فراموش کردن عشق قدیمی !!! فراموش کردن

عشق,عشق های قدیمی,فراموش کردن عشق قدیمی !!! ,آرامش,عشق اول,فراموش کردن

فراموش کردن عشق قدیمی !!! فراموش کردن

فراموش کردن عشق قدیمی !!!

 
عشق,عشق های قدیمی,فراموش کردن عشق قدیمی !!!  ,آرامش,عشق اول,فراموش کردن

فراموش کردن عشق قدیمی !!!

 
 
 اون که رفته دیگه هیچ وقت نمیاد !
 
هیچ چیز بیشتر از یک زخم خوشبختی تجربه خاطره کهنه در رابطه تان نمی تواند شما را از خوشبختی آینده تان دور کند . همه ما بالاخره به نوعی تجربه روزهای تلخ جدایی را داریم ؛ روزی که عزیزمان می رود و ما می مانیم و خاطره هایمان و یک دنیا افسوس … عشق خوبی که بد می رود ! با اینکه همه ما می دانیم زمان بهترین شفادهنده دردهاست ، بعضی راه ها هم هست که می تواند این فرآیند فراموشی و بهبود را سریع تر پیش ببرد ؛ امتحان کنید.

با جوانی ها همراه باشید:
 
 
 ۱ – ارتباط بی ارتباط
حداقل برای یک مدت کوتاه هم که شده ، سعی کنید هیچ تماس و خبری ، از عشق قدیمی تان نگیرید . اصلا لازم نیست با هم دوست باشید ! نگه داشتن یک عشق سابق، همسر سابق ، نامزد سابق و دوست سابق در زندگی به هیچ وجه نشان دهنده بلوغ نیست و در عوض ، اینکه بدانید چطور از خودتان و احساستان مراقبت کنید، نشانه رشد شماست .
 
بهترین کاری که در زمان جدایی می توانید انجام دهید این است که بهترین دوست خودتان باشید و خودتان را در شرایط قرار ندهید که حس خوبی ندارید. اگر به خاطر فرزندانتان مجبورید بعد از طلاق با همسر سابقتان در تماس بمانید ، یادتان باشد دوست بودن با دوستانه بودن تفاوت دارد ! دوستی واقعی یعنی ۲ نفر مراقب هم هستند و بهترین ها را برای دیگری در قلبشان می خواهند . اگر فکر می کنید کسی که در زمان زندگی با شما نتوانسته مراقبتان باشد ، بعد از جدایی چنین کاری از او بر می آید، یعنی باید منتظر آسیب های بیشتر و جدی تری باشید ! 
 
در مقابل ، دوستانه بودن یعنی بدون توقع می توانید با احساس عشقی که زمانی در زندگی مشترک به همسرتان داشته اید ، کنار بیایید و با او با مهربانی و احترام رفتار کنید.

 
 ۲ – فانتزی هایتان را کنار بگذارید:
ذهن ما سعی می کند قلبمان را آرام کند و مرهمی برای دل شکسته مان پیدا کند به همین دلیل خاطرات دردناک پنهان می شوند و خاطرات و لحظات خوبی که در زندگی مشترک داشته ایم ، مدام به یادمان می آیند یک روش خوب این است که همه خاطرات بدی که از زندگی مشترکتان به یاد دارید روی کاغذ بنویسید و آنقدر آنها را مرور کنید تا احساس پشیمانی بیهوده تان از بین برود. یادتان باشد منظور از این کار عصبانی ماندن نیست بلکه می خواهیم علل واقعی پایان گرفتن زندگی مشترکتان را به خاطر بسپارید

 
مجله ی اینترنتی جوانی ها
 
 

مطالب بیشتر از سایت ما

اثرات مخرب مشاهده فیلم ها و تصاویر غیر اخلاقی اثرات منفی فیلم های پورنوگرافی

آیا گرفتگی بینی در بارداری، طبیعی است؟ شفا آنلاین(سلامت جنسی)

زنان باردار بخوانند! شفا آنلاین(سلامت جنسی)

شیوع 10 تا 15 درصدی اختلالات روحی در بارداری شفا آنلاین(سلامت جنسی)

ارتباط بارداری در سنین بالا و افزایش ریسک بیماری قلبی شفا آنلاین(سلامت جنسی)

عامل افزایش ابتلا به سرطان رحم شفا آنلاین(سلامت جنسی)

زنان شاغل بیشتر نوزادان کم وزن به دنیا می‌آورند شفا آنلاین(سلامت جنسی)

روابط عاشقانه انزواطلب ها بهترینها

سوالاتی که هیچوقت نباید از همسرتان بپرسید بهترینها

36 راه برای شاد کردن شوهر بهترینها