استفاده بیش از اندازه از کافئین خطرناک است! کافئین

آدامس انرژی زا,دارو,سرماخوردگی,نوشیدنی,آدامس,مرگ,سازمان غذا و دارو,شکلات,استفاده بیش از اندازه از کافئین خطرناک است!,قلبی و عروق,نوشابه,استفاده بیش از اندازه از کافئین خطرناک است! ,نوشابه انرژی زا,کافئین,سیستم عصبی,عضلات,چای,قهوه,انرژی و تقویت,متخصصان آمریکایی

استفاده بیش از اندازه از کافئین خطرناک است! کافئین

متخصصان آمریکایی هشدار دادند: با وجود فواید بسیار کافئین که تاکنون به اثبات رسیده، مصرف بیش از اندازه این ماده خطرناک است. به گفته متخصصان، اشکالی که در مصرف کافئین وجود دارد عدم اطلاع افراد از وجود کافئین در برخی مواد است که همین امر باعث مصرف بیش از حد این ماده می‌شود. کافئین علاوه بر چای، قهوه و شکلات در داروهای مسکن، سرماخوردگی و آسپرین، آدامس، نوشابه‌های گازدار و انرژی‌زا نیز وجود دارد که در برخی موارد مصرف‌کنندگان از وجود آن غافل هستند. متخصصان سازمان غذا و دارو در آمریکا طی بررسی علت مرگ یک مرد ۴۰ ساله که بیش از اندازه از آدامس‌های انرژی‌زا استفاده کرده بود، دریافتند اگر کافئین خالص دریافتی بدن در روز بیشتر از ۱٫۲ گرم باشد، نتایج نامطلوبی در پی خواهد داشت.

کافئین برای سیستم عصبی و قلبی عروقی مفید است و باعث برطرف شدن خستگی، بازیابی انرژی و تقویت عضلات می‌شود.

آدامس انرژی زا,دارو,سرماخوردگی,نوشیدنی,آدامس,مرگ,سازمان غذا و دارو,شکلات,استفاده بیش از اندازه از کافئین خطرناک است!,قلبی و عروق,نوشابه,

متخصصان آمریکایی هشدار دادند: با وجود فواید بسیار کافئین که تاکنون به اثبات رسیده، مصرف بیش از اندازه این ماده خطرناک است.

به گفته متخصصان، اشکالی که در مصرف کافئین وجود دارد عدم اطلاع افراد از وجود کافئین در برخی مواد است که همین امر باعث مصرف بیش از حد این ماده می‌شود.

کافئین علاوه بر چای، قهوه و شکلات در داروهای مسکن، سرماخوردگی و آسپرین، آدامس، نوشابه‌های گازدار و انرژی‌زا نیز وجود دارد که در برخی موارد مصرف‌کنندگان از وجود آن غافل هستند.

متخصصان سازمان غذا و دارو در آمریکا طی بررسی علت مرگ یک مرد ۴۰ ساله که بیش از اندازه از آدامس‌های انرژی‌زا استفاده کرده بود، دریافتند اگر کافئین خالص دریافتی بدن در روز بیشتر از ۱٫۲ گرم باشد، نتایج نامطلوبی در پی خواهد داشت.

گردآوری: جوانی ها

استفاده بیش از اندازه از کافئین خطرناک است!,نوشیدنی,آدامس انرژی زا,مرگ,سازمان غذا و دارو,دارو,نوشابه انرژی زا,سرما خوردگی,آدامس,نوشابه,چای,قهوه,شکلات,کافئین,متخصصان آمریکایی,عضلات,انرژی و تقویت,سیستم عصبی,قلبی و عروق

مطالب بیشتر از سایت ما

فواید روزه برای بدن طبق آمار محققان آمریکایی فواید روزه

علائم و راه های پیشگیری از آلزایمر آلزایمر

خاصیت های آب زرشک سوء هاضمه

چای و آبلیموی تازه! آبلیمو

چگونگی جلوگیری از تشکیل سنگ در صفرا عوارض سنگ صفرا

چگونگی کاهش وزن از طریق افزایش چربی قهوه‌ای برنامه لاغری

از کار افتادن کلیه ها با آشامیدن آب زیاد آب درمانی

تاثیرات سیگار بر سلامت بدن انسان چیست؟ تاثیر مثبت سیگار بر سلامت

سلامت و زیبایی بدن با مصرف ویتامین C ویتامین

چند چای گیاهی برای جوانی گلبرگ خشک