خطرناک ترین سلول‌های سرطانی را با این خوراکی ها از بین ببرید. موش آزمایش

چای سبز و سیاه,متابولیسم,خطرناک ترین سلول‌های سرطانی را با این خوراکی ها از بین ببرید.,موش آزمایش,قارچ,دیابت,تومورها,روغن دانه انگور,آزمایش,سلول های سرطانی,میوه,خطرناک ترین سلول‌های سرطانی را با این خوراکی ها از بین ببرید.

خطرناک ترین سلول‌های سرطانی را با این خوراکی ها از بین ببرید. موش آزمایش

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ این واقعیت به خوبی معلوم شده است که سلول های سرطانی فاقد اکسیژن هستند که باعث تکثیر بی وقفه این سلئل ها می شود.برخی دانه های گیاهی که برای حذف سلول های سرطانی مفید هستند شامل چای سبز و سیاه ،‌روغن دانه انگور، یک نوع قارچ و بسیاری مواد دیگر نظیر این ها می باشد. اخیرا دانشمندان میوه ای به نام bitter melon ( خربزه تلخ) را در منطقه okinawa در ژاپن یافت کردند که آب این میوه تا ۹۰ درصد سلول های سرطان یرا از بین می برد. این محصول روی حیواناتی نظیر موش آزمایش شد و ثابت شدکه اندازه تومورها به طور چشمگیری کاهش یافت. ان مساله روی انسان هم آزمایش شد و اثبات شده است که این ماده هیچ گونه عوارض جانبی ندارد.

فـــــرق یک سلول سرطانی با سلول معمولی در این است که سلولهای معمولی بدن انسان همواره در حال رشد هستند ، و هنگامی که به علت فرسودگی از بین رفتند ، یک سلول همانند آن ساخته میشود امّا سلولهای سرطانی با آنها از نظر شکل و ساختمان فرق کلی دارند ، که به ظاهر تشخیص داده نمیشوند ولی زیر میکروسکوپ اختلاف آنها کاملا” مشخص میشود این سلولها همواره ناکامل می مانند ، و هرگز به حد تکامل نمیرسند و آنقدر بر شمارشان افزوده میشود که سلامت بدن را به خطر می اندازند مسلما” وقتی این رشد ناهنجار مرتبا” ادامه یابد و تمام بدن را فرا گیرد سلولهای معمولی بدن از رشد و فعالیت باز می مانند و مریض و به مرگ تهدید میشود.

به عقیده برخی دانشمندان ،‌یکی از مهم ترین و شایع ترین بیماری های قرن ۲۱ است.درمان برای ین بیماری به وسیله مواد طبیعی از طریق کشتن سلول های سرطانی و تخریب منبع متابولیسم آنهاست.

چای سبز و سیاه,متابولیسم,خطرناک ترین سلول‌های سرطانی را با این خوراکی ها از بین ببرید.,موش آزمایش,قارچ,دیابت,تومورها,روغن دانه انگور,آزمایش,سلول های سرطانی,میوه,

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ این واقعیت به خوبی معلوم شده است که سلول های سرطانی فاقد اکسیژن هستند که باعث تکثیر بی وقفه این سلئل ها می شود.برخی دانه های گیاهی که برای حذف سلول های سرطانی مفید هستند شامل چای سبز و سیاه ،‌روغن دانه انگور، یک نوع قارچ و بسیاری مواد دیگر نظیر این ها می باشد.
اخیرا دانشمندان میوه ای به نام bitter melon ( خربزه تلخ) را در منطقه okinawa در ژاپن یافت کردند که آب این میوه تا ۹۰ درصد سلول های سرطان یرا از بین می برد. این محصول روی حیواناتی نظیر موش آزمایش شد و ثابت شدکه اندازه تومورها به طور چشمگیری کاهش یافت. ان مساله روی انسان هم آزمایش شد و اثبات شده است که این ماده هیچ گونه عوارض جانبی ندارد.

آب bitter melon هم چنین برای حذف دیابت مفید است. ثابت شده است که آب این میوه برای مشکلات متابولیکی مفید است و آن را کاهش می دهد.

 خطرناک ترین سلول‌های سرطانی را با این خوراکی ها از بین ببرید ،  سلول های سرطانی ، متابولیسم ، چای سبز و سیاه ، روغن دانه انگور ، قارچ ، میوه ، تومورها 

مطالب بیشتر از سایت ما

آشنایی با خواص کیوی خواص کیوی

آشنایی با خواص هندوانه نام علمی هندوانه

آشنایی با خواص گریپ فروت خواص میوه ها

آشنایی با خواص آناناس خواص آناناس

نقاط گردشگری و زیبای ترکیه 8 روش پیشگیری از پوکی استخوان در خانمها

یک عمر سلامتی با آزمایش ساده و ارزان سلامتی

انجام این کار سبب کوری چشم می شود. مردمک چشم

جلوگیری از سکته مغزی با مصرف فولیک اسید فولیک اسید

اشتباهاتی که حین مسواک زدن مرتکب می شویم! مسواک

تقویت کننده و روشن کننده پوست با درمان های خانگی روشن کننده پوست