدل لباس مجلسی و دیزنی دخترانه دیزنی

مدل عینک آفتابی مردانه شیک و مدرن مدل عینک آفتابی مردانه 1394

زیباترین مدل پرده حمام بچه گانه مدل پرده حمام 2015

مدل های شیک و مجلسی گردنبند زنانه مدل جدید گردنبند زنانه

اصول آرایش کردن برای مراسم های رسمی آرایش کردن برای مراسم رسمی

لباس شب و ست های مخصوص مهمانی تابستانی لباس تابستان

جدیدترین مدل مانتو تابستانه ۹۴ مانتو تابستانه

هر مرد خوش تیپی باید به این ۶ مورد توجه کند. کیف پول مخصوص کارت

آموزش آرایش صورت برای بلوندها آرایش

خاص و زیباترین مدل لباس مجلسی دخترانه پیراهن های مجلسی دختربچه ها