ادویه‌های مفید برای پیشگیری از سرطان سرطان

آووکادو,باکتری,سرطان خون,آنتی اکسیدان,کاسپایسین,زعفران,تیمو کوئینون,تومور مغزی,زردچوبه,زنجبیل,خردل,ملانوم,دستگاه گوارش,کلسترول خون,چاشنی,تومور,سرطان لوزالمعده,دارچین,فلفل قرمز,مرزنجوش,متابولیسم,سینه,نعنا,زیره,سرطان,ادویه,ادویه‌های مفید برای پیشگیری از سرطان ,ادویه‌های مفید برای پیشگیری از سرطان,سیر,کروستین,پروستات,کورکومین,درمان,رازیانه,سرکه,ویروس,کاروتنوئید

ادویه‌های مفید برای پیشگیری از سرطان سرطان

ادویه‌های مفید برای پیشگیری از سرطان,آووکادو,سرکه,متابولیسم,سیر,خردل,نعنا,کاسترول خون,درمان,فلفل قرمز,کاسپایسین,زنجبیل,دارچین,مرزنجوش,دارچین,تیموکوئینون,زیره,دستگاه گوارش,تومور,کروستین,کاروتنوئید,رازیانه,آنتی اکسیدان,زعفران,سرطان خون,سرطان لوزالمعده,سینه,تومور مغزی,پروستات,ملانوم,کورکومین,باکتری,ویروس,زردچوبه,سرطان,چاشنی,ادویه

بیشتر ادویه‌ها به دلیل دارا بودن خواص درمانی مفید و موثر باید به رژیم غذایی روزانه، افزوده شدند.ترکیبات شفابخش موجود در ادویه‌ها و چاشنی‌ها از بدن در برابر سموم، باکتری‌ها و ویروس‌ها، حفاظت می‌کنند.

ادویه‌های مفید برای پیشگیری از سرطان aligncenter wp-image-47278 size-full" title="آووکادو,باکتری,سرطان خون,آنتی اکسیدان,کاسپایسین,زعفران,تیمو کوئینون,تومور مغزی,زردچوبه,زنجبیل,خردل," src="http://javaniha.com/wp-content/uploads/2015/05/files_2014_6_2_0_4_56.jpg" alt="آووکادو,باکتری,سرطان خون,آنتی اکسیدان,کاسپایسین,زعفران,تیمو کوئینون,تومور مغزی,زردچوبه,زنجبیل,خردل," width="600" height="300" srcset="http://www.javaniha.com/wp-content/uploads/2015/05/files_2014_6_2_0_4_56-150x75.jpg 150w, http://www.javaniha.com/wp-content/uploads/2015/05/files_2014_6_2_0_4_56-300x150.jpg 300w, http://www.javaniha.com/wp-content/uploads/2015/05/files_2014_6_2_0_4_56.jpg 600w" sizes="(max-width: 600px) 100vw, 600px">

این ادویه‌ها عبارتند از:
 
زردچوبه: که به دلیل دارا بودن ماده مفید کورکومین از رشد سلول‌های سرطانی پروستات، ملانوم، سرطان سینه، تومور مغزی، سرطان لوزالمعده و سرطان خون جلوگیری می‌کند.
 
رازیانه: که سرشار از فیتو ریزمغذی‌ها و آنتی‌اکسیدان‌های قوی است و از فعالیت سلول‌های سرطانی جلوگیری می‌کند.
 
زعفران: نیز منبع اصلی یک اسید طبیعی کاروتنوئید دی کربوکسی لیک موسوم به «کروستین» است که از ترکیبات مهم ضد سرطانی موجود در این چاشنی خوراکی است. این اسید نه تنها از رشد سرطان در بدن جلوگیری می‌کند بلکه هم‌چنین اندازه تومور سرطانی را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.
 
– زیره: به عنوان ادویه‌ای برای کمک به دستگاه گوارش شناخته شده است. اما از سوی دیگر دانه‌های زیره علاوه بر خاصیت آنتی‌اکسیدانی بالا حاوی ماده‌ای موسوم به «تیمو کوئینون» هستند که این ماده نیز به نوبه خود تکثیر سلول‌هایی را در سرطان پروستات نقش دارند، کنترل می‌کند.
 
دارچین: هم از ادویه‌های بسیار مفید و پرخاصیت است به طوری که پزشکان معتقدند مصرف نصف قاشق چای‌خوری دارچین در روز سرطان را به طور کلی از شما دور می‌کند. دارچین یک نگهدارنده غذای طبیعی و منبع غنی از آهن و کلسیم است و در عین حال رشد تومورهای سرطانی را کاهش می‌دهد.

مرزنجوش: نیز از ادویه‌های مفید برای مقابله با سرطان پروستات است و خواص ضد میکروبی فوق‌العاده‌ای دارد. یک ماده فیتو شیمیایی موجود در این ادویه تحت عنوان «کیورستین» رشد سلول‌های ناقص و بیمار را در بدن محدود کرده و مانند داروی ضد سرطان عمل می‌کند.

فلفل قرمزنیز یک ادویه پرخاصیت با خواص مسلم ضد سرطانی است اما البته از مصرف بی‌رویه آن باید پرهیز کرد. مطالعات نشان داده است ماده کاسپایسین موجود در فلفل قرمز سلول‌های سرطانی را تخریب می‌کند و اندازه تومورهای سرطان خون را به میزان چشمگیری کاهش می‌دهد.

زنجبیلنیز خواص درمانی فوق‌العاده‌ای دارد از جمله اینکه کلسترول خون را پایین می‌آورد، متابولیسم بدن را بهبود می‌بخشد و به نابودی سلول‌های سرطانی کمک می‌کند.علاوه بر موارد فوق سایر چاشنی‌ها و ادویه‌ها نظیر میخک، سیر، خردل، برگ‌های نعنا، سرکه و آووکادو نیز به نوبه خود خواص ضد سرطانی قابل توجهی دارند.

خاصیت ضد سرطانی زعفران

توصیه‌های‌ طب‌ اسلامی‌ برای‌ پیشگیری‌ از سرطان

ادویه‌های مفید برای پیشگیری از سرطان,آووکادو,سرکه,متابولیسم,سیر,خردل,نعنا,کاسترول خون,درمان,فلفل قرمز,کاسپایسین,زنجبیل,دارچین,مرزنجوش,دارچین,تیموکوئینون,زیره,دستگاه گوارش,تومور,کروستین,کاروتنوئید,رازیانه,آنتی اکسیدان,زعفران,سرطان خون,سرطان لوزالمعده,سینه,تومور مغزی,پروستات,ملانوم,کورکومین,باکتری,ویروس,زردچوبه,سرطان,چاشنی,ادویه

مطالب بیشتر از سایت ما

اثرات پیاز و زردچوبه بر سرطان کولون(سرطان روده بزرگ) سرطان

کاهش عوارض ناشی از شیمی درمانی با مصرف سیر شیمی درمانی

جذب آهن با سویا، آناناس و سیب سویا

قرص ژلوفن و ایبوپروفن چه تاثیراتی بر بدن دارد؟ غیر استروئیدی

اسفناج ضدسرطان ضد التهابی

درمان خانگی سنگ کلیه برگ پنیرک

اسفناج ،گوجه فرنگی و آووکادو دشمن سرطان آووکادو

هر آنچه که باید در مورد ریفلاکس معده بدانید ریفلاکس معده

رفع پوکی استخوان با ماست و کلم بروکلی پوکی استخوان

گیاه ضد نفخ را بشناسید. گل گاوزبان