ویتامین D بدن خود را با این نوع ماهی تامین کنید. اسیدهای چرب

ویتامین D بدن را با این نوع ماهی تامین می‌کند,فسفر,اسیدهای چرب,سبزیجات,کلسیم,ویتامین d,ماهی,ماهی تن,ویتامین D بدن خود را با این نوع ماهی تامین کنید. ,حبوبات,سالمون,گوشت,کلسترول خون,مرغ

ویتامین D بدن خود را با این نوع ماهی تامین کنید. اسیدهای چرب

رژیم غذایی متعادل: افراد به منظور داشتن رژیم غذایی متعادل از ۱۱-۶ واحد غلات، ۵-۳ واحد سبزیجات مصرف کنند همچنین مصرف ۴-۲ واحد میوه علاوه بر ۳-۲ واحد فرآورده‌های لبنی و همین مقدار گوشت (شامل گوشت قرمز، مرغ، ماهی و حبوبات در این رژیم غذایی توصیه می‌شود و افراد در یک رژیم غذایی متعادل مقدار کمی چربی، روغن و شیرینی مصرف می‌کنند.

ماهی‌ها منبع مهمی برای پروتئین محسوب می‌شوند (۱۸ تا ۲۰ گرم از هر ۱۰۰ گرم). برخوردار از مواد معدنی (آهن، فسفر، کلسیم) و ریزمغذی‌‌‌ها ( روی، مس، ید، سلنیوم) هم هستند. ضمناً ویتامین D هم دارند.

ماهی‌های پرچرب چون تن و سالمون را می‌توان به عنوان منبع ویتامین D مصرف کرد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران رژیم غذایی متعادل حاوی ویتامین، مواد معدنی و مغذی سبب می‌شود تا بدن فرد سالم بماند در این میان مصرف کلسیم و ویتامین D برای داشتن استخوانهای قوی اهمیت بیشتری دارد. منابع غذایی کلسیم را می‌توان از فرآورده‌های لبنی تامین کرد.

ویتامین D بدن را با این نوع ماهی تامین می‌کند,فسفر,اسیدهای چرب,سبزیجات,کلسیم,ویتامین d,ماهی,ماهی تن,ویتامین D بدن خود را با این نوع ماهی تامین کنید.  ,حبوبات,سالمون,

به منظور تامین آن می‌توان روزانه ۳-۲ سهم فرآورده لبنی کم‌چرب استفاده کرد اینگونه لبنیات، اسیدهای چرب اشباع کمتری دارند بنابراین به افزایش سطح کلسترول خون منجر نخواهد شد.

سبزیجات دارای برگ‌های سبز تیره مانند اسفناج و بروکلی از منابع خوب کلسیم محسوب می‌شوند و به منظور تامین این ویتامین روزانه ۳ تا ۵ سهم از انواع آن مصرف شود. افرادی‌ که معده آنها نمی‌تواند لاکتوز موجود در شیر را تحمل کند پنیر و دوغ جایگزین مناسبی برای آن محسوب می‌شوند.

همچنین افرادیکه نمی‌توانند از مواد غذایی حاوی کلسیم استفاده نمایند همچنین کسانی‌که به میزان کافی از این ویتامین مصرف نمی‌کنند باید از مکمل کلسیم استفاده نمایند.

منابع غذایی ویتامین D: افراد به منظور تامین منابع ویتامین D از ماهی‌های چرب چون تن و سالمون به مقدار ۲ تا ۳ بار در هفته مصرف کنند همچنین استفاده از زرده تخم مرغ و جگر نیز می‌تواند به تامین این ویتامین کمک کند.

رژیم غذایی متعادل:
افراد به منظور داشتن رژیم غذایی متعادل از ۱۱-۶ واحد غلات، ۵-۳ واحد سبزیجات مصرف کنند همچنین مصرف ۴-۲ واحد میوه علاوه بر ۳-۲ واحد فرآورده‌های لبنی و همین مقدار گوشت (شامل گوشت قرمز، مرغ، ماهی و حبوبات در این رژیم غذایی توصیه می‌شود و افراد در یک رژیم غذایی متعادل مقدار کمی چربی، روغن و شیرینی مصرف می‌کنند.

ویتامین D بدن را با این نوع ماهی تامین می‌کند ، ماهی ، فسفر ، کلسیم ، ویتامین D ، ماهی تن ، سالمون ، اسیدهای چرب ، کلسترول خون ، سبزیجات ، گوشت ، حبوبات

مطالب بیشتر از سایت ما

دسته بندی رژیم گیاهی به چه صورت است؟ تخم پرندگان

مقابله با حساسیت بهاری با دمنوش های گیاهی بهار

بوی بد عرق از نگاه طب سنتی طب نوین

انرژی و نشاط با دم‌نوش هل نشاط و شادمانی

بی‌خوابی و پرخوابی را با درمان های خانگی از بین ببرید. بهارنارنج

۱۰خطر بزرگ آرایشگاه های زنانه که باید جدی گرفته شوند..!! نکات کلیدی در آرایشگاه ها زنانه

برای رفع قولنج کنجد بخورید. کنجد

تاثیر مشکلات روحی بر پوست پوست

علت و درمان بیماریهای قارچی پوست پوست

۱۸ ماده غذایی برای جوان ماندن ضد پیری