اگر ماست نمی خورید، بخوانید ماست

برترین سایت تفریحی,سایت تفریحی,ماست,ماست خوردن,اگر ماست نمی خورید، بخوانید

اگر ماست نمی خورید، بخوانید ماست

در این بررسی معلوم شد مقدار مصرف سایر مواد غذایی سالم و مفید مانند میوه‌ها، سبزی‌ها، ماهی‌ها، مغز، خشکبار و غلات سبوس‌دار در افرادی که بیشتر ماست می‌خورند، زیادتر است. پاول جاکوبز از کارشناسان تغذیه و سلامت در دانشگاه توفتز در این باره خاطرنشان ساخت: نتایج بررسی‌های ما همچنین نشان می‌دهد افرادی که علاقه بیشتری به خوردن این فرآورده لبنی دارند، تمایل کمتری به خوردن مواد پرکالری مثل گوشت‌های فرآوری‌ شده و غلات سفید نشان می‌دهند.

به نقل از سلامت نیوز، کسانی که ماست می خورند، رژیم غذایی متعادل تری دارند.

برترین سایت تفریحی,سایت تفریحی,ماست,ماست خوردن,اگر ماست نمی خورید، بخوانید

نتایج یک مطالعه جدید نشان داده است افرادی که از خوردن ماست لذت می‌برند و بیشتر از این فرآورده لبنی در رژیم غذایی روزانه خود استفاده می‌کنند، در عین حال رژیم غذایی متعادل‌تری دارند و بیش از افرادی که اصلا ماست نمی‌خورند، ریزمغذی‌های اصلی را دریافت می‌کنند.

در این بررسی معلوم شد مقدار مصرف سایر مواد غذایی سالم و مفید مانند میوه‌ها، سبزی‌ها، ماهی‌ها، مغز، خشکبار و غلات سبوس‌دار در افرادی که بیشتر ماست می‌خورند، زیادتر است.
پاول جاکوبز از کارشناسان تغذیه و سلامت در دانشگاه توفتز در این باره خاطرنشان ساخت: نتایج بررسی‌های ما همچنین نشان می‌دهد افرادی که علاقه بیشتری به خوردن این فرآورده لبنی دارند، تمایل کمتری به خوردن مواد پرکالری مثل گوشت‌های فرآوری‌ شده و غلات سفید نشان می‌دهند.

وی در این مطالعه متذکر شد: ماست یک منبع غذایی فوق‌العاده مفید است که حاوی بسیاری از ریزمغذی‌های ضروری مانند کلسیم، پتاسیم و منیزیم است و یکی از منابع خوراکی مطلوب و پرخاصیت برای دریافت املاح ضروری است که ممکن است در رژیم غذایی روزانه موجود نباشد.
شرح این مطالعه در مجله «مطالعات تغذیه» منتشر شده است

مطالب بیشتر از سایت ما

بختک واقعیت دارد؟ بختک واقعیت دارد؟

گران‌ترین بیماری جهان گران‌ترین بیماری جهان

این غذای مفید سلامت مغز را بیمه می کند بهداشت و سلامت

بیماری دردناک و عجیب یک دختر!! + عکس اخبار روز

سرماخوردگی را این گونه مغلوب کنید عصاره آب میوه ها و سبزیجات

5 نکته مهم برای بیشتر زندگی کردن 5 نکته مهم برای بیشتر زندگی کردن

یکی از خطرناک ترین عوارض آلودگی هوا site sargarmi

اینها را بخورید تا جوان بمانید site sargarmi

بهترین راه برای لاغری بعد از زایمان site sargarmi

فقر احساسی چیست و چگونه می توان بر آن غلبه کرد? فقر عاطفی