برای درمان سرفه کدام آجیل موثر است؟ آجیل

آجیل,برای درمان سرفه کدام آجیل موثر است؟ ,اکسیداسیون,آلزایمر,چشم,قلب,برای درمان سرفه کدام آجیل موثر است؟,سرفه,عفونت حلق,سرما خوردگی,کلسترول خون,مغز,کبد

برای درمان سرفه کدام آجیل موثر است؟ آجیل

دکتر غلامرضا کرد افشاری، متخصص طب سنتی و اسلامی گفت: بادام شیرین، یکی از انواع آجیل است که بهترین نوع آن دارای پوست نازک، درشت و چرب است بادام باز کننده انسداد، تقویت کننده مغز، قلب، کبد و چشم می‌باشد ضمن اینکه تقویت کننده قوای بدن و چاق کننده است. وی گفت: ترکیب بادام با شکر خاصیت ملین دارد هم چنین ترکیب این دو برای عفونت حلق و سرفه و هم چنین خشکی حنجره بسیار مفید است ولی بادام در عین حال سنگین و دیر هضم است و مصرف زیاد آن برای معده‌های سرد و مرطوب مضر است.

 بادام سرفه را بهبود بخشیده و ضدسرماخوردگی است اما در مصرف آن باید دقت کرد.

انواع آجیل که جز مغز دانه‌ها محسوب می‌شود مزایا و خواص منحصر به فردی دارند که از این میان می‌توان به خاصیت ضد سرفه بادام اشاره کرد.

آجیل,برای درمان سرفه کدام آجیل موثر است؟  ,اکسیداسیون,آلزایمر,چشم,قلب,برای درمان سرفه کدام آجیل موثر است؟,سرفه,عفونت حلق,سرما خوردگی,کلسترول خون,

دکتر غلامرضا کرد افشاری، متخصص طب سنتی و اسلامی گفت: بادام شیرین، یکی از انواع آجیل است که بهترین نوع آن دارای پوست نازک، درشت و چرب است بادام باز کننده انسداد، تقویت کننده مغز، قلب، کبد و چشم می‌باشد ضمن اینکه تقویت کننده قوای بدن و چاق کننده است.
وی گفت: ترکیب بادام با شکر خاصیت ملین دارد هم چنین ترکیب این دو برای عفونت حلق و سرفه و هم چنین خشکی حنجره بسیار مفید است ولی بادام در عین حال سنگین و دیر هضم است و مصرف زیاد آن برای معده‌های سرد و مرطوب مضر است.

دکتر کرد افشاری گفت: بادام برای کاهش کلسترول خون بسیار مفید بوده و از اکسیداسیون لیپیدها جلوگیری می‌کند و جالب توجه است که مصرف بادام در حفظ عملکرد مغزی بیماران مبتلا به آلزایمر مفید است.

برای درمان سرفه کدام آجیل موثر است ، آجیل ، سرفه ، سرما خوردگی ، مغز ، قلب ، کبد ، چشم ، عفونت حلق ، کلسترول خون ، اکسیداسیون ، آلزایمر

مطالب بیشتر از سایت ما

برای حفظ سلامت پوست و مو در نوروز به این نکات توجه کنید.! ریزش مو

بهترین روش ها برای سم زدایی از بدن پاکسازی بدن

گل مژه و راههای درمان آن شامپو بچه

پرخوری عصبی چیست و روش های درمان آن درمان پرخوری عصبی

خوراکی های مضر برای زخم معده علائم زخم معده

آیا دوست دارید دندان‌ های سفیدی داشته باشید؟ دندان‌

اکالیپتوس گیاهی برای درمان برونشیت و سرفه درمان برونشیت

نکاتی درباره ماکارونی ماکارونی

میزان مصرفی نان و غلات چقدر می باشد سبوس دار

«قند خون» و مشکلات ناشی از آن «قند خون» و مشکلات ناشی از آن