ابتلا به بیماری های التهابی را با این ماده تا نصف کاهش دهید. امگا 3

دستگاه ایمنی,ابتلا به بیماری های التهابی را با این ماده تا نصف کاهش دهید.,بیماری های التهابی,ماهی,روغن دانه کتان,ابتلا به بیماری های التهابی را با این ماده تا نصف کاهش دهید. ,سندروم,اسیدهای چرب,سویا,امگا 3,گردو

ابتلا به بیماری های التهابی را با این ماده تا نصف کاهش دهید. امگا 3

وی با بیان اینکه روغن دانه کتان، گردو، سویا و ماهی حاوی مقادیر بالایی از امگا ۳ هستند، تاکید کرد: مصرف مواد غذایی حاوی امگا ۳، علاوه بر تنظیم پاسخ التهابی بدن، احتمال ابتلا به بسیاری از بیماری های التهابی را تا حدود نصف کاهش می دهد.

افزودنی‌هایی که به بستنی، مارگارین، نان‌های بسته‌بندی شده و خیلی از غذاهای آماده اضافه می‌شود، می‌تواند باعث افزایش سندروم التهابی روده، (IBD) و بیماری Crohen شود.

صدرالله کمالوند متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت : اسیدهای چرب ضروری به ویژه امگا ۳، تاثیرات بسیار خوبی بر روی بدن گذاشته و به خصوص پاسخ بدن به بیماری های التهابی را تسهیل می کند.

بیماری های التهابی aligncenter wp-image-43183" title="دستگاه ایمنی,ابتلا به بیماری های التهابی را با این ماده تا نصف کاهش دهید.,بیماری های التهابی,ماهی,روغن دانه کتان,ابتلا به بیماری های التهابی را با این ماده تا نصف کاهش دهید. ,سندروم,اسیدهای چرب,سویا,امگا 3,گردو," src="http://javaniha.com/wp-content/uploads/2015/04/3066911_814.jpg" alt="دستگاه ایمنی,ابتلا به بیماری های التهابی را با این ماده تا نصف کاهش دهید.,بیماری های التهابی,ماهی,روغن دانه کتان,ابتلا به بیماری های التهابی را با این ماده تا نصف کاهش دهید. ,سندروم,اسیدهای چرب,سویا,امگا 3,گردو," width="369" height="222" srcset="http://www.javaniha.com/wp-content/uploads/2015/04/3066911_814-150x90.jpg 150w, http://www.javaniha.com/wp-content/uploads/2015/04/3066911_814-300x180.jpg 300w, http://www.javaniha.com/wp-content/uploads/2015/04/3066911_814.jpg 306w" sizes="(max-width: 369px) 100vw, 369px">

وی با بیان اینکه روغن دانه کتان، گردو، سویا و ماهی حاوی مقادیر بالایی از امگا ۳ هستند، تاکید کرد: مصرف مواد غذایی حاوی امگا ۳، علاوه بر تنظیم پاسخ التهابی بدن، احتمال ابتلا به بسیاری از بیماری های التهابی را تا حدود نصف کاهش می دهد.

کمالوند افزود: اثرات اسیدهای چرب امگا ۳ در بیماری های التهابی به خوبی مشخص شده است و مصرف مواد غذایی حاوی امگا ۳، موجب تنظیم پاسخ های التهابی صادر شده در بیماری های التهابی و روماتولوژی می شود.

وی خاطرنشان کرد: در واقع امگا ۳ خاصیت ضدالتهابی بسیار خوبی داشته و مصرف منظم ان همچنین پاسخ دستگاه ایمنی بدن را به مواد خارجی و حساسیت زا تسهیل می کند.

مطالب مرتبط :

چطور بفهمیم چربی خون‌‌ داریم؟

کم‌خونی را با خوردن تخم مرغ محلی درمان کنید.

ابتلا به بیماری های التهابی را با این ماده تا نصف کاهش دهید ، بیماری های التهابی ، سندروم ، روغن دانه کتان ، گردو ، سویا ، ماهی ، امگا ۳ ، اسیدهای چرب ، دستگاه ایمنیدستگاه ایمنی,ابتلا به بیماری های التهابی را با این ماده تا نصف کاهش دهید.,بیماری های التهابی,ماهی,روغن دانه کتان,ابتلا به بیماری های التهابی را با این ماده تا نصف کاهش دهید.  ,سندروم,اسیدهای چرب,سویا,امگا 3,گردو,

مطالب بیشتر از سایت ما

حتما گیاهان بهاری را مصرف کنید ویتامن A

در فصل بهار دور این غذاها را خط بکشید غذاها

۶ ماده غذایی مناسب برای پیشگیری از بیماری های قلبی فشار خون

چه میوه هایی خون ساز هستند؟ فشار خون

بجای قند و شکر چه مواد غذایی استفاده کنیم؟ میوه ها

۱۰ نکته برای مراقبت از صورت (جوش و آکنه و..) مراقبت از پوست صورت

برنج بخورید و چاق نشوید ..!! برنج و چاقی

با این روش جوش های صورتتان را از بین ببرید. ویتامین a

علل و درمان بدخلقی زنان قبل از قاعدگی.!! زنان

آشنایی با خواص میوه گل رز ویتامین c