ایجاد سیاهی دور چشم با خوردن نمک رنگ پوست

چربی دور چشم,بدن,متخصص پوست,پوست و مو,زیبایی پوست,کمبود خواب,علت سیاهی دور چشم,رنگ پوست,ایجاد سیاهی دور چشم با خوردن نمک ,پوست,تغذیه,دور چشم,سیاهی دور چشم,رژیم غذایی مناسب,کمبود آهن,سلامتی,پوست صورت,سیاهی دور چشم,درمان سیاهی دور چشم,دلیل سیاهی دور چشم,افزایش سن,خواب,چشم,مراقبت از پوست,تغذیه نامناسب,سلامتی بدن,رژیم غذایی

ایجاد سیاهی دور چشم با خوردن نمک رنگ پوست

به گفته پزشکان میزان عمق حدقه‌های چشم که با استخوان‌های گونه و پیشانی در ارتباط هستند موجب می‌شود نور تابیده شده به صورت به طرق مختلفی منعکس شود. به همین دلیل برخی افراد اظهار می‌کنند به رغم آن که در زمان کودکی خواب کافی داشته‌اند اما زیر چشم‌هایشان تیره است.

ایجاد سیاهی دور چشم با خوردن نمک، را برای شما عزیزان و کاربران محترم جوانی ها قرار داده ایم , با مجله جوانی ها همراه باشید.

چربی دور چشم,بدن,متخصص پوست,پوست و مو,زیبایی پوست,کمبود خواب,علت سیاهی دور چشم,رنگ پوست,ایجاد سیاهی دور چشم با خوردن نمک  ,پوست,تغذیه,

ایجاد سیاهی دور چشم با خوردن نمک

 

 

کرم‌های متعددی برای از بین بردن تیرگی زیر چشم وجود دارند که نه تنها موثر نیستند بلکه حتی ممکن است حاوی ترکیب‌های مضر برای پوست باشند.

به گفته پزشکان میزان عمق حدقه‌های چشم که با استخوان‌های گونه و پیشانی در ارتباط هستند موجب می‌شود نور تابیده شده به صورت به طرق مختلفی منعکس شود. به همین دلیل برخی افراد اظهار می‌کنند به رغم آن که در زمان کودکی خواب کافی داشته‌اند اما زیر چشم‌هایشان تیره است.

سیاهی دور چشم دلایل زیادی دارد که از جمله می‌توان به تغذیه نامناسب، کمبود خواب، کمبود آهن و تغییرهای هورمونی اشاره کرد. دانشمندان فرانسویی به این نتیجه رسید‌ه‌اند که مصرف بیش از حد نمک نیز سبب تیره شده دور چشم خواهد شد.

به گفته این دانشمندان، به طور کلی چربی دور چشم بسیار تاثیر‌پذیر است و با تغییر رژیم غذایی، افزایش سن و کمبود خواب بلافاصله پف می‌کند یا تیره می‌شود.

پزشکان معتقدند؛ غذاهای شور سبب پف یا سیاهی دور چشم می‌شود، بنابراین با داشتن رژیم غذایی مناسب به سلامت‌تان کمک کنید. بسیاری از پزشکان می‌گویند با نگاه کردن به دور چشم می‌توان به سلامتی بدن پی برد.

پزشکان معتقدند روش‌های طبیعی برای از بین بردن هاله سیاه زیر چشم‌ها تاثیرگذار هستند و برخی از این روش‌های موثر عبارتند از:

خواب منظم
کمبود خواب دلیل نخست تیرگی پوست زیر چشم است. به همین دلیل پزشکان به افراد توصیه می‌کنند هنگام شب زود بخوابند و ۳۰ دقیقه پیش از خوابیدن نیز تمام وسایل الکترونیکی را از خود دور کنند.

عدم مصرف شکر
پزشکان معتقدند رژیم غذایی حاوی آنتی‌اکسیدان‌ها و کاهش مصرف شکر فرآوری شده از التهاب بدن می‌کاهد و یکی از اثرات کاهش التهاب در بدن رفع حلقه سیاه زیر چشم است.

مشورت با متخصص آلرژی
آلرژی یکی از مهمترین عوامل تیرگی زیر چشم است. زمانی که بدن با مواد آلرژی‌زا مواجه می‌شود، ملتهب شده و چشم‌ها اولین قسمتی از بدن هستند که این التهاب را نشان می‌دهند.

استفاده از عینک آفتابی
آفتاب موجب تضعیف کلاژن موجود در رگ‌های خونی شده و در نتیجه رگ‌های خونی دچار پارگی شده و خون بیشتری وارد بافت‌ها می‌شود و این وضعیت به تیره شدن پوست زیر چشم می‌انجامد.

مصرف چای
«تانن» موجود در چای سیاه از انبساط رگ‌های خونی می‌کاهد. همچنین ترکیب‌های موجود در چای سبز حاوی آنتی اکسیدان هستند که به ترمیم سلول‌های آسیب‌دیده کمک می‌کنند و این دو فاکتور در کاهش تیرگی زیر چشم موثر هستند.

گردآوری:

 

مطالب مرتبط

 

۱۲ روش برای درمان کبودی زیر چشم

درمان تیرگی و کبودی زیر چشم

 

مطالب بیشتر از سایت ما

روش های لاغری با وعده غذایی شام لاغری

جایگزین هایی برای کره حیوانی تغذیه

دفع مضرات نیکوتین از بدن مضرات نیکوتین

مواد خوراکی گیاهی برای پایین آوردن قند خون پایین آوردن قند خون

رازیانه ؛ مفید برای مقابله با بیماری‌ها طب سنتی

جلوگیری از اشتها و گرسنگی کاذب کور کردن اشتها

آشنایی کامل با خواص ذرت خواص میوه ها

آشنایی کامل با خواص قهوه قهوه

آشنایی کامل با خواص جگر فواید جگر

آشنایی کامل با خواص تخمه آفتابگردان خواص میوه ها