نکاتی برای داشتن رابطه‌ی جنسی بهتر و سالم‌تر پودر بچه

ماساژ,نکاتی برای داشتن رابطه‌ی جنسی بهتر و سالم‌تر,رضایت جنسی,بیماری قلبی,خیار,نکاتی برای داشتن رابطه‌ی جنسی بهتر و سالم‌تر ,مولتی ویتامین,شیرین بیان,محیط جنسی,آرامش روحی,رابطه جنسی,پودر بچه

نکاتی برای داشتن رابطه‌ی جنسی بهتر و سالم‌تر پودر بچه

۷- مولتی ‌ویتامین مصرف کنید میزان کم فولیک اسید (آهن) می‌تواند باعث شود احساس خستگی کنید، و برای رابطه‌ی جنسی انرژی نداشته باشید. ۸- وضعیت سلامت خود را چک کنید بازدارنده‌های بازجذب سروتونین داروهایی شامل پروزاک و زولوفت هستند و باعث عدم ارگاسم می‌شود. برای درمان آن باید از داروی ولباترین استفاده کرد، دارویی که میزان دوپامین را افزایش می‌دهد. ۹- هنگام حواس‌پرتی، کار را متوقف کنید میزان کم دوپامین که به خاطر اضطراب مزمن و یا مشکلات پزشکی رخ می‌دهد می‌تواند حواس‌تان را هنگام رابطه‌ی جنسی پرت کند. در این شرایط از دکترتان بخواهید که مکملی حاوی DHEA برایتان تجویز کند. ۱۰- فقط انجامش دهید تحقیقات نشان می‌دهد زنانی که میلی به رابطه جنسی ندازند، در میانه‌ی فعالیت جنسی، این میل در آن‌ها ایجاد می‌شود.

داشتن وضعیت جنسی توام با نشاط می‌تواند اضطراب را از شما دور کرده، خطر بیماری قلبی را کاهش داده و حتی میزان ایمنی بدن‌تان را بالا ببرد.

در این‌جا به راهکارهایی برای داشتن یک رابطه‌ی جنسی بهتر و سالم‌تر می‌پردازیم:

ماساژ,نکاتی برای داشتن رابطه‌ی جنسی بهتر و سالم‌تر,رضایت جنسی,بیماری قلبی,خیار,نکاتی برای داشتن رابطه‌ی جنسی بهتر و سالم‌تر  ,مولتی ویتامین,شیرین بیان,محیط جنسی,آرامش روحی,رابطه جنسی,
۱- محیط جنسی بدن‌تان را معطر کنید
خیار، شیره‌ی شیرین‌بیان، و پودر بچه‌ باعث برانگیخته شدن زنان می‌شود، و فشار خون واژن را تا ۱۳ درصد افزایش می‌دهد. پای کدوحلوایی و استقودوس هم فشار خون را تا ۱۱ درصد بالا می‌برد.
۲- بعد از ناهار کمی قدم بزنید
در تحقیقی که بر روی زنان ۴۵ تا ۵۵ ساله به عمل آمد، مشخص شد که میزان رضایت جنسی رابطه مستقیمی با تناسب اندام دارد. هرچقدر کمتر ورزش کنید، میزان رضایت جنسی‌تان کمتر است.
۳- آرامش روحی
مراقبه می‌تواند به طور مستقیم پردازش مغز را تغییر داده و باعث ‌شود زنان بتوانند بیشتر برانگیخته شوند.
۴- ماساژ
تماس پوست با پوست باعث تحریک هورمون جنسی اوکسیتوسین می‌شود. هرچقدر اوکسیتوسین بیشتر ترشح شود، میل و اشتیاق زن برای رابطه‌ی جنسی بیشتر است.

ماساژ,نکاتی برای داشتن رابطه‌ی جنسی بهتر و سالم‌تر,رضایت جنسی,بیماری قلبی,خیار,نکاتی برای داشتن رابطه‌ی جنسی بهتر و سالم‌تر  ,مولتی ویتامین,شیرین بیان,محیط جنسی,آرامش روحی,رابطه جنسی,
۵- قبل از رابطه‌ی جنسی، کمی ورزش کنید
بعد از ۳۵ تا ۴۰ دقیقه ورزش متعادل، همه چیز در بدن‌تان وضعیت مطلوبی خواهد داشت. در واقع جریان خون‌تان تنظیم شده و سیستم عصبی‌تان در اوج فعالیت خواهد بود.
۶ سخت نگیرید
فقط ۷ تا ۱۳ دقیقه رابطه جنسی هم برای مردان و هم برای زنان بسیار مطلوب و ایده‌آل است.

۷- مولتی ‌ویتامین مصرف کنید
میزان کم فولیک اسید (آهن) می‌تواند باعث شود احساس خستگی کنید، و برای رابطه‌ی جنسی انرژی نداشته باشید.
۸- وضعیت سلامت خود را چک کنید
بازدارنده‌های بازجذب سروتونین داروهایی شامل پروزاک و زولوفت هستند و باعث عدم ارگاسم می‌شود. برای درمان آن باید از داروی ولباترین استفاده کرد، دارویی که میزان دوپامین را افزایش می‌دهد.
۹- هنگام حواس‌پرتی، کار را متوقف کنید
میزان کم دوپامین که به خاطر اضطراب مزمن و یا مشکلات پزشکی رخ می‌دهد می‌تواند حواس‌تان را هنگام رابطه‌ی جنسی پرت کند. در این شرایط از دکترتان بخواهید که مکملی حاوی DHEA برایتان تجویز کند.
۱۰- فقط انجامش دهید
تحقیقات نشان می‌دهد زنانی که میلی به رابطه جنسی ندازند، در میانه‌ی فعالیت جنسی، این میل در آن‌ها ایجاد می‌شود.

نکاتی برای داشتن رابطه‌ی جنسی بهتر و سالم‌تر ، رابطه جنسی ، مولتی ویتامین ، محیط جنسی ، ماساژ ، شیرین بیان ، بیماری قلبی ، آرامش روحی ، پودر بچه ، خیار

مطالب بیشتر از سایت ما

نشانه های مسمومیت بارداری چیست؟ مسمومیت بارداری

در طول روز زنان و مردان چند بار به مسائل جنسی فکر می کنند؟ مسائل جنسی

نکاتی که زنان باردار باید در ایام عید به آن توجه کنند. فشار خون

خانمها خونریزی بعد از رابطه جنسی را جدی بگیرند . رابطه جنسی

آیا میدانید خانمها کدام روز هفته تمایل بیشتری به رابطه جنسی دارند؟ هورمون های جنسی

طرز تفکرمتفاوت زوجین در مورد رابطه جنسی پرشین وی (زناشویی و بارداری)

آیا ناباروری هم می تواند ارثی باشد؟ ناباروری

تاثیر کمبود ید در دوران بارداری دوران بارداری

تمایلات جنسی و ۴ دشمن آن تمایلات جنسی

چگونه از خیانت همسرتان جلوگیری کنیم خیانت