واکسینه کردن رابطه زناشویی واکسینه کردن رابطه زناشویی

واکسینه کردن رابطه زناشویی,تک همسری,نوازش های جسمی,روابط نامشروع,فریب,وفاداری,واکسینه کردن رابطه زناشویی ,دروغ,اصرار

واکسینه کردن رابطه زناشویی واکسینه کردن رابطه زناشویی

اگر شک دارید که همسرتان دروغ می گوید، ابتدا باید سعی کند علت دروغگویی وی را دریابید؛ اغلب این موضوع مهم تر از محتوای راز یا خود فریب است. پس از آن باید با همسرتان صحبت کنید؛ صحبتی برای بازیابی اعتماد، برای صحبت کردن با وی موقعیت خوبی انتخاب کنید، بدون این که فرزندان، تلویزیون یا کار، حواس شما را پرت کند. بدون پیش داوری یا سرزنش به نزد وی بروید و درباره صداقت، اعتماد و پنهان کاری با او صحبت کنید. نگرانی های خود را در میان بگذارید و واکنش او را ببینید. می توانید از واکنش های همسرتان به نگرانی های خود موارد زیادی را دریابید.

واکسینه کردن رابطه زناشویی

یک از اشتباهات  همسران این است که « تک همسری » را واقعیتی بدیهی و مسلم می پندارند ؛ در حالی که آن ها باید « روابط نامشروع » را بدیهی و مسلم بدانند و با پرهیز از هر نوع بی وفایی ، خود را از آن حفظ کنند .

روان شناس ، باری مک کارتی ، به عنوان بخشی از رویکردی پیشگیرانه به همسران پیشنهاد می کند از همان ابتدا درباره اهمیت وفاداری با هم صحبت کرده و موقعیت هایی را که ممکن است این وفاداری را به خطر اندازد، شناسایی کنند. برای مثال آیا ورود فردی ناشناس به زندگی تان می تواند باعث انحطاط شما شود؟ نقاط ضعفتان هرچه هست، با همدیگر روی آن ها کار کرده و به هم کمک کنید.

واکسینه کردن رابطه زناشویی aligncenter wp-image-40562 size-medium" title="واکسینه کردن رابطه زناشویی,تک همسری,نوازش های جسمی,روابط نامشروع,فریب,وفاداری,واکسینه کردن رابطه زناشویی ,دروغ,اصرار" src="http://javaniha.com/wp-content/uploads/2015/04/62-200x300.jpg" alt="واکسینه کردن رابطه زناشویی,تک همسری,نوازش های جسمی,روابط نامشروع,فریب,وفاداری,واکسینه کردن رابطه زناشویی ,دروغ,اصرار" width="200" height="300" srcset="http://www.javaniha.com/wp-content/uploads/2015/04/62-100x150.jpg 100w, http://www.javaniha.com/wp-content/uploads/2015/04/62-200x300.jpg 200w, http://www.javaniha.com/wp-content/uploads/2015/04/62.jpg 300w" sizes="(max-width: 200px) 100vw, 200px">

پگی ووگان درباره روابط اینترنتی می گوید: «مطمئن ترین روش پیشگیری از ارتباطات اولیه این است که اطمینان حاصل کنید هیچ تعامل اینترنتی مخفی ای وجود ندارد. درواقع شما و همسرتان باید با هم توافق کنید هیچ کدام از شما حرفی به دوستان آنلاین خود نگوید که سعی کند همسرش از آن ها باخبر نشو د. اگر طرف شما بر این کار اصرار داشت و حقوق حریم خصوصی تان را نقض کرد، به احتمال زیاد وی موردی برای پنهان کردن دارد!»

ام گری نیومان، روان شناسی اهل میامی بیچ، توصیه می کند: «علاوه بر رعایت این حریم ها، همسران باید هر روز رابطه ای فعال با هم داشته باشند؛ از نوازش های جسمی گرفته تا حرکات عاطفی مانند چای ریختن یا کمک کردن به هم در انجام دادن کارها، پیشنهاد می کنم زوج ها چهار مرتبه در هفته به مدت ۴۰ دقیقه بی وقفه با هم صحبت کنند و دست کم هفته ای یک بار با هم قرار عاشقانه بگذارند؛ چون فراموش کردن این که چرا عاشق شده ایم، خیلی راحت است!»

در ادامه مواردی را معرفی می کنیم که نشان می دهند ممکن است همسرتان به شما دروغ بگوید.

واکسینه کردن رابطه زناشویی aligncenter wp-image-40568 size-medium" title="واکسینه کردن رابطه زناشویی,تک همسری,نوازش های جسمی,روابط نامشروع,فریب,وفاداری,واکسینه کردن رابطه زناشویی ,دروغ,اصرار" src="http://javaniha.com/wp-content/uploads/2015/04/71-300x199.jpg" alt="واکسینه کردن رابطه زناشویی,تک همسری,نوازش های جسمی,روابط نامشروع,فریب,وفاداری,واکسینه کردن رابطه زناشویی ,دروغ,اصرار" width="300" height="199" srcset="http://www.javaniha.com/wp-content/uploads/2015/04/71-300x199.jpg 300w, http://www.javaniha.com/wp-content/uploads/2015/04/71-272x180.jpg 272w" sizes="(max-width: 300px) 100vw, 300px">

نشانه های همسری که دروغ می گوید!

۱- طفره رفتن

در ابتدا همسرتان ممکن است از دروغگویی آشکار بپرهیزد و فقط از صحبت کردن طفره رود. اگر این رفتار معمول همسرتان نیست پس می تواند نشانه این باشد که مسئله ای در میان است. شاید برای او صحبت کردن مانند دندان کشیدن باشد. وقتی از او مستقیم سوالی می کنید، ممکن است از جواب دادن خودداری کند یا بگوید: «نمی دانم!»

۲- الگوهای سخن گفتن

وقتی فردی دروغ می گوید اغلب با درنگ صحبت می کند و تن صدایش بالاتر از زمانی است که راست می گوید، خطاهای دستوری و لغزش های زبانی بیشتری دارد، بین تن صدا و حالات چهره اش اختلاف دیده می شود یا انطباقی وجود ندارد؛ حتی ممکن است وقتی صحبت می کند، جلوی دهانش را بگیرد! گویی ناخودآگاه می خواهد حرف های خلاف واقعی را که می گوید، سرکوب کند! انی کار ممکن است بسیار نمایان باشد به طوری که فرد دهانش را بپوشاند یا بسیار زیرکانه باشد و فقط یکی از انگشتانش را جلوی لب هایش بگیرد.

واکسینه کردن رابطه زناشویی aligncenter wp-image-40569 size-medium" title="واکسینه کردن رابطه زناشویی,تک همسری,نوازش های جسمی,روابط نامشروع,فریب,وفاداری,واکسینه کردن رابطه زناشویی ,دروغ,اصرار" src="http://javaniha.com/wp-content/uploads/2015/04/81-300x169.jpg" alt="واکسینه کردن رابطه زناشویی,تک همسری,نوازش های جسمی,روابط نامشروع,فریب,وفاداری,واکسینه کردن رابطه زناشویی ,دروغ,اصرار" width="300" height="169" srcset="http://www.javaniha.com/wp-content/uploads/2015/04/81-300x169.jpg 300w, http://www.javaniha.com/wp-content/uploads/2015/04/81.jpg 461w" sizes="(max-width: 300px) 100vw, 300px">

۳- زبان بدن

اغلب وقتی همسرتان دروغ می گوید دهان و بدنش با هم همگام نیستند. کلمات متقاعدکننده به نظر می رسند، اما قسمت های دیگر بدن پیامی بسیار متفاوت می فرستند. همچنین اگر همسرتان نمی تواند مستقیم به چشم های شما نگاه کند، به این معناست که او چیزی را پنهان می کند. وقتی فردی دروغ می گوید مردمک چشمش گشاد شده و بیشتر پلک می زند!

اگر شک دارید که همسرتان دروغ می گوید، ابتدا باید سعی کند علت دروغگویی وی را دریابید؛ اغلب این موضوع مهم تر از محتوای راز یا خود فریب است. پس از آن باید با همسرتان صحبت کنید؛ صحبتی برای بازیابی اعتماد، برای صحبت کردن با وی موقعیت خوبی انتخاب کنید، بدون این که فرزندان، تلویزیون یا کار، حواس شما را پرت کند. بدون پیش داوری یا سرزنش به نزد وی بروید و درباره صداقت، اعتماد و پنهان کاری با او صحبت کنید. نگرانی های خود را در میان بگذارید و واکنش او را ببینید. می توانید از واکنش های همسرتان به نگرانی های خود موارد زیادی را دریابید.

واکسینه کردن رابطه زناشویی

مطالب مرتبط :

اهمیت آرایش قبل از رابطه جنسی .!!

تجربه جنسی در دوران عقد

زنان پس از پایان مقاربت چه میخواهند؟

واکسینه کردن رابطه زناشویی,تک همسری,نوازش های جسمی,روابط نامشروع,فریب,وفاداری,واکسینه کردن رابطه زناشویی  ,دروغ,اصرار

مطالب بیشتر از سایت ما

۱۳ پیشنهاد برای افزایش میل جنسی دانستنی های جنسی

اشتباهات زنان هنگام رابطه زناشویی اشتباهات زنان هنگام رابطه زناشویی

همه چیز درباره پرده بکارت و معرفی انواع آن انواع پرده بکارت

ارگاسم خشک چیست؟ ارگاسم خشک در مردان جوان:‏

۱۰ مسئله اساسی در یک رابطه جنسی .!! رابطه جنسی

آموزش ماساژ جنسی بدن و سایر اندام ها ماساژ جنسی

اولین رابطه جنسی در شب عروسی شب زفاف

آیا خانم های باردار می توانند رانندگی کنند؟ رانندگی کردن زن باردار

پاسخ به ۱۰ شایع جنسی :‏ باور های جنسی

پایداری بنیاد خانواده با رابطه جنسی موفق .!! نقش زوجین در روابطجنسی