جذاب شدن چهره با خوردن این سبزیجات رنگ پوست

جذاب شدن چهره با خوردن این سبزیجات ,متخصص پوست,پوست و مو,رنگ پوست,زیبایی پوست,پوست تیره,جذاب شدن چهره,پوستی شفاف,شادابی پوست,سلامت پوست,پوست,مراقبت از پوست,پوست صورت,زیبایی,ملکه زیبایی

جذاب شدن چهره با خوردن این سبزیجات رنگ پوست

گذر زمان، آلودگی هوا، آسیب‌های خورشید، لطافت و درخشندگی پوست را به تاراج می‌برند و خال‌ها و لکه‌های رنگی به ارمغان می‌آورند. برای مقابله با این آسیب‌ها و صاف و مرطوب نگه داشتن پوست، میوه‌ها بهترین گزینه محسوب می‌شوند. هر نوع پوست نیازهای مخصوص به خود را دارد و میوه و سبزیجات اگر درست انتخاب و مصرف شوند می‌توانند به این نیازها پاسخ دهند.

جذاب شدن چهره با خوردن این سبزیجات ،  را برای شما عزیزان و کاربران محترم جوانی ها  قرار داده ایم , با مجله جوانی ها همراه باشید.

جذاب شدن چهره با خوردن این سبزیجات aligncenter wp-image-36458 size-full" title="جذاب شدن چهره با خوردن این سبزیجات ,متخصص پوست,پوست و مو,رنگ پوست,زیبایی پوست,پوست تیره,جذاب شدن چهره,پوستی شفاف,شادابی پوست,سلامت پوست,پوست," src="http://javaniha.com/wp-content/uploads/2015/04/جذاب-شدن-چهره-با-خوردن-این-سبزیجات.jpg" alt="جذاب شدن چهره با خوردن این سبزیجات ,متخصص پوست,پوست و مو,رنگ پوست,زیبایی پوست,پوست تیره,جذاب شدن چهره,پوستی شفاف,شادابی پوست,سلامت پوست,پوست," width="450" height="281" srcset="http://www.javaniha.com/wp-content/uploads/2015/04/جذاب-شدن-چهره-با-خوردن-این-سبزیجات-300x187.jpg 300w, http://www.javaniha.com/wp-content/uploads/2015/04/جذاب-شدن-چهره-با-خوردن-این-سبزیجات.jpg 450w" sizes="(max-width: 450px) 100vw, 450px">

جذاب شدن چهره با خوردن این سبزیجات

 

 

آیا می دانید با خوردن این سبزیجات می توانید پوستی شفاف و زیبا داشته باشید .متخصصان پوست ادعا می‌کنند: رژیم غذایی گیاه‌خواری سبب روشن شدن و درخشندگی پوست می‌شود.

متخصصان دانشگاه بریستول برای اولین بار به رابطه بین یک الگوی زندگی سالم به ویژه‌ به لحاظ تغذیه‌ای و افزایش جذابیت چهره به ویژه‌ از دید اطرافیان فرد پی برده‌اند.

به گزارش روزنامه‌ دیلی استار، این متخصصان می‌گویند: در عوض برنزه کردن پوست که سبب تیرگی آن می‌شود به تدریج از جذابیت صورت می‌کاهد.

به گفته کارشناسان سلامت پوست، تاثیر مصرف میوه‌ها و سبزیجات، غلات سبوس‌دار و سالادها که گزینه‌های سالم تغذیه‌ای به شمار می‌روند، برای پوست شگفت‌انگیز و فوق‌العاده است.

بر اساس این گزارش، یان استفن از متخصصان دانشگاه بریستول در این باره خاطرنشان کرد: ما متوجه شدیم مردم پوست درخشان حاصل از رژیم غذایی گیاه‌خواری را به پوست تیره برنزه شده در نور خورشید ترجیح می‌دهند. بنابراین مقدار مناسبی از نور خورشید به همراه رژیم غذایی سرشار از سبزی‌ها و میوه‌ها کلید زیبایی پوست است.

بهترین میوه‌ها برای شادابی پوست، گریپ فروت، طالبی و زردآلو هستند و بهترین سبزیجات برای این منظور فلفل و اسفناج است.

گذر زمان، آلودگی هوا، آسیب‌های خورشید، لطافت و درخشندگی پوست را به تاراج می‌برند و خال‌ها و لکه‌های رنگی به ارمغان می‌آورند. برای مقابله با این آسیب‌ها و صاف و مرطوب نگه داشتن پوست، میوه‌ها بهترین گزینه محسوب می‌شوند. هر نوع پوست نیازهای مخصوص به خود را دارد و میوه و سبزیجات اگر درست انتخاب و مصرف شوند می‌توانند به این نیازها پاسخ دهند.

انگور

در طب سنتی هند به انگور «خون گیاهی» یا «مروارید حیات» گفته می‌شود و هزاران سال است که از آن برای درست کردن مواد آرایشی – زیبایی و فیتوتراپی یا همان درمان بیماری‌ها با داروهای گیاهی استفاده می‌شود.

خواص زیبایی انگور: انگور سرشار از ویتامین‌ها، اسیدهای میوه و آنتی اکسیدان‌ها بوده و قابض فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود. این میوه‌ی خوشمزه، همه‌ی پوست‌ها را تقویت، مرطوب و روشن می‌سازد.

انگور در خدمت سلامتی: انگور با توکسین‌ها مبارزه می‌کند و باعث پاک‌سازی عمقی بدن می‌شود. انگور دارای خواص ضدخستگی است و باعث تقویت قوای جسمی و فکری می‌شود. این «مروارید حیات» روح را از افکار تکراری و مزاحم خلاص می‌کند و بهترین میوه برای حفظ و تقویت و نشاط و شادابی بدن محسوب می‌شود.

 توصیه می‌کنیم پوست‌تان هر نوعی که باشد از خوردن انگور غافل نشوید.

میوه‌های قرمز رنگ: رنگدانه‌های جوانی

در فصل تابستان، توت فرنگی، انگور فرنگی، شاه‌توت و تمشک، زینت و شادابی را به باغ‌ها و پوست‌مان هدیه می‌دهند.

این میوه‌ها اثرات گذر عمر را به تعویق می‌اندازند. پس تا می‌توانید از این میوه‌های بخورید.

خواص زیبایی میوه‌های قرمز رنگ: میوه‌های قرمز خواص‌شان را مدیون رنگ‌شان هستند. در واقع آنتوسیانین‌های موجود در آن‌ها (پیگمان‌های طبیعی گیاهی آن‌ها) به احیای سلول‌ها و ترمیم برخی آسیب‌های پوستی کمک می‌کنند. علاوه بر این بتاکاروتن آن‌ها از پوست حفاظت کرده و باعث می‌شوند پوست بهتر نفس بکشد.

میوه‌های قرمز در خدمت سلامت: میوه‌های قرمز و به ویژه شاه توت، انگور فرنگی و تمشک با خواص تصفیه کنندگی که دارند کیفیت خون را بهتر می‌کنند و بازسازی بافت‌ها را تسهیل می‌بخشند. همچنین زمانی که دچار گرمازدگی شده باشید این میوه‌ها معجزه می‌کنند.

همه با تمام انواع پوست‌ها می‌توانند از خواص زیبایی این میوه‌های خوشمزه بهره‌مند شود.

 

گردآوری:

مطالب مرتبط

 

فواید گوجه فرنگی برای پوست و زیبایی

پوست شفاف با چای سبز نوشیدنی

 

 

مطالب بیشتر از سایت ما

چند اشتباه و عادت در زیبایی رنگ پوست

آشنایی کامل با خواص پسته پسته

آشنایی کامل با خواص فندق خواص میوه ها

آشنایی کامل با خواص پونه خواص میوه ها

آشنایی کامل با خواص آب سیب آب سیب سبز

آشنایی کامل با خواص نارنگی خواص نارنگی

داخل نان باگت را دور نریزند نان سنتی

کم‌خونی را با خوردن تخم مرغ محلی درمان کنید. تولید خون

استعمال سیگار موجب سرطان مثانه می شود. سیگار

علل بی نظمی در عادت ماهیانه (پریود شدن ) چیست؟ غده تیروئید