حفظ راز های زندگی مشترک زندگی مشترک

خانواده,زناشویی,مسائل خانوادگی,حریم خصوصی,راز,زندگی مشترک,حفظ راز های زندگی مشترک

حفظ راز های زندگی مشترک زندگی مشترک

در ادامه مطلب با جوانی ها همراه باشید .واقعیت این است که اگر شما بخواهید دست به این‌جور خط و نشان کشیدن­ها بزنید، احتمالاً به زودی متوجه می­شوید که از روابط گرم و صمیمی سابق با اطرافیان خبری نیست، دلخوری از دست شما رو به افزایش است و البته چه بخواهید و چه نخواهید، این مسئله کم‌کم اثرش را بر روی روابط شما و همسرتان نیز خواهد گذاشت.اما چاره چیست؟ بالاخره ما قرار است چگونه مرزهای زندگی مشترکمان را تقویت کنیم، بدون این‌که دیگران احساس کنند ما قصد حمله به آنها را نداریم؟ایراد کار بسیاری از همسران این است که می­خواهند از بیرون از خانواده مرزهایشان را تقویت کنند، در حالی‌که نمی­دانند به قول معروف، احترام امامزاده با متولی است. اگر می­خواهید مرزهای خانواده­تان را تقویت کنیدع در قدم اول لازم است شما و همسرتان دست به کار شوید. ممکن است بگویید اما چگونه؟یکی از رفتارهایی که می­تواند مرزهای خانواده را به شدت سست کند و باعث بروز مشکلات فراوان شود، بازگو کردن مسائل خانواده نزد بقیه است.این بازگو کردن می­تواند طیف گسترده­ای را در بر بگیرد، از مسائل مالی و برنامه­ریزی­های خانواده گرفته تا رفتارهای همسران در روابط عاطفی و جنسی. گاهی اوقات بهانه درددل کردن است، گاهی اوقات هم یک عادت قدیمی باقی‌مانده از دوران مجردی. همین رفتار به‌ظاهر بی‌خطر می­تواند به صورت غیرمستقیم به اطرافیان این اجازه را دهد که در کار همسران دخالت کنند. البته این تنها عوارض این رفتار نیست و می­تواند دردسرهای بیشتری به همراه داشته باشد.بگذارید همین اول کاری کمی تعارف­ها را کنار بگذاریم. درست است که این رفتار هم در آقایان دیده می‌شود و هم در خانم­ها، اما به نظر می­رسد گستره و تنوع آن در بین خانم­ها بیشتر است. گاهی اوقات خانم­ها در مورد مسائل خانه با مادرشان هم­صحبت می­شوند، گاهی با خواهر، گاهی با یک دوست و گاهی با همکار.شاید خانم­ها معترض شوند که مگر کم از این‌جور آقایان داریم که از سیر تا پیاز زندگی­شان را برای مادرشان تعریف می­کنند؟ اگر می­خواهید می­توانید به این بحث ادامه دهید که مردان بیشتر این کار را انجام می­دهند یا خانم­ها.اما اگر کمی منصف باشید، احتمالاً خودتان هم خواهید گفت که خانم­ها به صورت کلی بیشتر از آقایان دست به این کار می­زنند. اما شاید با خود فکر کنید که اصلاً بازگو کردن برخی مسائل زندگی برای دیگران مگر چه مشکلی دارد که حالا باید ما از این کارمان دست بکشیم.

خانواده,زناشویی,مسائل خانوادگی,حریم خصوصی,راز,زندگی مشترک,حفظ راز های زندگی مشترک

حفظ راز های زندگی مشترک

❤️رازهای زندگی مشترک را با دیگران درمیان نگذارید:
❤️دخالت دیگران در زندگی شکایتی شایع بین بسیاری از زوج­های جوان است. این‌که والدین آنها و یا دیگر نزدیکان به خود اجازه می­دهند در مورد زندگی مشترک آنها اظهارنظر و یا دخالت کنند. در این مواقع یکی از مهم­ترین توصیه­ هایی که مشاوران به زوج­های جوان می­دهند تقویت مرزهای خانواده نوپایشان است.
اما زمانی که پای عمل می­رسد، معمولاً زوج­های جوان گیج می­شوند؛ «یعنی به مادرم بگویم لطفاً به زندگی ما کاری نداشته باشید؟»، «یعنی به بابام بگم این‌جوری در مورد شوهر من و کارهاش قضاوت نکنید؟»، «یعنی به خواهرم بگویم زندگی من به خودم ارتباط دارم؟»

در ادامه مطلب با جوانی ها همراه باشید .
واقعیت این است که اگر شما بخواهید دست به این‌جور خط و نشان کشیدن­ها بزنید، احتمالاً به زودی متوجه می­شوید که از روابط گرم و صمیمی سابق با اطرافیان خبری نیست، دلخوری از دست شما رو به افزایش است و البته چه بخواهید و چه نخواهید، این مسئله کم‌کم اثرش را بر روی روابط شما و همسرتان نیز خواهد گذاشت.
اما چاره چیست؟ بالاخره ما قرار است چگونه مرزهای زندگی مشترکمان را تقویت کنیم، بدون این‌که دیگران احساس کنند ما قصد حمله به آنها را نداریم؟
ایراد کار بسیاری از همسران این است که می­خواهند از بیرون از خانواده مرزهایشان را تقویت کنند، در حالی‌که نمی­دانند به قول معروف، احترام امامزاده با متولی است. اگر می­خواهید مرزهای خانواده­تان را تقویت کنیدع در قدم اول لازم است شما و همسرتان دست به کار شوید. ممکن است بگویید اما چگونه؟
یکی از رفتارهایی که می­تواند مرزهای خانواده را به شدت سست کند و باعث بروز مشکلات فراوان شود، بازگو کردن مسائل خانواده نزد بقیه است.
این بازگو کردن می­تواند طیف گسترده­ای را در بر بگیرد، از مسائل مالی و برنامه­ریزی­های خانواده گرفته تا رفتارهای همسران در روابط عاطفی و جنسی. گاهی اوقات بهانه درددل کردن است، گاهی اوقات هم یک عادت قدیمی باقی‌مانده از دوران مجردی. همین رفتار به‌ظاهر بی‌خطر می­تواند به صورت غیرمستقیم به اطرافیان این اجازه را دهد که در کار همسران دخالت کنند. البته این تنها عوارض این رفتار نیست و می­تواند دردسرهای بیشتری به همراه داشته باشد.
بگذارید همین اول کاری کمی تعارف­ها را کنار بگذاریم. درست است که این رفتار هم در آقایان دیده می‌شود و هم در خانم­ها، اما به نظر می­رسد گستره و تنوع آن در بین خانم­ها بیشتر است. گاهی اوقات خانم­ها در مورد مسائل خانه با مادرشان هم­صحبت می­شوند، گاهی با خواهر، گاهی با یک دوست و گاهی با همکار.
شاید خانم­ها معترض شوند که مگر کم از این‌جور آقایان داریم که از سیر تا پیاز زندگی­شان را برای مادرشان تعریف می­کنند؟ اگر می­خواهید می­توانید به این بحث ادامه دهید که مردان بیشتر این کار را انجام می­دهند یا خانم­ها.
اما اگر کمی منصف باشید، احتمالاً خودتان هم خواهید گفت که خانم­ها به صورت کلی بیشتر از آقایان دست به این کار می­زنند. اما شاید با خود فکر کنید که اصلاً بازگو کردن برخی مسائل زندگی برای دیگران مگر چه مشکلی دارد که حالا باید ما از این کارمان دست بکشیم.

موفق باشید. مجله ی اینترنتی جوانی ها

مطالب بیشتر از سایت ما

فراموش کردن عشق قدیمی !!! فراموش کردن

اثرات مخرب مشاهده فیلم ها و تصاویر غیر اخلاقی اثرات منفی فیلم های پورنوگرافی

آیا گرفتگی بینی در بارداری، طبیعی است؟ شفا آنلاین(سلامت جنسی)

زنان باردار بخوانند! شفا آنلاین(سلامت جنسی)

شیوع 10 تا 15 درصدی اختلالات روحی در بارداری شفا آنلاین(سلامت جنسی)

ارتباط بارداری در سنین بالا و افزایش ریسک بیماری قلبی شفا آنلاین(سلامت جنسی)

عامل افزایش ابتلا به سرطان رحم شفا آنلاین(سلامت جنسی)

زنان شاغل بیشتر نوزادان کم وزن به دنیا می‌آورند شفا آنلاین(سلامت جنسی)

روابط عاشقانه انزواطلب ها بهترینها

سوالاتی که هیچوقت نباید از همسرتان بپرسید بهترینها