به جای شیرینی و تنقلات میوه بخورید. ویتامین E

میوه,آبنبات,پروتئین,به جای شیرینی و تنقلات میوه بخورید.,تنقلات,موز,آجیل,به جای شیرینی و تنقلات میوه بخورید. ,پتاسیم,روعن پالم,آنتی اکسیدان,کودکان,ویتامین E,شیرینی

به جای شیرینی و تنقلات میوه بخورید. ویتامین E

میر میران گفت:اگر برای میهمان کندن میوه سخت می‌باشد می‌توانن از انواع میوه‌ها را کنده در دیس گذاشته و به رویش نایلون بکشیم تا خوردن آن آسان‌تر شود و هضمش راحت‌تر شود. این متخصص تغذیه بیان کرد: فراموش نشود استفاده از آبنبات شیرینی به دلیل رنگ‌های ناسالمی که استفادهمی‌شود برای افراد به ویژه کودکان منع می‌شود.

خوردن همیشه لذت‌بخش است اما پردردسر. زمان و مکان هم نمی‌شناسد. هر وقت و هر کجا بیشتر از انرژی مورد نیازمان کالری مصرف کنیم باید منتظر عوارضش باشیم؛

خوردن آجیل و تنقلات به خصوص برای کودکان توصیه نمی‌ شود.
پروین میر میران، متخصص تغذیه گفت: این تعریف که میوه را جایگزین تنقلات کنیم تعبیر صحیحی ندارد، اگر هرم راهنمای غذا را ترسیم کنیم،که در نوک آن غذاهای غیر ضروری جای دارد که مغذی نمی‌باشد.

وی ادامه داد:خوردن شیرینی و آجیل به خصوص برای کودکان توصیه نمی‌شود چرا که امکان عادت کردن کودک بدان به دلیل افزودنی به شیرینی‌جات و تنقلات وجود دارد و این عمل بسیار مضرر می‌باشد.

میر میران بیان کرد: در ایران استفاده ازشیرینی‌جات در مان وعده متاسفانه تا حدودی مرسوم شده است.

تنقلات aligncenter wp-image-43233" title="میوه,آبنبات,پروتئین,به جای شیرینی و تنقلات میوه بخورید.,تنقلات,موز,آجیل,به جای شیرینی و تنقلات میوه بخورید. ,پتاسیم,روعن پالم,آنتی اکسیدان," src="http://javaniha.com/wp-content/uploads/2015/04/114225_234.jpg" alt="میوه,آبنبات,پروتئین,به جای شیرینی و تنقلات میوه بخورید.,تنقلات,موز,آجیل,به جای شیرینی و تنقلات میوه بخورید. ,پتاسیم,روعن پالم,آنتی اکسیدان," width="397" height="266" srcset="http://www.javaniha.com/wp-content/uploads/2015/04/114225_234-300x201.jpg 300w, http://www.javaniha.com/wp-content/uploads/2015/04/114225_234.jpg 768w" sizes="(max-width: 397px) 100vw, 397px">

به منظور عمل فرآوریکه به روی آرد و روغن انجام می‌شود و به دلیل نوع روغن پالم و جامد که استفاده می‌شود در برابر حرارت قرار می‌گیرد بسیار مضر می‌باشد و این عمل در پروسه‌ی قلب و عروق تاثیر سریع دارد.

وی اظهار کرد: استفاده نکردن از شیرینی‌جاتو آجیل شور شرایط سنی خواصی ندارد چرا که سیری کاذب در افراد به همراه دارد.

میر میران گفت:اگر برای میهمان کندن میوه سخت می‌باشد می‌توانن از انواع میوه‌ها را کنده در دیس گذاشته و به رویش نایلون بکشیم تا خوردن آن آسان‌تر شود و هضمش راحت‌تر شود.
این متخصص تغذیه بیان کرد: فراموش نشود استفاده از آبنبات شیرینی به دلیل رنگ‌های ناسالمی که استفادهمی‌شود برای افراد به ویژه کودکان منع می‌شود.

وی ادامه داد: استفاده از آجیل خام به دلیل املاح،ویتامین E، روی، روغن و پروتئین موجود در آن که از خاصیت بالایی برخوردار است سفارش می‌شود.

میر میران خاطر نشان کرد:استفاده از موز تا حدی بیش از آن مضر می‌باشد به علت پتاسیم بالا و سیب، گری فروت، به خصوص انار به دلیل آنتی اکسیدانی که دارد توصیه می‌شود.

حتی در خارج نیز برای سهل شدن خوردن میوه‌جات انواع میوه‌ها را پوست کنده در ظرفی مخلوط می‌کنند و همچون در پیاله‌های کوچک ریخته میل می‌کند ما نیز می‌توانیم از این الگوی صحیح نمونه برداری کنیم.

مطالب مرتبط :

مصرف روزانه سبزیجات ؛ پیشگیری از بیماری ها

نعناع ؛ درمان سردرد

به جای شیرینی و تنقلات میوه بخورید ، میوه ، تنقلات ، شیرینی ، آجیل ، کودکان ، روغن پالم ، آبنبات ، پروتئین ، پتاسیم ، آنتی اکسیدان ، موز ، ویتامین E

مطالب بیشتر از سایت ما

ابتلا به بیماری های التهابی را با این ماده تا نصف کاهش دهید. امگا 3

حتما گیاهان بهاری را مصرف کنید ویتامن A

در فصل بهار دور این غذاها را خط بکشید غذاها

۶ ماده غذایی مناسب برای پیشگیری از بیماری های قلبی فشار خون

چه میوه هایی خون ساز هستند؟ فشار خون

بجای قند و شکر چه مواد غذایی استفاده کنیم؟ میوه ها

۱۰ نکته برای مراقبت از صورت (جوش و آکنه و..) مراقبت از پوست صورت

برنج بخورید و چاق نشوید ..!! برنج و چاقی

با این روش جوش های صورتتان را از بین ببرید. ویتامین a

علل و درمان بدخلقی زنان قبل از قاعدگی.!! زنان