خواص جادویی موز در زیبایی پوست + ماسک موز پوست

ماسک های تقویتی,موز در زیبایی پوست,ماسک صورت,رنگ پوست,ماسک,متخصص پوست,افتادگی پوست,مراقبت از پوست,پوست,خواص موز برای پوست,پوست صورت,روشن شدن پوست,پیری,ماسک موز,زیبایی پوست,روشن تر شدن پوست,خواص جادویی موز در زیبایی پوست + ماسک موز ,اکنه,لک,پوست و مو

خواص جادویی موز در زیبایی پوست + ماسک موز پوست

– درمان پسوریازیس بیماری پسوریازیس ضایعات پوستی به رنگ قرمز است که توسط پوسته های فلس مانند پوشیده شده و لبه ضایعات  به خوبی مشخص میباشد. این ضایعات  اغلب به صورت متقارن در هر دو طرف بدن قرار دارند.پوسته‌ها معمولا سفید نقره‌ای هستند ولی در مناطقی از  بدن مانند زیربغل یا در  مصرف مرتب مرطوب کننده توسط بیمار این پوسته ها وجود ندارد و ضایعات به احتمال زیاد  صاف و براق هستند. پسوریازیس معمولا بسیار خفیف است و باعث ضایعاتی در ناحیه  آرنج و زانو یا حالت  پوسته پوسته شدن در پوست سر میشود.با این حال ،این بیماری میتواند هر منطقه از پوست را درگیر کند یا بسیار شدید باشد.  افراد مبتلا به این بیماری می توانند لایه داخلی موز را بر روی قسمت های آسیب دیده مالش دهند، در درمان این بیاری پوستی مفید استو باعث بهبودی خواهد شد.

خواص جادویی موز در زیبایی پوست + ماسک موز، را برای شما عزیزان و کاربران محترم جوانی ها قرار داده ایم , با مجله جوانی ها همراه باشید.

 

ماسک های تقویتی,موز در زیبایی پوست,ماسک صورت,رنگ پوست,ماسک,متخصص پوست,افتادگی پوست,مراقبت از پوست,پوست,خواص موز برای پوست,پوست صورت,

 

خواص جادویی موز در زیبایی پوست + ماسک موز

 

 

موز یک میوه مغذی و سرشار از ویتامین C و B6 و مواد معدنی مانند پتاسیم و فسفر و دارای خواص بهداشتی نیز می باشد.برای درمان سنگ کلیه و یرقان استفاده می شود و همچنین خطر ابتلا به سرطان های مختلف را به حداقل می رساند.

– درمان پسوریازیس
بیماری پسوریازیس ضایعات پوستی به رنگ قرمز است که توسط پوسته های فلس مانند پوشیده شده و لبه ضایعات  به خوبی مشخص میباشد. این ضایعات  اغلب به صورت متقارن در هر دو طرف بدن قرار دارند.پوسته‌ها معمولا سفید نقره‌ای هستند ولی در مناطقی از  بدن مانند زیربغل یا در  مصرف مرتب مرطوب کننده توسط بیمار این پوسته ها وجود ندارد و ضایعات به احتمال زیاد  صاف و براق هستند.
پسوریازیس معمولا بسیار خفیف است و باعث ضایعاتی در ناحیه  آرنج و زانو یا حالت  پوسته پوسته شدن در پوست سر میشود.با این حال ،این بیماری میتواند هر منطقه از پوست را درگیر کند یا بسیار شدید باشد.  افراد مبتلا به این بیماری می توانند لایه داخلی موز را بر روی قسمت های آسیب دیده مالش دهند، در درمان این بیاری پوستی مفید استو باعث بهبودی خواهد شد.

ماسک های تقویتی,موز در زیبایی پوست,ماسک صورت,رنگ پوست,ماسک,متخصص پوست,افتادگی پوست,مراقبت از پوست,پوست,خواص موز برای پوست,پوست صورت,

– درمان آکنه
آکنه یک مشکل شایع در میان میلیون ها نفر از مردم است، پوست موز می تواند یک درمان طبیعی برای رهایی از آکنه باشد، و استفاده به طور منظم می تواند باعث کاهش آکنه شود. لایه درونی پوست موز را به آرامی بر روی جوش ها ماساژ دهید از این روش به طور منظم و هر شب قبل از رفتن به رختخواب انجام دهید.

– رهایی از زگیل
لایه داخلی پوست موز دارای پتاسیم استو به همین دلیل دردرمان زگیل بسیار مفید است، مخصوصا زگیل های کف پا را میتواند با کمک لایه داخلی موز درمان کنید. اگر از زگیل رنج می برید، لایه داخلی پوست موز را به مدت ۱۰ شب منظم و زگیل کف پا را به مدت ۱۵ شب منظم روی نقاط مورد نظر مالش دهید و نتایج شگفت انگیز آن را ببینید.

ماسک های تقویتی,موز در زیبایی پوست,ماسک صورت,رنگ پوست,ماسک,متخصص پوست,افتادگی پوست,مراقبت از پوست,پوست,خواص موز برای پوست,پوست صورت,

– درمان سوزش پوس، کبودی و آلرژی
پوست موز می تواند در درمان ناراحتی های پوستی مانند سوزش پوس، کبودی و آلرژی موثر باشد. شما فقط نیاز به یک نوار از پوست موز دارید و فقط کافیست که یک شب بر روی پوست آسیب دیده بگذارید و از مشکلات پوستی رهایی پیدا کنید.

قسمت داخل پوست را روی لکه های آکنه بمالید و طی چند روز نتیجه موثر آن را ببینید.

پوست موز، زگیل را در مدت کوتاهی از بین می برد. قبل از خواب، پوست موز را به زگیل بمالید.

اگر پوست شما زخم شده است و به پماد ضدعفونی کننده دسترسی ندارید می توانید پوست موز را به زخم بمالید.چ

ماسک روشن کننده

    نصف موز رسیده
    یک چهارم فنجان آرد جو دوسر

 

موز را له کنید تا زماینکه نرم و یکدست شود و آن‌را با آرد جوی دوسر مخلوط کنید. صورتتان را بشویید و مخلوط را روی‌ پوستتان بگذارید، گذارید که مخلوط به چشمتان و یا اطراف آن مالیده شود، و سپس اجازه دهید مخلوط ۱۰ دقیقه روی‌ صورتتان بماند.

 

سپس با آب گرم بشویید و از تونر و مرطوب کننده‌ی‌ معمولتان استفاده نمایید.

 

 

نکته: قبل از استفاده از ماسک صورت، کمی‌از آن را بر روی پوستتان امتحان کنید و مطمئن شوید پوستتان به آن حساسیت نداشته باشد. این کار را برای هر محصول آرایشی جدیدی که می‌گیرید انجام دهید

 

 

 ماسک های تقویتی,موز در زیبایی پوست,ماسک صورت,رنگ پوست,ماسک,متخصص پوست,افتادگی پوست,مراقبت از پوست,پوست,خواص موز برای پوست,پوست صورت,

 

جلوگیری از چین و چروک صورت با ماسک موز

موز به عنوان یک داروی ضد چروک ماده ای فوق العاده است. و می‌توانید به سادگی با کمی‌موز یک ماسک صورت تهیه کنید.

 

● روش تهیه:

 

یک چهارم موز را در مقداری آب بخیسانید تا حالت خامه ای پیدا کند. سپس آنرا روی صورت خود بمالید و بگذارید به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه روی صورتتان بماند.

 

بعد از این مدت می‌توانید صورت خود را با آب گرم بشورید. بلافاصله بعد از شستشو کمی‌آب سرد به صورت خود بزنید و صورت خود را خشک کنید.

 

 

گردآوری:

مطالب بیشتر از سایت ما

کاهش کلسترول با تغذیه مناسب کاهش کلسترول

تغذیه ناسالم همراه با کاهش وزن جلوگیری از افزایش وزن

از نقش منیزیم در بدن چه می دانید؟ منیزیم

از سبزی های میکروب کش چه می دانید؟ خاصیت سیر

ویتامین ث همراه با دانستنی های آن خواص ویتامین ث

محافظت از غضروف‌ها با این مواد غذایی اضافه وزن

خواص میوه‌های انرژی‌زا چیست؟ خواص میوه‌های انرژی‌زا

دانستنی روغن پالم همراه با مضرات آن روغن پالم

دانستنی هایی درباره ی معجزات عسل فصل سرما

مواد غذایی ممنوع در تابستان ضد سرطان